20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Høyre back linket  (Lest 4858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

  • Gjest
Høyre back linket
« Svar #15 på: 09. Mars 2006, 15:28 »
Hvorfor vil folk på død og liv ha en venstreback som går "rett inn på laget"?? Baba har da for pokker ikke spilt seg ut av laget? Og hva vil en slik tankegang medføre? Kanskje, i ytterste konsekvens, at Baba vil bort, og at dette "klare førstevalget" spiller semi-dårlig, siden han har fast plass åkkesom..

Jeg vil ha et venstreback-talent, som allerede kan gi Baba godkjent konkurranse, men som primært skal BLI et førstevalg.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #16 på: 09. Mars 2006, 15:46 »
Sitat fra: "annern"
Jeg mener at akkurat nå har vi nokk av talenter. Ameobi og Chopra er etter mitt hode ikke talenter lenger. Derfor mener jeg at et spiss talent kunne vert spennende. På står vi forøvrig med en midtbane som kan holde i minst 5 år, hvis alle holdes i klubben. Men en etablert venstreback som kan gi baba kamp hadde vert konge


Danny Haynes på Ipswich eller Cameron Jerome på Cardiff.
Kanonspillere!

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Høyre back linket
« Svar #17 på: 18. Mars 2006, 12:34 »
Denne spillern burde vi hvafall ikke kjøpe.Skal vi kjøpe en back så kan man da satse for en som er kvalitets spiller.Ikke en middelmådig
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*