20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith til Newcastle?  (Lest 10585 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #30 på: 23. Juni 2007, 15:58 »
Syns det er trist om Newcastle blir en klubb som tar over spillere med en svært dalende karrierekurve. Alan Smith var svært lovende i Leeds svært gode periode under David O' Leary, men helt seriøst, gutten har vel knapt gjort noe å løfte øyebrynet for i ettertid. Hans største prestasjon i United var å få Ferguson til å tro at han kunne ta over for Roy Keane sentral midtbane. Vi har nå fått inn Viduka, og han var gratis. Bedre å bruke de 3,5 millionene på en spiller som kan skape noe, evt en kvalitetsback eller to, og heller bruke energien på å bøye Big Sam ned for å kysse Martins føtter, og håpe at han bli. Men bruk heller mer penger på Kanoute med hauger av mål i La Liga, enn en halvubrukelig psycho fra Leeds.


Vell..han har jo ikke akuratt fått veldig mye spilletid under Alex ferguson + at han har sliti med skader men han trenger da tid til å spille seg opp i kampform og kamtrening vill han få mye av hos oss så jeg tror han ville blomstre.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #31 på: 23. Juni 2007, 16:02 »
Smith er jo en troublemaker ... krangler, ser sur ut og er ikke akkurat mors beste barn. Skårer han noen mål da? Nå har vi Barton ... trenger ikke flere gærninger (sier han som vil ha Bellamy)  :P


Smith er en  troublemaker..? Hva baserer du på det? Fordi han ser sur ut? Kanskje ikke mors beste barn men en spiller som gir allt på banen å da blir det litt overtenning til tider men vill ikke si Smith er en "troublemaker".Han har veldig mye tenning på banen å da kan det skje at det kan bli litt krangling her å der.

Sons

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 26
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #32 på: 23. Juni 2007, 16:15 »
Så lenge Martins\Owen er her, så trenger vi ikke Smith.. Vi har Viduka i tilleg til Ameobi og Carroll.. Carroll vil blomstre!
Men nå som Henry er solgt, så vedder jeg 50 spenn på at enten Martins eller owen går til Arsenal, men la oss håpe det ikke skjer! :P

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #33 på: 23. Juni 2007, 22:00 »
Jeg tror Wenger sikter "høyere" enn Owen/Martins. Han vil nok forsøke seg på Tevez og/eller Anelka. For mye usikkerhet rundt spesielt Owen til at han vil gamble på det. Arsenal MÅ løfte seg kommende sesong, da må også kjøpene klaffe 100% for at Wenger skal berge æren...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #34 på: 23. Juni 2007, 22:03 »
Er Anelka noe "høyere" enn Martins og Owen da?

Sons

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 26
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #35 på: 24. Juni 2007, 00:26 »
Jeg stiller det samme spørsmålet. Anelka sliter voldsomt med å tilpasse seg, og slår seg aldri til ro. Tevez er like mye gambling som Owen eller Martins! Tevez har jo vært en kjempesuksess!

i tillegg, vil både Martins og Owen bli vesentlig billigere tror jeg..

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #36 på: 24. Juni 2007, 01:48 »
Tror ikke vi trenger å overtale AW til å kjøpe våre spillere... Hvis han sikter på Tevez, så la ham få lov til det :P

Jeg tror at vi kan slappe av mhp Arsenal, fordi jeg tror AW stikker til Spania. Føler meg likevel ikke sikker på at vi beholder begge spillerne neste sesong. Hvis en av dem forsvinner, håper jeg det blir Martins, selv jeg helst skulle beholdt ham også.

Føler liksom at Owen har et bedre navn, og lettere kan skaffe oss gode spillere med sitt navn, samt at han er en spiller det aldri er noe tull med, hvis man ser bort fra skadesituasjonen hans de siste to åra.

Og så til tema: Jeg ønsker Alan Smith velkommen til klubben (hvis han kommer),Og tror han vil bli et godt kjøp ettersom Big Sam er ekspert på å tyne det beste ut av litt fallerte stjerner. Har ikke tall på hvor mange gode sesonger han har fått ut av "fallerte stjerner" som Speed, Hierro, Jayjay Ochocha, Yorij Djorkayef, Gudni Bergsson(!!!) og andre...
« Siste redigering: 24. Juni 2007, 01:51 av bjørni »

Sons

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 26
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #37 på: 24. Juni 2007, 11:33 »
Jeg er litt uenig med deg. For det første tror jeg at Owen forlater Nufc hvis det kommer et bud på £9M, og da vil vi få mindre penger for Owen en hva ville vi fått for Martins.

Og mitt andre poeng: Du mener at vi skal slappe av ang salg av Martins\Owen, men hva skal vi med Smith hvis begge de to blir værende..? Viduka vil bli brukt før Smith uansett! Luque er lovet en ny sjanse, og alle vet hva han står for. Carroll er talent som bare vil få bedre og bedre utvikling. I tillegg til at vi har Ameobi.

Så jeg er uenig i det der. Jeg mener Big Sam burde heller intensivere søket etter forsvarsspillere, og en sentral midtbanespiller. Angrepet er vårt klart sterkeste felt, og da mener jeg at vi ikke burde forsterke der fremme i like stor grad som vi burde i det deffensive

folesvert

  • Gjest
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #38 på: 24. Juni 2007, 12:19 »
... etter salget av Henry er det kaos i Arsenal-leiren. Nå leser jeg at Wenger kanskje drar med Henry til Barcelona. La oss håpe det ... da rakner Arsenal og ingen er 'på plass' til å kuppe verken Martins eller Owen før overgangsmarkedet stenger.

Arsenal ... måtte de rykke ned. Uten Wenger ... er de ingenting. Håper jeg!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #39 på: 24. Juni 2007, 12:32 »
... etter salget av Henry er det kaos i Arsenal-leiren. Nå leser jeg at Wenger kanskje drar med Henry til Barcelona. La oss håpe det ... da rakner Arsenal og ingen er 'på plass' til å kuppe verken Martins eller Owen før overgangsmarkedet stenger.

Arsenal ... måtte de rykke ned. Uten Wenger ... er de ingenting. Håper jeg!

Det håpet tror du bare kan gi opp. Hva skal Wenger gjøre der, være Henrys butler?

Ikke håper jeg Arsenal rykker ned heller. De er faktisk PLs mest publikumsvennlige lag å se på (altså morsommste). Dersom ikke Newcastle skal løfte bøtta etter sessongen (noe som er litt usannsynlig) så vil jeg faktisk helst se at det blir Arsenal som gjør det, selv om jeg ikke har helt trua på det heller.
« Siste redigering: 24. Juni 2007, 12:34 av chickenman »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #40 på: 24. Juni 2007, 13:12 »
Arsenal er mitt andrelag i PL, om det går an å si. Syns igrunn det er jævla trist at Henry forlater Arsenal og PL. Sammen med Shearer og Keane de største noensinne i PL.
Men dette er noe vi må utnytte, nå kan vi ta igjen en av de 4 store.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sons

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 26
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #41 på: 24. Juni 2007, 13:20 »
Sitat
Shearer og Keane de største noensinne i PL.

Bytt ut Keane med Cantona, så er jeg heeelt enig med deg...!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #42 på: 24. Juni 2007, 22:26 »
smith er en god fotballspiller, men jeg er 100% sikker på at hvis vi kjøper ham, så kommer owen eller martins til å bli solgt.

smith vil aldri godta å bli 4 valget, og jeg tror heller ikke han vil gå til en klubb med så mange gode spisser.  Husk at det kan bli litt vell mye konkurranse om plassene på laget.

Han har ingen ekstreme ferdigheter heller utenom en enorm innsatsvilje.
Jeg vil heller foretrekke å få gang på spanjolen. Hvis Luque blir sitt gamle jeg, er han mye bedre en smith.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #43 på: 25. Juni 2007, 17:36 »
Har sett rykter om at Smith er på vei til Boro i dag. Neste uke blir han vel faktisk klar for Sunderland, tipper jeg. Samme for meg hvor Smith havner, så lenge han ikke havner her. Smith er ikke god nok til å utfordre Owen, Martins eller Viduka i kampen om en av spissplassene, han er heller ikke god nok til å erstatte Owen eller Martins. Og han er så definitivt ikke noe annet enn en spiss.

Hvis Boro eller Sunderland vil ha ham, vær så god. Tror de har mer bruk for ham enn vi har.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #44 på: 29. Juni 2007, 00:13 »
Jeg er av den oppfatning at Big Sam er mannen for å få Alan Smith til å blomstre igjen. Hvis Mackems eller Smoggies kjøper ham, så vil alle si at de fikk rett: Han slo ikke til. Hvis vi kjøper ham tror jeg vi har gjort et varp for den prisen. men jeg synes det er rart at vi linkes til ham for £3,5m mens Smoggioes linkes for rundt det dobbelte...

Og nå til tidenes avsporing: Noen andre som synes at Joey Barton ligner på Noel Gallagher(Oasis) på avataren til "annern"? De er vel også like svære i kjeften  ;)