20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 182127 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League 09/10
« Svar #30 på: 21. Okt. 2009, 20:23 »
Æsj, dårlig kamp. Må mildt sagt si jeg forventet mer av Man U. Hadde heller håpet på 0-0 en 0-1 for å si det sånn.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #31 på: 21. Okt. 2009, 23:12 »
Litt av en 2. omgang i Real Madrid - A.C. Milan kampen!

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League 09/10
« Svar #32 på: 22. Okt. 2009, 13:46 »
Vet. Heiet på Real jeg! Jeg hater gamlingene til AC.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #33 på: 24. Nov. 2009, 22:48 »
LIVERPOOL ER UTE!!!  ;D  ;D  ;D  ;D  :)  :)  :)  :)  :)  :)

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #34 på: 24. Nov. 2009, 23:32 »
http://www.lfc-endofseasonparty.com/

Likte det at LFC gikk på en smell, nå kan det ikke være lenge før Benitez får fyken.

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League 09/10
« Svar #35 på: 25. Nov. 2009, 15:30 »
Håper ikke Benitez blir sparket. Ny trener ville bety at Liverpool ble et bedre fotballag og det vil jeg ikke ha noe av.

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #36 på: 25. Nov. 2009, 17:43 »
Min tolkning av mange(ikke alle) pool-fans er at de liker å rakke ned og godte seg over andres misnøye.

Det hele er i grunn et barnehagesyndrom. De "sterke" mobber de "svake", for selv å glemme at ikke alt er så rosenrødt på deres side. Bruke andres misnøye til selvterapi. Er bare å smile av slikt, dog var det å le det bort kanskje litt verre i barnehagen.^^

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #37 på: 25. Nov. 2009, 18:25 »
Håper ikke Benitez blir sparket. Ny trener ville bety at Liverpool ble et bedre fotballag og det vil jeg ikke ha noe av.

Benitez mener eg er en av dei bedre. Tror neppe dei kan få noen bedre. Ser du ka Liverpool egentlig har brukt av penger, så synes eg egentlig dei presterer rundt det man kan forvente, men den troppen dei har. Med Gerrard og Torres på bana så er Liverpool på høyde med dei beste i PL og CL

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #38 på: 25. Nov. 2009, 18:46 »
Jeg syns ikke Benitez har klart å gjøre jobben bra nok. Han har en relativt bra liste med møkkakjøp, og alt i alt er LFC en klubb med litt for mange mediokre spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #39 på: 25. Nov. 2009, 18:52 »
Alt gikk jo til helvette etter at han påtok seg alt det ekstra ansvaret som en manager nødvendigvis ikke skal ha. Husker ikke hva det var, men var en god del ekstra oppgaver hvertfall..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #40 på: 25. Nov. 2009, 20:40 »
Jeg syns ikke Benitez har klart å gjøre jobben bra nok. Han har en relativt bra liste med møkkakjøp, og alt i alt er LFC en klubb med litt for mange mediokre spillere.

Stiller meg bak dette!
Synes ikke Benitez er noe særlig god på transfers. Han har vært i klubben i 6 år og hentet 68 spillere, og solgt ihvertfall 57 spillere, slikt blir det ikke kontinuitet av.
Mange av hans salg og kjøp har vært direkte håpløse. Byttet ut gode rutinerte spillere og hentet inn utenlandske flopper i aller høyste klasse. Lista er så lang at jeg ikke gidder å komme med eksempler.
I tillegg har Benitez en utrolig kjedelig måte å spille fotball på.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #41 på: 25. Nov. 2009, 21:23 »
Vet. Heiet på Real jeg! Jeg hater gamlingene til AC.

Hehe! De går gjennom et generasjonsskifte. Dessuten er det et mye sterkere lojalitetsbånd mellom spiller og klubb i Italia. Spillerene er lojale mot klubben sin og og jeg tror terskelen for å kaste gamle slitere mye høyere.

Jeg også var i mot italiensk fotball helt til jeg så Milan i 2006 mot Scum. Da var laget på sitt aller beste. Det er det eneste laget jeg har sett som spilte 3kant innenfor sin egen 16meter. De pola ikke ballen ut en eneste gang. Italiensk fotball er kult å se på. De er gode bakover. Men når det først får overgangene kjører de alle mann fremover. Og da går alt i lengderetning, og det går jævlig fort. I tillegg har spillerene bedre teknikk en knokkelknuserene i PL.  Ligaen er på full fart fremover nå igjen, tror jeg. Har vel hatt problemer pga den korrupsjonsskandalen.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #42 på: 26. Nov. 2009, 08:50 »
Tjener du nok er du lojal nok ???
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #43 på: 26. Nov. 2009, 09:57 »
Real Madrid er ein vederstyggelighet! Håpe alt vondt med den møkkaklubben og alle møkkafolka.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #44 på: 26. Nov. 2009, 18:04 »
Håper ikke Benitez blir sparket. Ny trener ville bety at Liverpool ble et bedre fotballag og det vil jeg ikke ha noe av.

Benitez mener eg er en av dei bedre. Tror neppe dei kan få noen bedre. Ser du ka Liverpool egentlig har brukt av penger, så synes eg egentlig dei presterer rundt det man kan forvente, men den troppen dei har. Med Gerrard og Torres på bana så er Liverpool på høyde med dei beste i PL og CL
For et lag som har som mål å vinne CL, vinne PL og vinne det de kan vinne, så er det uholdbart at de er så til de grader avhengig av to enkeltspillere. Ja, disse spillerne er i ypperste verdensklasse. Men når nivåforskjellen mellom disse to og resten av laget er så ekstremt stor, så blir det veldig vankselig for Liverpool å få stabile resultater. Straks Gerrard og Torres er tilbake fra skade kan de banke hvem det måtte være.
Med bare én av disse kan de på en god dag få gode resultater mot gode lag. Uten noen av disse to kan de tape for hvem det måtte være. Da er de nesten så dårlige at de kunne prestert å tape for oss.
Dessverre bare nesten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon