20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs West Ham  (Lest 15070 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle vs West Ham
« på: 14. Aug. 2005, 17:53 »
Jeg foreslår at vi legger tapet mot Arsenal bak oss, og at vi ser frem til neste kamp. Det betyr West Ham hjemme på St.James Park.

De imponerte riktignok mot Blackburn i serieåpningen, men jeg tviler sterkt på at de vil hente tre poeng borte mot et så sterkt hjemmelag som Newcastle. Tvert imot. Her skal nemlig alle tre poengene bli værende i Nord-England.
Lagoppstillingen kommer trolig til å se slik ut, etter at Jenas fikk det røde kortet.

------------Given----------

Carr----Taylor----Boumsong----Baba

Milner---Bowyer---Parker----Emre

------Shearer------Kieron Dyer----

Forresten, så burde Souness raska på med å hente inn erstattere til Bellamy og Kluivert. Er lei av alt tåkepratet rundt Owen, som helt sikkert drar tilbake til Liverpool.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle vs West Ham
« Svar #1 på: 14. Aug. 2005, 18:26 »
Dette skal bli seier. Vi spelte til tider bra mot Arsenal, og West Ham skal være grei match.

Forventer ein real seier
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Newcastle vs West Ham
« Svar #2 på: 14. Aug. 2005, 19:07 »
Hvis vi ikke vinner håper jeg Souness blir kasta i Tyne og aldri kommer opp igjen.
Norwegian blood, Geordie heart

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle vs West Ham
« Svar #3 på: 14. Aug. 2005, 19:11 »
Souness kan gjerne sitte sesongen ut, slik at Shearer kan overta neste sesong.

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Newcastle vs West Ham
« Svar #4 på: 14. Aug. 2005, 19:36 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Souness kan gjerne sitte sesongen ut, slik at Shearer kan overta neste sesong.

Tror dessverre ikke at Souness klarer noe mer enn rundt 10. plass. Derfor vil jeg ha en ny manager.
Norwegian blood, Geordie heart

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Newcastle vs West Ham
« Svar #5 på: 14. Aug. 2005, 20:23 »
Vil gjerne ha Shearer som manager en gang, men at han skal overta etter Souness nå tror jeg ikke vil være noen smart løsning. Riktig nok er han en legende i klubben og tatt flere trener kurs, men jeg vil ha en rutinert trener som har vært med i "gamet" en stund. Ville også blitt sørgelig om Shearer overtok og alt rakna......

Noreng

  • Gjest
Newcastle vs West Ham
« Svar #6 på: 14. Aug. 2005, 22:01 »
Sitat fra: "Christian"
Sorry, men eg trur Shearer treng meir erfaring før han kan bli manager for Newcastle. Han kunne ha trengt litt meir erfaring før han får jobben. Men så klart, han kan gjere ein stor jobb og eg veit han vil bli ein stor manager med tid. Men eg trur ikkje han er rette personen til å gjere Newcastle til eit topplag igjen med det første.


Ass.Manager et år?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Newcastle vs West Ham
« Svar #7 på: 14. Aug. 2005, 22:04 »
Den diskusjonen er vel ikke relevant for denne kampen, da vi alle vet at Souness er manager til den kampen.
Huff, jeg tør aldri håpe noe når det kommer til Newcastle United i sesongstarter, uansett hvilket lag det måtte være vi spiller mot. Imponerer i dag, og er et mye bedre lag enn West Ham. Men Newcastle er slow starters tradisjonelt, og slike kamper har vi de forrige sesongene rota vekk poeng på flere ganger. Men håper da at laget virkelig skal få vist seg frem, og vinne denne kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

  • Gjest
Newcastle vs West Ham
« Svar #8 på: 14. Aug. 2005, 22:05 »
Sitat fra: "Christian"
Eg tenkte litt meir på erfaring i litt lågare div som manager! Og tilsette ein som er ass.manager er ikkje lurt, så norske lag som Sogndal og Rosenborg korleis det har gått.

Det kommer ALDRI til å skje.. Bra tenknig, men det skjer dessverre ikke.. Aldri i verden om FF&co ville la Shearer gå til Doncaster (??)!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle vs West Ham
« Svar #9 på: 14. Aug. 2005, 23:40 »
Det finnes ikke mange managere som ville klart topp 4 i PL med den stallen vi har per i dag.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Newcastle vs West Ham
« Svar #10 på: 15. Aug. 2005, 14:04 »
Men at vi skal slå West Ham tror jeg det er liten tvil om, det har vi vertfall god nok stall til å klare :)

Etter kampen i går er det lov å håpe at forsvaret kanskje holder slik standard i mer enn en kamp, og at dommern ikke er mot oss!
Tipper mål fra Shearer og Emre i denne kampen, ivertfall :)


Bjørn -optimist
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle vs West Ham
« Svar #11 på: 15. Aug. 2005, 15:44 »
Ser utsom Barry Knight skal dømme denne kampen. :?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Newcastle vs West Ham
« Svar #12 på: 15. Aug. 2005, 19:28 »
Barry Knight? Var det den sauen som ga O'Brien rødt kort i en skulder-mot-skulder-duell mot Villa for et par år siden?

I såfall lover det ikke godt. Han kunne jo prestert å gitt Zoggie rødt kort for straffesituasjonen i går.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle vs West Ham
« Svar #13 på: 15. Aug. 2005, 22:48 »
Er vel ikkke berre det Joakim. Men han dømte også katastrofale kampen mot Villa ifjor, med tre utvisninger og to-tre snytte straffe spark.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Moods

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Newcastle vs West Ham
« Svar #14 på: 16. Aug. 2005, 12:43 »
Har tro på 3 pong i denne kampen, men det er alltid vanskelig å møte nyopprykka lag! Får håpe vi ikke får noen unødvendige skader på spillere i landskampene i morgen! Har tro på denne lagoppstillinga:
               Given

Carr - Boum - Taylor - Baba

       Jenas - Parker - Emre
Dyer                                 N'Zog

               Shearer
Howay the lads!!