20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny spiss i januar!  (Lest 7859 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andershu

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« på: 08. Des. 2005, 12:48 »
Newcastle United trenger sårt en ny spiss i januar. Shearer, Ameobi og Chopra holder ikke mål om vi skal kjempe i toppen. Å Luque ser jeg på som venstrekant. Da står vi bare igjen med owen og det holder ikke. Shearer er over toppen og Chopra og Ameobi er rett og slett ikke gode nok på dette nivået desverre. Håper Souness henter en ny spiss når transfer - vinduet åpner igjen i januar. Gjerne Anelka eller kanskje Gudjohnson. I tillegg trenger vi ivertfall en ny stopper. Bramble er jo en katastrofe og bør selges snarest mulig! Men har Newcastle noe penger å handle for?

Cutthroat

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 276
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #1 på: 08. Des. 2005, 13:02 »
Hadde ikkje takka nei til ein ny spiss i januar, men før Newcastle kjøper ein ny spiss må nye forsvarsspelarar på plass!! Ein stoppar og to backar vil eg prioritere før ein ny spiss.

Men når det er sagt, eg trur Gudjohnsen hadde gjort det godt i Newcastle.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #2 på: 08. Des. 2005, 16:27 »
Spiss før forsvar! Souness har allerede skiftet ut mye av forsvaret, og det blir da ikke bedre. Bramble holder ikke mål nei, men da 2, 3 av de som spiller er skadet komemr han inn. En spiss deriomt må vi ha. Owen eneste som er god nok nå hvis Luque brukes på kanten. Eidur er en meget interessant spiller som jeg gjerne så i svart\hvitt. Hører Anelka har gjort det bra i Tyrkia, er han blitt mer voksen siden problem-barn-tiden i England?

Men Gudjohnsen skulle jeg gjerne sett at vi sikret oss. Er det også noe hold i at Cisse kan være på vei vekk fra Liverpool er det en interessant spiller som jeg tror har et stort potensiale i seg.

Ellers har det vel florert rykter om både den ene og den andre.
Tror først og fremst det er viktig å få en som kan prestere stabilt nå, og som ikke er konstant skadet. Er jo ikke no' bombe at Emre sliter med å takle overgangen til kalde og delvis brutale nordøst England.
Owen har jo også vert mye plaget av skader.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Ny spiss i januar!
« Svar #3 på: 08. Des. 2005, 17:24 »
Drømmen min er Kuyt som erstatter for Shearer. Han er etter det jeg har hørt/sett ganske lik Shearer i spillestilen, og ville med det passet godt sammen med Owen der fremme. Men når det er sagt, er vel mange ut etter Kuyt, så det skal ikke bli enkelt å få han. Men absolutt en spiss i verdensklasse.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #4 på: 08. Des. 2005, 17:44 »
spiller i Nedeland ? Hørt mye om han men ikke sett ham selv...

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Ny spiss i januar!
« Svar #5 på: 08. Des. 2005, 17:50 »
Sitat fra: "chickenman"
spiller i Nedeland ? Hørt mye om han men ikke sett ham selv...



Nederland ja, Feyenoord hvis jeg ikke tar riktig feil. Jeg også har hørt mye om han, men ikke sett så voldsomt av han.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #6 på: 08. Des. 2005, 18:38 »
kuyt har 11 mål ¨på 16 kamper så langt. e
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #7 på: 08. Des. 2005, 21:35 »
KUYT :twisted:  :!: JA
Who else...... Alan Shearer

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ny spiss i januar!
« Svar #8 på: 08. Des. 2005, 22:10 »
shearer holder mål JO!!!!!!!!!!!!!!! fy og skam på dere som sier noe annet!!! :x Men, han legger UHELDIGVIS opp, så en ny spiss må kjøpes ja! de eneste brukbare spissene vi har er jo owen og luque etter denne sesongen, og kanskje chopra. Luque er spiss, for zoggie er venstrekant
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #9 på: 09. Des. 2005, 19:01 »
Vi trenger ein kraft spiss, som vinner dueller.Og som SKÅRER. Shearer holder mål han, men han kan ikkje spele kvar kamp. Tvert imot.

Hadde likt å sett oss henta anten Tuncay, Berbatov eller Kuyt. Det hadde jo vært digg. Vi kan godt prøve oss på hurtig toget Nihat, sjølv om han ikkje er så stor :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #10 på: 09. Des. 2005, 21:54 »
Nihat må vi ha!!!han er sååå god. Liten og smidig. tenk deg har og owen på topp!!! to lynraske spisser!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #11 på: 09. Des. 2005, 22:51 »
Sitat fra: "lucky_luque"
Nihat må vi ha!!!han er sååå god. Liten og smidig. tenk deg har og owen på topp!!! to lynraske spisser!


Hadde vært eit mareritt for to trøtte typer( midtstopparar) med lite fart i beina. Men eg frykta at den duoen hadde fått for mykje bank. Vi treng ein sterk Gorilla/sjiraff/okse der framme som kan gi litt bank.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #12 på: 10. Des. 2005, 13:46 »
ameobi er sterk, høy og rask...hvis han hadde spilt som mot sunderland hele tiden, hadde han vært en stjerne...

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ny spiss i januar!
« Svar #13 på: 10. Des. 2005, 14:49 »
men det gjør han ikke, og kommer aldri til å gjøre det heller. så nå bør folk begynne å bli mer realistiske og slutte å vente på at ameobi kommer til å blomstre. FOR DET SKJER ALDRI!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #14 på: 10. Des. 2005, 23:30 »
Wigan? Skal vi ikke ha målscorere da? Synes ikke jeg ser potensielle målscorere på topp hos Wigan. De blåste jo vekk den ene sjansen etter den andre i cupkampen mot oss. riktignok var Given god, men han var ikke sååå umulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon