20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019  (Lest 7730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #45 på: 30. Jan. 2019, 00:00 »
Tenker at han sikkert er ganske effektiv ut fra antall sjanser han faktisk får, uten at jeg har tall på det.
Og han legger ned en rå innsats. De fleste forsvar han spiller mot sliter med fysikken hans. Skjønner godt hvorfor Rafa ville ha spillertypen.

La merke til at han la ned en veldig god jobb som førsteforsvarer. Presset forsvaret stadig og stresset dem. Var vel slik vi fikk straffen vår også uten at det var Rondon som sørget for den. Poenget er bare hvor viktig akkurat dette er. Ser mange spisser som bare labber slappt rundt på banen når motstanderens forsvar triller ball.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #46 på: 30. Jan. 2019, 01:44 »
Sitat
Salomon Rondon was involved more than any other #NUFC player tonight (most touches & passes) and no player on the field created more chances than him (2) @salorondon23

Fra Twitter 💪🏼
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #47 på: 30. Jan. 2019, 07:26 »
Whowho! Kanon, fikk typisk nok ikke sett kampen pga. jobbreise. Uuuuuuuuutrolig viktig seier! Neste kamp er et skadeplaget Tham. Jeg har plutselig fått troa

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #48 på: 30. Jan. 2019, 07:54 »
På bortebane og kanskje med Almiron ++ signert!
Plutselig fått litt trua eg og😁
Hadde Almiron signert om ikkje Benitez hadde signalisert at han og blir værende?🤔😁🤗
Venter i spenning...

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #49 på: 30. Jan. 2019, 08:15 »
Det er nok et godt signal på at han kan bli lengre enn til sommeren, pluss at han nok har fått garantier for andre vinduer, akademi og andre områder 👍 Endelig litt positivitet. Men forholder meg litt skeptisk til jeg hører han bekrefte det selv.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #50 på: 30. Jan. 2019, 08:56 »
Tenker at han sikkert er ganske effektiv ut fra antall sjanser han faktisk får, uten at jeg har tall på det.
Og han legger ned en rå innsats. De fleste forsvar han spiller mot sliter med fysikken hans. Skjønner godt hvorfor Rafa ville ha spillertypen.

La merke til at han la ned en veldig god jobb som førsteforsvarer. Presset forsvaret stadig og stresset dem. Var vel slik vi fikk straffen vår også uten at det var Rondon som sørget for den. Poenget er bare hvor viktig akkurat dette er. Ser mange spisser som bare labber slappt rundt på banen når motstanderens forsvar triller ball.

Uten tvil. Og det er en typisk egenskap Benitez krever av sin spydspiss. Som jeg har nevnt i diskusjonen rundt Mitrovic. Rondon er overraskende mobil til å være en så stor spiss.
Jeg var også svært lunken til Rondon da han ble henta i sommer - men nå håper jeg inderlig at vi kan få til et permanent bytte pluss mellomlegg med WBA der Gayle går motsatt retning.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #51 på: 30. Jan. 2019, 09:53 »
Glassflaske er selvsagt no go. Man skal være fryktelig uheldig om man skader noen med en sjokolademynt. Kanskje et gult kort ville vært greit. Frustrasjonen til personen kommer jo ikke fra det blå. Men pointet mitt er at 50.000 må backe en protest sammen. Dvs holde kjeft sammen. Synge sammen. Hoppe sammen. Snur ryggen til sammen. Stå igjen en time etter kampen sammen. Egentlig samme faen, men gjør det sammen. Virker nesten som om disse protestene kun er noen raddiser på Twitter, mens den gemene hop liksom lar det skure å gå.

Holder at noen får den i øyet, så kan skaden være uopprettelig. Oppfordre til å kaste ting på banen er uakseptabelt.


Hiver meg på Rondon-skrytet her jeg også. Var svært lunken til han i sommer, men vist seg å være akkurat den type spiss vi trenger.
« Siste redigering: 30. Jan. 2019, 09:56 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #52 på: 30. Jan. 2019, 10:28 »
Hvor er Nebur forresten???  Vi trenger ny kamptråd snart.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #53 på: 30. Jan. 2019, 12:46 »
Herregud, for en deilig kamp! Kjenner at jeg egentlig ikke vil følge for mye med på Newcastle mens Ashley fremdeles er her, men jeg klarer ikke helt å holde meg unna. Det fører som regel bare til frustrasjon, men så sinnsykt deilig det er når ting for en gangs skyld skikkelig går veien!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #54 på: 30. Jan. 2019, 13:23 »
City virket svært tamme i går. Men det er fordi vi markerte spillere svært bra. De endte opp med å trille ball på midtbanen ofte fordi de ikke hadde mye ledige spillere fremover. Forventa en sjansebonansa da vi tok ledelsen men de slet fælt med å komme seg fremover uten å miste ballen.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #55 på: 31. Jan. 2019, 08:47 »
En ting som jeg kjenner irriterer meg grenseløst etter kampen er at De Bruyne ikke ble utvist. Det er så inforjævlig feigt av dommer. Hvis det der er standarden mot de gode lagene så er denne sporten fortapt. En ting er at disse monsterklubbene har gitt fullstendig faen i FFP for å bygge seg opp for så å bli forkjempere for strenge regler slik at andre ikke kan gjøre det samme (fullstendig ubegrunnet påstand), en annen ting er at rettferdighetspolitiet i dommerstanden skal drive å pingle ut på tydelige forseelser.

Det opplagte retoriske spørsmålet er selvsagt om Hayden eller Longstaff hadde fått fortsette i tilsvarende situasjon på Etih*d?

At Perez får gjøre det samme etterpå er egentlig uvesentlig den tid mannen han taklet aldri burde vært på banen.
Et annet aspekt her er at City kan sette inn en ny verdensklassespiller om stjernene på banen skal drive å få nye sjanser.

Egentlig alt for sykt at slike saker ikke får mer oppmerksomhet, men også fullt forståelig den tid Solskjær spilte samtidig og Salah skulle spille dagen etterpå.

FUCK VERDEN!
(sånn, godt å få det ut)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #56 på: 01. Feb. 2019, 07:30 »
Enig Siddis. Helt utrolig. Er visst fem år siden en spiller ble utvist mot oss.