20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 94607 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #705 på: 28. Okt. 2010, 19:45 »
Mhm, har testen diverse råd eg googlet fram, men ingenting fungerer :(

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #706 på: 28. Okt. 2010, 20:01 »
Peter ! Gjorde et siste forsøk og fikk det til :D

Her var fasiten for meg :


A.

1. Lukk alle programmer slik at du er på skrivebordet ditt. Klikk på Start-knappen. Dette er det liten rund knapp med Windows-flagget i nedre venstre hjørne. Klikk på Kontrollpanel menyalternativ.
2. Når kontrollpanelet åpnes, kan du enten være i klassisk visning eller kontrollpanel vise:
Hvis du er i klassisk visning gjøre følgende: Dobbeltklikk på Mappealternativer ikonet. Klikk kategorien Vis.
3. Gå til trinn 5.
4.If du er i Kontrollpanel Hjem vise gjøre følgende: Klikk på Utseende og Personalization link. Klikk Vis skjulte filer eller mapper.

5. Gå til trinn 5.Under det skjulte filer og mapper delen velger du alternativknappen Vis skjulte filer og mapper. Fjern haken fra avmerkingsboksen merket Skjul filetternavn for kjente filtyper. Fjern haken fra avmerkingsboksen merket Skjul beskyttede operativsystemfiler. Trykk Bruk og deretter OK-knappen og avslutning Min datamaskin.

6. Nå er Windows Vista er konfigurert til å vise alle skjulte filer.

B. Klikk her

C: \ Users \ <User navn> \ AppData \ Roaming \ Sports Interactive \ Football Manager 2009 \

og slette innstillingene mappe

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: FM 2010
« Svar #707 på: 03. Nov. 2010, 21:10 »
Det verste med at det kommer en ny versjon av FM er at man må avslutte et game på forrige utgave. Jeg er den som kan fortsette games i det uendelige, så er med tungt hjerte jeg avslutter denne saven. For å skryte litt av hvor god jeg er  ;) og i tillegg til å være en slags logg som jeg selv kan se tilbake til, så serverer jeg en liten oppsummering.

2009/10
St. Pauli. 2. Bundesliga: 6. plass. Ble tippet langt nede på tabellen. En godkjent start.
2010/11 
St. Pauli. 2. Bundesliga: 2. plass (opprykk).
2011/12
St. Pauli. Bundesliga: 11. plass. Cupen: Tapende finalist.
2012/13 
Leverkusen. Bundesliga: 3. plass. Cupen: Vinner. CL: Semifinale.
2013/14
Leverkusen. Bundesliga: 1. plass. Cupen: Vinner.
2014/15
Leverkusen. Bundesliga: 1. plass. Cupen: Vinner. CL: Tapende finalist.
2015/16
Leverkusen. Bundesliga: 1. plass. Cupen: Vinner. CL: Vinner.
England: EM: Vinner.
2016/17
Leverkusen. Bundesliga: 1. plass. Cupen: Vinner.
England: Confederations Cup: Vinner
2017/18
Roma. Serie A: 1. plass. Supercupen (europeisk): Vinner
England: VM: Vinner.
2018/19 
Roma. Serie A: 1. plass. CL: Vinner. Supercupen
2019/20 
Roma. Serie A. 1. plass. Cupen: Vinner. CL: Vinner. VM for klubblag: Vinner. Supercupen (europeisk): Vinner. Supercupen (italiensk): Vinner.
England: VM: Vinner.

Vant absolutt alt sistesesongen og passerte Ferguson på Hall of Fame-lista. Hadde planer om å vinne The Treble i både Spania, Frankrike og England også, men FM11 kom for fort.

Som en kuriositet kan jeg nevne at jeg prøvde å signere en viss Panzer Stormo som trener(!) når jeg trente St. Pauli. Men han takket nei (etter å ha vært på prøvespill som utespiller i noen uker), før han la opp etter et par sesonger. Tror nok han angret etter hvert, ettersom de fleste av trenerne mine fra St. Pauli fulgte etter meg både i Leverkusen og Roma.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP