20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00  (Lest 72787 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« på: 03. Sep. 2011, 23:34 »
Vi avslutter neste runde med mandagskamp, som sendes direkte på TV2. Joey Barton debuterer for QPR sammen med en gjeng andre nye signeringer. Davide Santon får muligens sin Newcastle debut, mens Sylvain Marveaux kanskje får sin PL-debut.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #1 på: 03. Sep. 2011, 23:54 »
                       Krul

Simpson - Saylor - Colo - Santon

Jonas - Cabaye - Tiote - Marveaux

                   Best - Ba

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #2 på: 03. Sep. 2011, 23:56 »
Støttes, bare at jeg vil ha Ryan inn på høyrebacken. Både Simpson og Taylor er average backer med mange svakheter. Forskjellen er bare at sistnevnte har et stort våpen i sin ekstreme innleggs- og frisparkfot. Da er for meg valget enkelt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #3 på: 04. Sep. 2011, 00:01 »
Selv om Obertan har vært ganske svak i de to kampene han har starta, så er det ikke helt utenklig at han kan få en spissplassen mtp kontringer. Marveaux burde vært klar for å starte en PL kamp nå, men jeg tror også Pardew ser på R.Taylor som et alternativ på høyrekant. Så er det Shola da, men jeg håper Best og Ba starter på topp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #4 på: 04. Sep. 2011, 00:04 »
Mtp hvor mye Pardew har snakket om fart, spesielt i bortekamper, så kan jeg ikke se Raylor starte denne. Det ville i mine øyne være en katastrofe om han starter på kanten mot QPR.

Obertan er et alternativ på topp, men ønsker å se Ba fra start igjen og Best kan ikke benkes etter to scoringer sist.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #5 på: 04. Sep. 2011, 00:11 »
Jeg tenkte mest generelt ang. R.Taylor på høyrekant, og er enig i at det ikke er ideelt i en sånn type bortekamp. Men alternativene er ikke altfor mange hvis Pardew skulle velge Obertan på topp, og Marveaux ikke blir klar. Men jeg tror egentlig ikke det blir en problemstilling før denne kampen, med mindre vi skulle få skader!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #6 på: 04. Sep. 2011, 00:55 »
                       Krul

Simpson - Saylor - Colo - Santon

Jonas - Cabaye - Tiote - Marveaux

                   Best - Ba

Kan ikke huske Jonas har spilt en eneste bra kamp på høyrekanten, men dersom Marveaux er klar til å stille fra start så har vi ikke så mye valg  :P

Håper også vi ser denne oppstillingen, så får det heller bli noen finjusteringer alt ettersom kampen utvikler seg.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #7 på: 04. Sep. 2011, 02:25 »
Har trua på at Pardew finner en plass til Raylor rett og slett pga frispark foten hans. Kanskje han blir litt sånn type som Delap, ingen enorm fotballspiller, men kommer alltid med pga en ekstrem spisskompetanse ;D

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #8 på: 04. Sep. 2011, 02:52 »
Cabaye putter et og har assist på målet til Best, men dessverre så senker Barton Newcastle med tre mål på egenhånd, to etter assist fra Taarabt.  :-\
Nei.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #9 på: 04. Sep. 2011, 04:41 »
Vi avslutter neste runde med mandagskamp, som sendes direkte på TV2.
Ja, jeg skjønner hva du mener, men vil likevel pirke på denne. Tviler sterkt på at TV2 sender en Newcastle-kamp når det er valg her hjemme. TV2 PL derimot... Det er tross alt to ganske forskjellige kanaler vi snakker om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #10 på: 04. Sep. 2011, 12:03 »
;D

Simba

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 209
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #11 på: 04. Sep. 2011, 12:21 »
Ser helst at obertan er benket denne kampen her. Er utrolig skuffet over evnen hans til å utfordre mann mot mann. Hittill har han stoppet opp og slått støttepasning HVER gang. Gi heller marveux sjansen :-\
Twitter: @Matserazzi

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #12 på: 04. Sep. 2011, 12:57 »
Enten spiller Jonas venstre, ellers spiller han ikke. Kan ikke huske at han på høyre har vært bra.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #13 på: 04. Sep. 2011, 13:52 »
Sitter med en litt dårlig følelse før denne kampen. Kan ikke huske sist vi hadde en så god sesongstart, så det hadde vært så typisk oss å gå på et teit tap nå...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #14 på: 04. Sep. 2011, 15:22 »
Ser helst at obertan er benket denne kampen her. Er utrolig skuffet over evnen hans til å utfordre mann mot mann. Hittill har han stoppet opp og slått støttepasning HVER gang. Gi heller marveux sjansen :-\
Obertan må gå i skole hos herr Gutierrez for å lære hvordan han skal utfordre mann mot mann, med ballen i beina. Vi må gi Obertan tid til å vinne selvtillit, og vi gjør det best ved å gi han sjansen. Men om han skal starte kampen, er en annen sak.

Han har åpenbart ferdighetene, men det skorter litt på utførelsen og det skorter en hel del på selvtilliten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon