20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 198588 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #180 på: 13. Juni 2017, 17:44 »
Godt innlegg Hans

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #181 på: 14. Juni 2017, 13:48 »
Avslått bud på Cairney, 20 mill var ikke nok.
Kilde: SSN

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #182 på: 14. Juni 2017, 13:49 »
Har Anita spesielt større lønn enn Gouff da? Var jeg ikke klar over. Men Anita har uansett i mine øyne høyere nivå inne enn Gouffran, og kan benyttes på begge backer samt sentralt på midten. Anita på sitt beste mener jeg faktisk også har vist at han kan være en god PL-spiller. Gouffran derimot syns jeg rett og slett har et for svakt nivå inne.
Men det er selvfølgelig mulig Benitez ser at det er lettere å få inn forsterkninger på de plassene Anita spiller på....

Ser forøvrig at Harry Maguire ser ut til å gå til Leicester for rundt 16 mill pund. En annen stopper vi har vært linka til, Michael Keane, kan fort ende opp i Everton samt at andre gode PL-klubber også er linka. Everton skal også være interessert i å hente Sandro Ramirez fra Malaga. Også det en spiller vi har vært linka til tidligere i vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #183 på: 14. Juni 2017, 20:16 »
Emre Mor skal angivelig lånes ut fra Dortmund kommende sesong. Kanskje vi hadde fått til opsjon til og med 😵

Cyprien i Nice er fortsatt veldig interessant spør du meg.

Patrick Roberts tilgjengelig i City etter et godt opphold i Celtic. Både Baker (linket) og Chaloba bør være tilgjengelig fra Chelsea.

Jeg har på følelsen at vi får et gjennombrudd enten i morgen eller fredag. Lejeune første inn? ;)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #184 på: 14. Juni 2017, 22:15 »
Vært digg med et gjennombrudd snart! Litt for stille syns jeg....
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #185 på: 15. Juni 2017, 09:39 »
Linket til Chris Smalling. Selv om han har vært med i evig tid , er han kun 27 år. Jeg er positiv👍

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #186 på: 15. Juni 2017, 09:49 »
Litt ueffen skadehistorikk, men en slik type signering jeg ville jubla over. Litt lite proven PL-kvalitet vi ellers er linka til.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-transfer-rumours-could-rafa-13188160

Også linka til Lucas Leiva i lokalpressen i Liverpool.
« Siste redigering: 15. Juni 2017, 10:15 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #187 på: 15. Juni 2017, 16:18 »
Vi skal visstnok ha forhørt oss med Valencia om Aymen Abdennour.
Rart at Lejune ikke blir klar, Eibar venter visstnok bare på å høre fra Newcastle. Var litt samme storyen med Semedo hvis jeg ikke husker feil.

Må da komme et gjennombrudd snart!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #188 på: 15. Juni 2017, 17:28 »
Håper virkelig ikkje at alt dette snakket om eit mulig kjøp påvirker overgangene våre. Virkelig på tide at det skjer noko. Nærmer seg pre-season
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #189 på: 15. Juni 2017, 18:24 »
Den tanken har slått meg flere ganger. Men kan virke som om kineserne er mest interessert i å investere, ikke kjøpe opp.

Men ikke veit jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #190 på: 15. Juni 2017, 18:58 »
Kinas rikeste mann blir som musikk i mine ører. Må gjerne vente om det er ronaldo, Messi, suarez, osv som skal komme inn dørene😂😂😂😂

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #191 på: 16. Juni 2017, 06:42 »
Når fotballen først skal kapitalismemaltrakteres, kan vi like godt være i førersetet og ikke stå igjen på perrongen. Skal man vinne noe her, er vel Kina veien å gå? Den eneste økonomiske supermakten uten topplag i PL?

In other news: Pickford til Everton for 25m cash og ytterlige 5 etterhvert muligens. Når sprekker ballongen? Det er jo helt sykt. Wikestad har er poeng. Alle ville fått mange redninger i mackems i fjor.  Iven Austbø ville vært spektakulær om han fikk en milliard skudd på seg en kamp.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #192 på: 16. Juni 2017, 21:24 »
Noen som vet som evnt vil skje med folk som Haidara, de Jong, Saivet, Krul?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #193 på: 17. Juni 2017, 00:01 »
Vil tippe alle de du nevner blir solgt. Samme med Hanley, Sels, Darlow(?), Colback, Riviere ++
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #194 på: 17. Juni 2017, 08:28 »
Synd at de Jong fikk det som han fikk hos oss, liker fyren. Kjøpte drakt å greier jeg men...! På tide å rydde opp i di folka nå. Ihvertfall saivet, rivi, colback, sels og haidara. Beholder heller Elliot enn darlow, selvom Karl er yngre. Elliot er en deilig kult-type klubben har godt av å ha i  garderoben..
Og ellers, kommet det ett gjennombrudd på markedet snart?

Har forresten begynt å lese Rafa's Way. Herlig fyr han derre benitez altså👍🏻