20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vil hente storscorer?  (Lest 20976 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« på: 04. Mars 2006, 11:40 »
NEWCASTLE are poised to try to lure Diego Forlan back to the Premiership with an £8million bid for the Manchester United flop, it was revealed in Spain yesterday.

The Tynesiders and their chairman Freddy Shepherd have been monitoring the striker for a few months as they seek to plan for a future without record scorer Alan Shearer when he hangs up his boots in the summer.

And with Villarreal ready to accept an £8m offer to let Forlan go, the deal could be agreed in principle with the South American's agents Daniel Bolonikov and Marcos Franchi before the end of the season.


www.mirror.co.uk
--------------------------------------------------------------

Jeg blir utrolig skuffet viss vi kjøper han. Huff!
Han har jo allerede bevist at han ikke er god nok for PL.

Den nye spissen som må komme inn håper jeg blir Darren Bent. Han kan da vel ikke koste så mye mer enn £8m?

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #1 på: 04. Mars 2006, 13:34 »
Dette blir katastrofe! Han sugde kuk i manu, så hvorfor skal vi hente ham nå? ved å kjøpe forlan for 8m! gjør vi oss til latter.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #2 på: 04. Mars 2006, 14:16 »
Vet The Mirror hvem som blir den nye Newcastle manageren og hvilke spillere han kommer til å kjøpe til sommeren?

Ikke værst
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #3 på: 04. Mars 2006, 15:08 »
Hehe, ja. Forlan er en god fotballspiller, men jeg tåler han ikke. Hvem som helst bortsett fra ham!

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #4 på: 04. Mars 2006, 15:55 »
nei fytte helvete da er jeg enig i at jeg vil heller ha bent.
dirk kuyt er 1 valget håper jeg.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #5 på: 04. Mars 2006, 16:04 »
Syntes ikke det ville vært så ille å hente Forlan. Vi vet hvor god han kan være (hvertfall de som har fulgt med på spansk fotball). Under en god manager så tror jeg han kan slå gjennom i Newcastle.

Merk at Forlan er langt fra mitt førstevalg, men jeg er ikke SÅ negativ som mange andre her.

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #6 på: 05. Mars 2006, 23:01 »
Han er sikkert god i Spania, men i England er Ameobi bedre enn han!  Dean Ashton fra Norwich da? Kan han være noe?
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #7 på: 05. Mars 2006, 23:04 »
Forlan har vært under Fergusons vinger i Man Utd (ikke kom her og si at skotten ikke er en meget god manager), og han floppet så det ljomet i veggene på Old Trafford.
En av de største floppene i de rødes historie.

Hva tilsier da at han kan gjøre det bra for oss? Vi har nok med Shola som aldri scorer, og Luque som ikke presterer (selv om han aldri får tid til å etablere seg, og da heller aldri får tid til å vise hva han duger til).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #8 på: 05. Mars 2006, 23:46 »
Så har det jo heller ikke vært så reint få av floppene til Ferguson de siste sesongene heller, da....
Spennende, men kommer an på prisen. 8 millioner pund er en for stor gamble syns jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #9 på: 06. Mars 2006, 00:40 »
Sitat fra: "Thommazz"
 Dean Ashton fra Norwich da? Kan han være noe?


Ashton har spilt for West Ham i 2måneder nå. Tror nok ikke han bytter klubb 2ganger i løpet av et halvt år..

Ferguson er en god manager ja, men som Kristoffer sier; Hvor mange talenter har ikke floppet under Ferguson, det er ikke få... Alle som har sett
Forlan spille vet han er en god spiller. Men 8 millioner er for mye, og jeg sa at han ikke var mitt førstevalg.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #10 på: 06. Mars 2006, 10:33 »
Enig i at Forlan er en spiller jeg helst ikke vil se tilbake. er lei av at Newcastle gambler penger på spillere som er gode, men som ikke slår igjennom i PL. Alle vet at spanjakker ikke er råe i PL med det første, allikevel brukte vi skjorta for å hente Luque, rasket mulig! 8M er ALT for mye for Forlan, nei takk!!! Vi vet hva han kan i PL- ikke interessert

Tenkte på en annen ting og som er litt morsom. Vi husker jo alle Saha og hans opphold i Newcastle. Ble vel 2mål brae, er ikke sikker, men hvertfall MAAAAANGE kamper. Allikevel storspiller han får Man U nå, putter støtt og stadig. Samme i Fuilham. Poenget mitt er at det er mulig, det har vi jo som kjent konkrete bevis på. men allikevel, altfro mye penger for Forlan...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #11 på: 06. Mars 2006, 12:23 »
Det er mye som spiller inn om en spiller lykkes eller ikke. Et nytt språk, en ny kultur, en annerledes spillestil, en annen lederstil fra manageren og så videre.

Om man ser på Forlan og hans målrate per minutt i Premier League, så blir det ikke så ille som enkelte skal ha det til. Nå skal jeg på ingen måte si at Forlan var noen suksess i Scums, men at 2/3 av kampene hans kom fra innbytterbenken har en del å si. Det er ofte vanskelig å sette sitt preg på kampen dersom man får 10 minutt på tampen av en kamp.

Nå vil nok Forlan bli dyr ettersom han har hatt suksess i Villareal, og det er ikke den spilleren jeg setter øverst på ønskelista. Det samme gjelder Darren Bent som har hatt en fin sesong i Charlton. Verdien hans er mangedoblet. Forøvrig så er jeg usikker på om Bent og Owen vil fungere som et par på topp.
Carr har altfor få landskamper for England!

Agurksaft

  • Gjest
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #12 på: 06. Mars 2006, 12:50 »
"En av de største floppene i de rødes historie.

Hva tilsier da at han kan gjøre det bra for oss? "


Clayton Zane,  var rimeleg stor forskjell på han i Molde og Lillestrøm.
Same ligaen, men langt frå same spelaren :)

For skamms skuld kan eg legga til:
Eg er i mot å henta inn Diego Forlan.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #13 på: 06. Mars 2006, 14:18 »
Nei å nei, ikke Bjørn Borg. Han er merket av Scums!! :evil:
Who else...... Alan Shearer

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #14 på: 06. Mars 2006, 15:10 »
Sitat fra: "NUFranC"
Nei å nei, ikke Bjørn Borg. Han er merket av Scums!! :evil:


Bjørn Borg :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!