20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1395 på: 21. Mai 2020, 22:08 »
Ser selvsagt poenget deres, men samtidig har vi en sesong å fullføre.
Vi har gjort det brukbart i år, og spillerne ser ut til å like Bruce. Derfor ville det i mine øyne vært smart å holdt seg til han til sesongen er ferdig.
Det kommer til å bli enorme omveltninger i klubben når oppkjøpet eventuelt blir offentliggjort.
Da ser jeg ikke poenget med å sparke manageren på dag 1 med 9 kamper igjen. Kan være ganske smart å ha noe "kjent" for spillerne å holde fast i.

Da kan man heller Jobbe i kulissene med en ny manager og spillerlogistikk. Såfremt Bruce blir informert om hva som skjer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1396 på: 22. Mai 2020, 23:39 »
Merkelig stille på dette forum. Er ikke folk glade? Pl har gitt nye eiere grønt lys. Nå er det bare overføringen av penger så er det klart.

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1397 på: 22. Mai 2020, 23:59 »
Stille før stormen tenker jeg. Har i alle fall lært meg at ikke noe skal tas for gitt i denne klubben, selv om det nå absolutt ser ut til å gå mot nye eiere. Hadde håpet på en bekreftelse i dag, men siden jeg har jobbhelg kan det like godt vente til neste uke slik at jeg kan feire med noe i glasset.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1398 på: 23. Mai 2020, 10:27 »
Hadde fint sett for meg at Ashley hadde trukket seg fra avtalen nå helt i sluttfasen, vist rompa til fansen atter en gang, men det skjer nok ikke i dette tilfelle.

Hvem vet hva Saudi gjør med Ashley da.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1399 på: 23. Mai 2020, 11:09 »
Ashley får ikke trukket seg nå. Dvs han kan men det vil koste han store summer. Saudi ville vel gjort med Ashley som med pl om de hadde fått rødt lys. Saksøkt og kjørt sak så lenge at bare skjelettet hadde stått igjen av de. 😎
Snakkes om 1. Juni som dato.
Tenker fredag neste uke jeg😎
Haddevært digg om Posh var tilstede under bekreftelse ,og det samtidig ble bekreftet at han er ny manager.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1400 på: 23. Mai 2020, 13:08 »
Orker ikke høre på spekulasjoner om hvilken dato det blir annonsert, er jo bare løse påstander. Har vel vært 5 datoer nå som ikke var rett?

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1401 på: 23. Mai 2020, 13:27 »
Faen meg så drit lei av at "det skjer neste uke" nå!

Men det er vel bare til å smøre seg med (enda litt mer) tålmodighet. Virker som det kun er overføring av penger + smådetaljer som gjenstår nå. Hva er vel ei uke, når vi har ventet i 10 år..

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1402 på: 23. Mai 2020, 14:56 »
Selv hadde jeg kansje trodd det skulle skje i forbindelse med eid, som starter i dag.. Men blir bare spekulasjoner osv... Men innen kort tid er å forvente, men blir ikke overrasket vis beskjeden kommer i dag..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1403 på: 23. Mai 2020, 16:04 »
Merkelig stille på dette forum. Er ikke folk glade? Pl har gitt nye eiere grønt lys. Nå er det bare overføringen av penger så er det klart.

Eg ventar til dei nye eigarane bekrefter det offisielt. So enkelt er det. Når det skjer skal eg jubla. Tykkjer det er veldig rart å venta heilt til 1.juni med å offentleggjere salget. Avisene har jo sagt at det skjer neste veke i dei 6 siste vekene. Dei har ikkje peiling.

https://www.themag.co.uk/2020/05/ossie-ardiles-says-friend-mauricio-pochettino-has-held-talks-with-soon-to-be-newcastle-owners-about-job-newcastle-united/

Tenker at Pochettino verte ny manager. Timinga er perfekt for han og for Nufc.
« Siste redigering: 23. Mai 2020, 16:06 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1404 på: 23. Mai 2020, 16:39 »
Er jo helt annerledes nå. Nå vet vi jo at pl har godkjent. Tar nok 2-3 bankdager før penga er i boks. Så tenker torsdag eller fredag jeg.

Ei uke eller 2 spiller egentlig null rolle. Må ha det plass i Juli når vinduet åpner
« Siste redigering: 23. Mai 2020, 16:41 av TooN »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1405 på: 23. Mai 2020, 16:42 »
Gleder meg til å se grinebiterne her inne bli positive jeg.  😎😉 Nå kan vi endelig dra i samme retning alle sammen. Tror dette blir den beste sommeren vi har hatt på overgangsmarkedet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1406 på: 23. Mai 2020, 21:22 »
Gleder meg til å se grinebiterne her inne bli positive jeg.  😎😉 Nå kan vi endelig dra i samme retning alle sammen. Tror dette blir den beste sommeren vi har hatt på overgangsmarkedet.

13 år med Ashley... treng ikkje sei meir. Eller må eg forklara deg årsaken til at berre 6 mnd til med Ashley so eigar, so hadde interessen min bikka under 0.

No når dette går gjennom kan me alle reisa på fellestur ilag til Newcastle. Fotball og fest!😄


TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1407 på: 23. Mai 2020, 22:30 »
Gleder meg til å se grinebiterne her inne bli positive jeg.  😎😉 Nå kan vi endelig dra i samme retning alle sammen. Tror dette blir den beste sommeren vi har hatt på overgangsmarkedet.

13 år med Ashley... treng ikkje sei meir. Eller må eg forklara deg årsaken til at berre 6 mnd til med Ashley so eigar, so hadde interessen min bikka under 0.

No når dette går gjennom kan me alle reisa på fellestur ilag til Newcastle. Fotball og fest!😄

Jepp har vært her alle 13 selv.. nesten blitt platt.. skal blir deilig nå

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1408 på: 23. Mai 2020, 22:59 »
Gleder meg til å se grinebiterne her inne bli positive jeg.  😎😉 Nå kan vi endelig dra i samme retning alle sammen. Tror dette blir den beste sommeren vi har hatt på overgangsmarkedet.

13 år med Ashley... treng ikkje sei meir. Eller må eg forklara deg årsaken til at berre 6 mnd til med Ashley so eigar, so hadde interessen min bikka under 0.

No når dette går gjennom kan me alle reisa på fellestur ilag til Newcastle. Fotball og fest!😄

Jeg er med!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1409 på: 23. Mai 2020, 23:50 »
Og le høgt av usemja rundt Steve Bruce(som er long gone) og faktum at Joelinton er vraka av Pochettino til fordel for Cavani, medan me skålar og syng😁
« Siste redigering: 23. Mai 2020, 23:52 av lgrinde »