20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1305 på: 09. Aug. 2012, 14:17 »
Ikke sjokkerende om han ikke er i startoppstillingen. Fyren har 45 minutter matchtid under beltet sålangt fra pre-season.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1306 på: 09. Aug. 2012, 17:01 »
Det kommer en kamp allerede fem dager etter Spurs-kampen + at vi har Chelsea borte bare to dager etter det igjen. Gråter ikke om vi får se Jonas og Marveaux på kantene mot Spurs.

Det som bekymrer meg litt er Cabaye. Han ble visstnok ikke tatt ut i Frankrike sin landslagstropp pga. skade. Noen som har lest noe mer om dette?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1307 på: 10. Aug. 2012, 11:39 »
Jeg mener å ha lest et lite notis, evt en nyhetsartikkel jeg ikke har gidda åpne der det sto noe om at Pardew plays down Cabaye worries elns....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1309 på: 10. Aug. 2012, 11:46 »
Bra at ikke alle er like lat som meg :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1310 på: 03. Sep. 2012, 00:48 »
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1311 på: 03. Sep. 2012, 00:53 »
Med den formen Ben Arfa har vist i 2012 tror jeg neimen ikke vi skal være for sikker på å beholde han så grusomt mye lengre. Tror det kan vanke et relativt heftig bud fra en storklubb enten til januar eller neste sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1312 på: 03. Sep. 2012, 01:48 »
Tenkte det samme da han scora i går. Spesiellt med tanke på hvor lite hjelp han har fått av lagkameratene så langt, og med tanke på at han snakket om at Newcastle kunne vinne Premier league denne sesongen. (Han får seg nok en skuffelse her)

Han har jo også tidligere sagt at selv om han liker seg veldig godt her, kan han ikke utelukke å gå til en større klubb om det kommer ett veldig bra tilbud. Syns egentlig det er veldig greit, i stedenfor at han drar en RVP og blir judas når/om han drar.

Håper vi hever oss noen hakk snart, så kanskje han blir til tross for ett bra City/Chelsea-bud?


Trodde ikke Ben Arfa var så glad i å bruke høgre foten sin jeg, men i går motbeviste han det relativt enkelt.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1313 på: 03. Sep. 2012, 07:46 »
 :phui: :happy: :frenetisk: :smitten: :thumbu:

Fikk litt Ginola følese da dette skjedde.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1314 på: 03. Sep. 2012, 08:21 »
Håper vi hever oss noen hakk snart, så kanskje han blir til tross for ett bra City/Chelsea-bud?

Jepp, dette er nøkkelen!

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1315 på: 03. Sep. 2012, 16:16 »


Mulig denne er postet før.. Men Ben arfa vs Aston villa
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1316 på: 03. Sep. 2012, 16:31 »
Jeg har i allefall ikke sett den, Rissen. Herlig! For en fotballspiller :smitten:

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1317 på: 03. Sep. 2012, 19:20 »
Håper vi hever oss noen hakk snart, så kanskje han blir til tross for ett bra City/Chelsea-bud?

Jepp, dette er nøkkelen!

Tror ikke dette er nøkkelen. Er 100% sikker på at hvis f.eks City får et bud akseptert, stikker Benny på dagen. Vi får nyte han så lenge vi har han...


Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1319 på: 24. Okt. 2012, 22:21 »