20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crystal Palace (Premier League) - 21.10.17, 16:00 - TV2 PL 3 opptak 18:15  (Lest 12177 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Er så enkelt

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Var generelt en fæl kamp offensivt, mens vi har rimelig god kontroll bakover.
Vil gjerne se Mitro fra start. Og jeg kommer til å mase lenge på Aarons, gitt! Hadde virkelig trengt hans evne til å skape i dag.
Samtidig vil jeg faktisk påstå at Diame gjorde et positivt innhopp i dag. Gav oss ekstra sting fremover, og vi klarte holde ballen lengre opp i banen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Joselu-Ayoze må vel være noe av det svakeste vi har hatt på topp på en stund...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Forsvaret vårt er så godt som jeg kan huske det noen gang har vært, og det med spillere som i utgangspunktet høres skikkelig dårlige ut. I tillegg har vi bl.a. Mbemba, Clark og Gamez i bakhånd. Det er ganske utrolig hva Benitez har gjort mtp defensiv organisering og struktur. Vi er ræva framover i dag, men vi mangler også noen virkelig gode offensive spillere. Mitro kan godt prøve seg som spiss neste kamp, uten at jeg tror det kommer til å gjøre så mye fra eller til. Diame bør kanskje starte for Perez, han er i alle fall mer synlig og han gjør et godt innhopp i dag.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
(G)ullgutten Merino!! :-* :-*

Den var tørr. Jammen fikser ikke Ritchie seg enda en assist. Det skal han ha.

Jeg skal ikke påsto at du lo, men du syntes den var innafor? 😉

Neste kamp mot Burnley blir steinhard! Der må vi opp flere hakk offensivt, for Turf Moor er ei drittbane å komme til.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Den defensive organiseringa (som rettmessig blir hylla) startar med eit godt førsteforsvar, og 100 % ærleg og effektiv arbeidinnsats frå dei spelarane som ligg lengst framme i banen. Det er vel sikkert i hovudsak der Benitez føler at Aarons, Mitrovic og 'lazy' Diame står tilbake for Atsu, Joselu og Ayoze. Dei tre sistnemnte har ei nøkkelrolle når det gjeld å hindre at angrep blir starta bakfrå. Statistikken antyder at innsatsen deira også har hatt ein effekt.

Kan godt forstå dei som vil ha Mitrovic inn, men er langt på vei sikker på at han er i stand til å låse av forsvar på ein klok måte. Han virkar ikkje akkurat til å vere blant dei smartaste pattedyra på denne planeten. Er nesten sånn at eg trur Daryl Murphy kunne bidratt like mykje.

Kryssar fingrane for at vi får inn litt meir krutt i januar, og gjerne Tosun frå Besiktas. Er vel sannsynleg at Gayle får returbilletten sin til Championship i same vindu.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Den defensive organiseringa (som rettmessig blir hylla) startar med eit godt førsteforsvar, og 100 % ærleg og effektiv arbeidinnsats frå dei spelarane som ligg lengst framme i banen. Det er vel sikkert i hovudsak der Benitez føler at Aarons, Mitrovic og 'lazy' Diame står tilbake for Atsu, Joselu og Ayoze. Dei tre sistnemnte har ei nøkkelrolle når det gjeld å hindre at angrep blir starta bakfrå. Statistikken antyder at innsatsen deira også har hatt ein effekt.

Kan godt forstå dei som vil ha Mitrovic inn, men er langt på vei sikker på at han er i stand til å låse av forsvar på ein klok måte. Han virkar ikkje akkurat til å vere blant dei smartaste pattedyra på denne planeten. Er nesten sånn at eg trur Daryl Murphy kunne bidratt like mykje.

Kryssar fingrane for at vi får inn litt meir krutt i januar, og gjerne Tosun frå Besiktas. Er vel sannsynleg at Gayle får returbilletten sin til Championship i same vindu.

Gode poenger dette og noe man absolutt skal ta med i betraktningen. Jeg er helt enig i at de offensive spillerne våre gjør gode defensive jobber, men jeg mener det finnes spillere der ute som er i stand til å gjør en like god defensiv jobb, samt bidra mer offensivt. Det er noe bunnsolid over dette laget, men det er litt grått og kjedelig. Når det er sagt, tar jeg heller det enn nedrykksstrid, så jeg er godt fornøyd.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
(G)ullgutten Merino!! :-* :-*

Den var tørr. Jammen fikser ikke Ritchie seg enda en assist. Det skal han ha.

Jeg skal ikke påsto at du lo, men du syntes den var innafor? 😉

Neste kamp mot Burnley blir steinhard! Der må vi opp flere hakk offensivt, for Turf Moor er ei drittbane å komme til.

Lo, glemte smiley bare ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Perez:

No shots
No successful dribbles
No successful crosses
6/8 passes (2 forward)
Most dispossessed (3)
No clearances
1 tackle

Erlhen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 43
    • Vis profil
Perez:

No shots
No successful dribbles
No successful crosses
6/8 passes (2 forward)
Most dispossessed (3)
No clearances
1 tackle

Har du også stats på antall meter løpt og antall pasningsmuligheter avskjært?
Føler Perez har fått en utakknemlig rolle i laget under Rafa. jobben han legger ned i presset er stor og viktig.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Noen som har link til Cabayetaklingen?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Enig i Perez. Han får ufortjent mye pepper. Tror folk må se litt bak statistikken. Han jobber som en Gud, med hjertet langt utenfor drakta. Vår klart beste defensive offensive spiller. Utrolig viktig i Benitez sin plan. Og helt klart den vanskeligste rollen å spille.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Helt uenig. Han jobber hardt. Thats it. Perez Joselu får meg til å savne Shola.

Erlhen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 43
    • Vis profil
Helt uenig. Han jobber hardt. Thats it. Perez Joselu får meg til å savne Shola.
Å være flink i press handler om mye mer enn å "jobbe hardt".