20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301148 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1170 på: 14. April 2020, 14:41 »
Virker som ting er i gang med å skje, men bruker ikke en kalori på det før jeg ser Amanda og x-antall sheiker stå med drakt på St.james park og presenterer Mbappe og Haaland +++

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1171 på: 14. April 2020, 16:52 »
Dette ser så bra utnå. Sky sports bør være trygg kilde.


Grattis TooN da blei det Mbappe og Neymar alikevel  ::)

Nå må du ikke gape for høyt da. Vi må nok nøye oss med Mbappé. 🤪
Hadde vært gøy om vi kunne utnytte koronasalget på spillere det vil bli når krisen roer seg. Virkelig vise muskler og få inn større navn enn vi normalt ville klart. Kan godt starte med grealish, maddison og richarlison.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1172 på: 14. April 2020, 19:23 »
Pete graves sier det kun er godkjenning av premier League før salget er i orden. Skysportsnews.
Det er faktisk virkelig!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1173 på: 14. April 2020, 21:32 »
https://www.theguardian.com/football/2020/apr/14/newcastle-owner-mike-ashley-in-advanced-talks-to-sell-club-for-350m

Mer info her fra en seriøs kilde.

Spørsmål, hvordan i helvete setter man inn bilde i innlegget sitt?
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1174 på: 14. April 2020, 22:06 »
Haaland, Grealish, Maddison, Sancho, Mbappe og...Steve Bruce ;D

Eg trur det ikkje før det er i boks. Skulle det skje kan nok berre Bruce’rn verte sitjande på traktoren sin i desse koronatider og sjekke nettbanken.

“I’ve been busy on the tractor turning the land over. This gives me the opportunity to do something completely different.” Newcastle manager Steve Bruce has taken up farming during the lockdown. If somebody doesn’t make a reality series out of this, it will be an actual crime.
« Siste redigering: 14. April 2020, 22:17 av lgrinde »

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1175 på: 15. April 2020, 00:54 »
Skjer det virkelig? Drømmer jeg?

Hvis dette går gjennom og det nye eierskapet faktisk har ambisjoner og investeringsvilje så vil livet etter korona bli som å komme til paradis  :-*

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1176 på: 15. April 2020, 08:09 »
Jada, dem sa det på TV2 Sporten, så nå skjer det.  :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1177 på: 15. April 2020, 08:26 »
Første trekket må jo isåfall være å bytte ut vår traktorkjørende manager tenker jeg :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1178 på: 15. April 2020, 08:42 »
https://www.nufcblog.co.uk/2020/04/15/journalist-reveals-saudis-plans-for-nufc-on-off-the-pitch-ahead-of-300m-takeover/

Syns dette høres bra ut. "steady growth", eller sten for sten som Mons Ivar Mjelde ville sagt.

Om dette går gjennom, håper jeg første trekk er å tuppe ut Bruce, inn med Allegri eller Pochettino (rent personlig tar jeg gjerne Rafa i 2-3 sesonger). Får vi håpe Saudia (nasjonale flyselskapet) setter opp en Airbus i fast rute mellom Newcastle og Gardermoen.  :D

Om nå dette går gjennom, vil jeg i bunn og grunn bli storfornøyd bare vi får inn en kompetent manager med en langsiktig plan, og midler til å følge denne planen. Vært kult med Mbappe, Dybala eller Haaland, men holder ikke pusten der akkurat. :)

Ryktes også at araberne ønsker å investere i byen, vil tro det er derfor de har med seg Reuben-brødrene som allerede eier mye næringsvirksomhet i Newcastle? Vil kunne bety enormt for regionen, som ikke akkurat er av de mest velstående i Storbritannia.
« Siste redigering: 15. April 2020, 09:35 av Geordie »
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1179 på: 15. April 2020, 10:26 »
Pochettino hadde vært gull å få inn. Bevist at han takler premier League og spiller fantastisk fotball. Gitt han tid til å bygge et flott lag. Får vann i munn bare av å tenke på det.

Håper det hentes unge sultne kommende stjerner som typ Madisson, Grealish, Richardlison, traore, Mount ,James og saka.
Deretter krydre de med noen eldre bautaer som er kanongode. Aubameyang? Evans? Kane?

Rett og slett følger Chelsea mal fra back in The day, bare ikke gå i samme felle som de gikk med å kaste blant annet Salah og Debuyne videre🤪😂

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1180 på: 15. April 2020, 10:31 »
Første trekket må jo isåfall være å bytte ut vår traktorkjørende manager tenker jeg :P

Ja om dette skjer er det på tide vise Bruce ut døra. Han har gjort en jobb langt over evne men på tide gå videre nå.

Kan si mye rart om Ashley også men han har sagt han kun vil selge til rette kjøper. En med muskler nok til å få Newcastle frem. Her tar jeg av meg hatten. Ashley har stått i flammer og holdt ut. Tøffere mentalt enn det Ashley har hatt det  tror jeg ikke finnes. Baller!

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1181 på: 15. April 2020, 12:46 »
Jeg mener jeg leste at Amanda Staveley har sett seg ut Massimo Allegri som ny Manager. Han har jo ikke noen dårlig CV han heller. Icardi er også blitt nevnt som en spiss. men dette her blir bra.. om alt går etter planen.


Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1182 på: 15. April 2020, 13:32 »
Første trekket må jo isåfall være å bytte ut vår traktorkjørende manager tenker jeg :P

Ja om dette skjer er det på tide vise Bruce ut døra. Han har gjort en jobb langt over evne men på tide gå videre nå.

Kan si mye rart om Ashley også men han har sagt han kun vil selge til rette kjøper. En med muskler nok til å få Newcastle frem. Her tar jeg av meg hatten. Ashley har stått i flammer og holdt ut. Tøffere mentalt enn det Ashley har hatt det  tror jeg ikke finnes. Baller!
Du tror at det er det Ashley tenker på? At han tenker på nufc sin fremtid? Er det noe vi har lært de siste 13 årene eller hva det er så er det at Ashley tenker på seg selv og ingen andre. Eneste "rette" kjøperen til Ashley er de som har nok penger og som er villige til å diskutere på Ashley sine premiss. Om dette går i orden så skal det bli så deilig og ikke nevne Ashley i et eneste innlegg. Å slippe å skrive navnet hans skal bli en befrielse. At det kommer nye eiere inn er en ting, men vi feirer først og fremst at Ashley forsvinner.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1183 på: 15. April 2020, 13:36 »
Får håpe eneste plassen vi trenger å diskutere Ashley etter mai, er i "Hvor er de nå"-tråden når Ashley går konk.
No fate but what you make

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1184 på: 15. April 2020, 18:24 »
Audun Lysbakken er ingen fan av det som er i ferd med å skje:

https://www.tv2.no/v/1556449/