20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #270 på: 02. Jan. 2019, 17:04 »
Det ble lagt ut en link tidligere med et radioprogram fra BBC Newcastle, hvor tidligere Newcastlespiller Steve Howey sa at det var mulig det skulle komme nyheter om et salg av klubben før kompen mot Manchester United. Får vi se da, om noe skjer de neste timene. Holder ikke pusten.....
Hadde garantert kommet noe mer i kjølvannet av Howies utspill om det stemte, men det eneste som er rapportert er at dealen er over fordi Kenyon ikke ville betale alt med en gang.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #271 på: 02. Jan. 2019, 17:35 »
Det ble rapportert at dealen var over fordi første bud ble avslått. Det er like logisk som å si at man ikke får solgt huset fordi første bud var 200k under takst. Jeg tror ikke oppkjøpet nødvendigvis er over, enda.
Ashley godtar nedbetalinger, men da uten klausuler (såvidt jeg har forstått). Han er vel ganske lunken til klausuler slik generelt.

Howey sa vel aldri at det skulle komme en pressemelding om salg før kampen, men at det kunne gjøre det.
Det jeg synes var mest interessant i alt det han sa, er at Premier League hadde blitt informert. Dette har ikke jeg hørt/lest/sett noen benektelse for, så da lever jeg i håpet om at det stemmer.
For hvis PL har blitt informert, vil det si at en avtale er så godt som gjort. Kanskje ikke i praksis, men PL må godkjenne nye eiere og et nytt styre. Og selv om det kan ta sin tid, skal det vel mye til før de ikke godkjennes.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #272 på: 02. Jan. 2019, 17:45 »
Anders: "det var mulig det skulle komme nyheter om et salg av klubben".....  ;)

Får bare håpe resten av hva du skriver stemmer Anders.
« Siste redigering: 02. Jan. 2019, 17:47 av Geordie »
No fate but what you make

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #273 på: 02. Jan. 2019, 17:46 »

Det jeg synes var mest interessant i alt det han sa, er at Premier League hadde blitt informert. Dette har ikke jeg hørt/lest/sett noen benektelse for, så da lever jeg i håpet om at det stemmer.
Beklager, men dette var Mark Douglas ute og avkreftet... https://twitter.com/MsiDouglas/status/1080163079290261509

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #274 på: 02. Jan. 2019, 20:12 »
Du må liksom bare ødelegge dagen du? ;)

Da ble jeg brått mer pessimistisk allikevel. Selv stillhet egentlig er positivt i denne sammenhengen, er det brutalt å gå og håpe/vente på nyheter.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #275 på: 02. Jan. 2019, 20:51 »
Graves i Sky påstod det var mulige ting på gang bak kulissene fortsatt, så motstridene meldinger som vanlig. Men, er jo vanlig mediestrategi det, holde saken varm lengst mulig.

Kan ikke gjøre annet enn å vente......................................................utålmodig!  :-[
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #277 på: 03. Jan. 2019, 14:57 »
Graves i Sky påstod det var mulige ting på gang bak kulissene fortsatt, så motstridene meldinger som vanlig. Men, er jo vanlig mediestrategi det, holde saken varm lengst mulig.

Kan ikke gjøre annet enn å vente......................................................utålmodig!  :-[
Tipper at det enda er aktivitet ja og at Kenyon prøver å få på plass investormidler. Men dessverre tror jeg det er helt utenkelig med et kjøp så lenge klubben er i nedrykkssumpa, spesielt når det ikke skjedde før vinduet åpnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #278 på: 03. Jan. 2019, 15:03 »
Finnes måter for nye eiere å styrke troppen på, uten å offisielt eie klubben. Men jo lenger det går, desto verre ser det ut. Og Kenyon hadde vel gitt inntrykk av at han kunne tenke seg å eie klubben selv om den skulle rykke ned.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #279 på: 04. Jan. 2019, 15:03 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-owner-mike-ashley-15628945#ICID=ios_ChronicleNewsApp_AppShare_Click_FBshare

Liten oppdatering, men ikke noe nytt 😜


Hvis det stemmer at en/alle gruppene har bedt om mer tid, ser jeg det som postitivt. De er fortsatt interessert.
Får bare håpe NOEN tar ansvar, og investerer i spillere denne måneden.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #280 på: 04. Jan. 2019, 16:46 »
Om det da ikke bare er Ashley som fabrikerer en unnskyldning for ikke bruke penger i dette vinduet.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #281 på: 04. Jan. 2019, 17:02 »
Jeg er 100% sikker på at det er interesserte kjøpere, som genuint ønsker å kjøpe klubben :)

Jeg er på ingen som helst slags måte overbevist om at Ashley er så villig til å selge som han gir inntrykk av (men er også hellig overbevist om at han vil selge. Problemet kan bare være at når 4 grupper er interesserte, skal han presse prisen opp dem i mellom, entuelt ha mest mulig på en gang).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #282 på: 04. Jan. 2019, 23:14 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/revealed-peter-kenyon-letter-mike-15633013?S

oppgir ingen kilder for dei direkte sitatene fra kenyon, noko eg helsy ville ha sett
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #283 på: 04. Jan. 2019, 23:17 »
Kenyon: "I know I speak for both of us [Ashley] in that we continue to share a serious determination to finalise an agreement to suit both parties as soon as possible in the new year." #NUFC

Positivt støy, håper det ikke bare handler om å presse Ashley 😜
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #284 på: 04. Jan. 2019, 23:45 »
Det er håp som dreper!

Har mer en følelse om at Kenyon er med på et sykt spill sammen med Ashley.
1 februar blir alt avblåst og det er ikke hentet nye spillere.

Ashley kommer med et nytt intervju på Sky om hvor dumt dette var, men nå må vi stå sammen for å redde klubben fra nedrykk i en vanskelig tid.