20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness bekrefter Parker og Emre interesse  (Lest 1600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Souness bekrefter Parker og Emre interesse
« på: 09. Juni 2005, 11:31 »
Souness bekrefter Parker og Emre interesse


Skrevet av Asbjørn, 9 Juni 05

Souness har i dag bekreftet sin interesse for midtbanespillerene Scott Parker og Emre Belezoglu. Det skrives i dagens The Journal at Chelsea har mottatt et bud på rundt £7 millioner for Scott Parker. Chelsea spilleren har fått beskjed om å finne seg en ny klubb, etter å ha kun startet ni ligakamper under Jose Mourinho.

Souness” Parker er en spiller vi liker meget godt, og vi er helt klart interessert i å hente han til Newcastle. Dette ville vært en fantastisk overgang for Newcastle United.”

“Parker hadde en fanastisk kamp for Chelsea, når de slo oss ut av ligacupen. Da fikk jeg bare bekreftet det jeg allerede visste om Parker.”

“Jeg har ingen aning hvor langt vi har kommet, når det gjelder spillerene vi vil kjøpe. Jeg har gitt Shepherd en liste over spillerene jeg ønsker til klubben, og nå er det opp til han å gjøre sitt beste for å få de til denne klubben. Jeg vet han gjør sitt ytterste for å hente disse spillerene, men vi får bare vente og se.”

Souness bekrefter også sin interesse for Emre, men det er feil å si at klubben har lagt inn et bud.

“Emre er en spiller jeg kjenner veldig godt. Jeg har ingen aning om hvordan denne nyheten har lekket ut, men det er sant at vi er interessert i spilleren. Vi har ikke lagt inn noe bud på spilleren, og vi har heller ikke snakket med spilleren om en overgang til Newcastle.”

Souness sier også at Hamburg ikke er villig til å selge Van Buyten.

“Van Buyten er nok en spiller vi verdsetter høyt, men vi har ikke snakket med spilleren. Vi har heller ikke gitt han noen løfter. Jeg tror ikke Hamburg vil selge, og det skjønner jeg meget godt.”
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Souness bekrefter Parker og Emre interesse
« Svar #1 på: 09. Juni 2005, 22:37 »
Fra nufc.com

Recruitment drive still pending:
Inbound - nowt yet

As ever the world of transfers is a murky business as claim and counter -claim abound, but a rash of Scott Parker sightings on Thursday look to be premature.

From what we can gather, the 24 year-old midfielder is on holiday and Newcastle still have a deal of persuading to do if they are to convince the Lambeth-born player that his future does lie on Tyneside.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."