20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Manchester United søndag 11.2.18 kl 15.15 TV2 Premium/Sumo  (Lest 12818 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Mourinho elsker jo Newcastle. Han hadde noen særdeles trivelige uttalelser før kampen også.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Mourinho ble ikke med Sir. Bobby som hans assistent i Newcastle, men er temmelig sikker på at han liker Newcastle temmelig godt :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Men ganske sprøtt Mourinho aldri har vonne i Newcastle med tanke på kor overlegent lag han har hadt i forhold til Newcastle dei siste 7 årå.  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
3 poeng bak 10. Plass . Ser bra ut dette. 🎉😜

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sinnsykt viktig seier siden de andre bunnlagene har begynt å plukke poeng..

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Ja, det er ekkelt jevnt der nede. Håper Chelsea tar seg av WBA i morgen hvertfall.
Hjelper på med en liten luke ned til Pardew :)

Er vel 14 dager til neste kamp nå og da er sikkert Slimani klar også.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
8 poeng ned til WBA på 20. plass, 8 poeng opp til Burnley på 7. plass! Skremmende/spennede hva noen dårlige kamper/bra kamper kan utgjøre på tabellen fremover.
No fate but what you make

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
For en dag! 3 poeng og attpåtil, som eneste Newcastle-fan, se kampen med en haug med United-supportere. Jeg turde ikke å juble for mye på 1-0, men du verden så deilig det var da seieren var i boks.

Det ser ut til at vi har lykkes med signeringene i januar. Måtte bare Slimani også komme inn og ha samme impact.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Stolt øve laget og Rafa i dag! :D For ein kamp. For ein debut av Dubravka. Trur eg aldri har sett Shelvey så god. Rafa bør jo få årets manager-pris for å få Diame so god ::)

Får 18.plass til 13.plass. Ekstremt viktig seier. Håpar me kan bygga på denne og få oss ei fin rekke kampar der me plukkar nok poeng til å sikra plassen.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Artig kamp å sjå på i dag, og guttane hadde ein innsats som eg ikkje har sett tidligere i år!
Diame, Duvbravka og Shelvey dei beste utpå der i dag  :-*

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Herregud for en lettelse! Ganske sprøtt levert av Dubravka. En 29-åring med en middels karriere (var i Esbjerg i 2016 liksom). Spiller med verdens største ro i debuten mot Man Utd. Og for noen reflekser. Måtte det please fortsette. Shelvey viser at når han er påskrudd, er han lagets klart beste spiller. Og deilig å se Diame tilbake på nivået han var på en gang! (dessverre i stor grad før han kom til Newcastle)

Bournemouth, Liverpool og Soton i neste 3. Bør gi 4 poeng. Forhåpentligvis 6. Vanskelig å ikke få tilbake trua etter en sånn kamp!

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Helt magisk! For noen viktige poeng, også mot selveste MU da!  :)

Nå trenger vi å holde et snitt på 1 poeng de siste 11 for å klare oss (sannsynligvis), og så vidt jeg kan se så er det håp om seier i maks 5 av de. Sannsynligvis går vi på en smell eller 3 i de 5, men klarer vi å stjele noen poeng utenom som vi gjorde i dag har jeg trua  8)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Tre seire og to uavgjort er det vi trenger tenker jeg. Da bør det antakeligvis holde til fornya kontrakt selv om det blir ekstremt jevnt der nede.
Så utrolig godt å endelig vinne på hjemmebane, samt også slå et topplag i divisjonen. To spøkelser i en smekk der. Gir meg trua på at vi fortsatt kan klare det.

Forøvrig syns jeg absolutt denne er verdt å ta med:
NUFC since Dummett returned to the team: W 3, D 4 L 2 (both v Man City).

Conceded 8 goals in 9 games.

In the previous 9: W 1, D 1, L 7
Conceded 20 goals in 9 games

Har selvfølgelig sikkert sammenheng også med motstandere og at Lascelles også var fraværende noen av de samme kampene, men liten tvil om at Dummet er vår overlegent beste venstreback. Begrensa fremover, men meget solid bakover.
« Siste redigering: 12. Feb. 2018, 10:32 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Tre seire og to uavgjort er det vi trenger tenker jeg. Da bør det antakeligvis holde til fornya kontrakt selv om det blir ekstremt jevnt der nede.
Så utrolig godt å endelig vinne på hjemmebane, samt også slå et topplag i divisjonen. To spøkelser i en smekk der. Gir meg trua på at vi fortsatt kan klare det.

Forøvrig syns jeg absolutt denne er verdt å ta med:
NUFC since Dummett returned to the team: W 3, D 4 L 2 (both v Man City).

Conceded 8 goals in 9 games.

In the previous 9: W 1, D 1, L 7
Conceded 20 goals in 9 games

Har selvfølgelig sikkert sammenheng også med motstandere og at Lascelles også var fraværende noen av de samme kampene, men liten tvil om at Dummet er vår overlegent beste venstreback. Begrensa fremover, men meget solid bakover.
Dummet var i alle fall enorm i går, kanskje hans beste kamp for oss.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Tre seire og to uavgjort er det vi trenger tenker jeg. Da bør det antakeligvis holde til fornya kontrakt selv om det blir ekstremt jevnt der nede.
Så utrolig godt å endelig vinne på hjemmebane, samt også slå et topplag i divisjonen. To spøkelser i en smekk der. Gir meg trua på at vi fortsatt kan klare det.

Forøvrig syns jeg absolutt denne er verdt å ta med:
NUFC since Dummett returned to the team: W 3, D 4 L 2 (both v Man City).

Conceded 8 goals in 9 games.

In the previous 9: W 1, D 1, L 7
Conceded 20 goals in 9 games

Har selvfølgelig sikkert sammenheng også med motstandere og at Lascelles også var fraværende noen av de samme kampene, men liten tvil om at Dummet er vår overlegent beste venstreback. Begrensa fremover, men meget solid bakover.
Dummet var i alle fall enorm i går, kanskje hans beste kamp for oss.

Ingen tvil om at han gir oss meir trygghet bakover, samtidig som han er varsom med å bevege seg framover. Har ikkje den største farten eller teknikken, men er solid på hodet og trygg i det han foretar seg. Men må vel også seiast at Lascelles også var ute i den peroden når vi slapp inn så mykje?

Må også seiast at vi berre har 1 tap på dei 6 siste ligakampene, og det var vel mot city. Får vi i gang Slimani, så kan dette bli bra.
« Siste redigering: 12. Feb. 2018, 12:06 av Sogning »
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.