20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329311 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #555 på: 25. Juli 2011, 14:00 »
Når 6 uker blir sagt så kan man godt regne med det dobbelte. Det er tross alt snakk om det beryktede fysioapparatet til Newcastle United Football Club.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #556 på: 25. Juli 2011, 14:04 »
Ja, eller iallefall legge på en uke eller tre før vi kan forvente å se han på banen. Er jo som regel tiden til at han kan trene de opererer med for å fremstå mer optimistisk og mindre dramatisk. Fortsatt en del tid til match fitness etter friskmelding, og spesielt når det er pre-season som han går glipp av.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #557 på: 25. Juli 2011, 14:13 »
Fordelen er at han blir behandlet i Frankrike :)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #558 på: 25. Juli 2011, 20:52 »
Og gudskjelov for det. "Send han direkte til Frankrike" var det første jeg tenkte når han skulle sendes "tilbake til England" for å kartlegge skaden og få behandling for den. Tipper vi får se Ben Arfa på banen igjen tidligst i oktober, kanskje ikke før i November, så spørs det hvor lenge han holder seg skadefri da.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #560 på: 26. Juli 2011, 15:03 »
Ifølge coachene er ikke Ben arfa i nærheten av det nivået han var på før han ble takla av De Jong. Han var visst helt syk på trening i august/september i fjor. Håper selvfølgelig at han kommer tilbake til sitt gamle nivå, men jeg tviler.. tror vi er heldige hvis vi får 10 kamper fra han i årets sesong, han må jo spille catch-up resten av sesongen.
If it has tits or wheels, count on problems!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #561 på: 26. Juli 2011, 15:08 »
Har du en kilde på dette Flatline?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #562 på: 26. Juli 2011, 15:21 »
Sannheten er vel at Ben Arfa har sett fantastisk ut på trening, dette har både lokalpresse og Pardew uttalt. I tillegg mener jeg å huske at Simpson twitret for en stund tilbake at Ben Arfa var helt konge på treningsfeltet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #563 på: 26. Juli 2011, 15:23 »
Håper han snart får muligheten til å vise det i kamp også, og da gjerne i litt mer enn to på rad...  :P

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #564 på: 26. Juli 2011, 15:26 »
Dette var også mitt inntrykk Daniel så ble veldig nysgjerrig her.

Om trenerne allerede nå uttaler at de mener Ben Arfa har tapt seg så vil jeg kalle det en skandale da det er så dårlig "man management" som det kan få blitt. Derfor etterlyser jeg en kilde.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #565 på: 26. Juli 2011, 16:04 »
Ja, spent på kilden, Flatline!

TheBandit

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 145
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #566 på: 26. Juli 2011, 16:18 »
Er det ikke slik at benbruddet han pådro seg var såpass høyt på leggen at når det gror så vil det danne "brusk" rundt der bruddet var og også bli sterkere enn før? Mulig jeg tar feil, men mener jeg har hørt/lest det tidligere. Om det er tilfellet så vil vel ikke skaden hemme han? Og jeg tviler på at ferdighetene hans forsvant med bruddet.. tar litt tid og da er han i hundre..

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #567 på: 26. Juli 2011, 16:26 »
Flatline har ikkje kilde, han dikter opp masse piss i hovudet sitt. Mest mulig negativet ut på forumet.

Amen. +1 og alt av andre støtte metoder.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #568 på: 26. Juli 2011, 20:42 »
Ifølge coachene er ikke Ben arfa i nærheten av det nivået han var på før han ble takla av De Jong. Han var visst helt syk på trening i august/september i fjor. Håper selvfølgelig at han kommer tilbake til sitt gamle nivå, men jeg tviler.

Merklig. Alle trenerne er jo byttet ut siden august/september ifjor. Pardew, Carver, Stone og Woodman er alle nye. De eneste som var der under Hughton var ungdoms/reserve - lagstrenerne Beardsley og Donachie, men de har jo ikke så mye med A-laget å gjøre.

Men Mr. Positiv, kom gjerne med en kilde.......
« Siste redigering: 26. Juli 2011, 20:44 av Frode »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #569 på: 26. Juli 2011, 21:02 »
Ser ut som du bæsja på leggen der, Flatlinja ;)

Typisk at han går glipp av sesongoppkøyringa. Akkurat der er eg litt som Flatline og vil sei det er maks krise og at mi må rekna HBA som ein bonus i løpet av sesongen.