20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 328994 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #375 på: 01. Mars 2011, 11:52 »
Vel, nå synes jeg mer denne artikkelen bærer preg av at Pardew vil være føre var, mer enn at vårt medisinske støtteapparat allerede har rukket å ødelegge Ben Arfa.
Jeg er i hvert fall naiv nok til å forholde meg til det som faktisk står i artikkelen, og ikke det alle vil at det skal stå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #376 på: 01. Mars 2011, 11:53 »
Da spørs det om vi får se Ben Arfa mer denne sesongen...

Hatem Ben Arfa comback delayed (Sky Sports)

Haha, har venta på dette.

Bevis nummer ørtenhundre på at det medisinske støtteapperatet i denne klubben er mildt sagt latterlig.

Lurt å si når spillern brakk to bein i leggen for kun 5 måneder siden! Er vel heller bevis på hvor dumme folk er som har trodd på comeback i mars, eller til og med februar! Hvis han spiller fotball i april eller mai, så er det bonus. Etter en sånn skade, så må man bare ta tiden.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #377 på: 01. Mars 2011, 12:04 »
Enig kø1, var jo et ganske alvorlig benbrudd han fikk også, i og med at ikke bare et, men begge bena røk.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #378 på: 01. Mars 2011, 12:07 »
Da spørs det om vi får se Ben Arfa mer denne sesongen...

Hatem Ben Arfa comback delayed (Sky Sports)

Haha, har venta på dette.

Bevis nummer ørtenhundre på at det medisinske støtteapperatet i denne klubben er mildt sagt latterlig.

Lurt å si når spillern brakk to bein i leggen for kun 5 måneder siden! Er vel heller bevis på hvor dumme folk er som har trodd på comeback i mars, eller til og med februar! Hvis han spiller fotball i april eller mai, så er det bonus. Etter en sånn skade, så må man bare ta tiden.

For all del, du må gjerne dytte det over på meg at jeg er dum, og jeg har riktignok syntes disse Ben Arfa prognosene har hørtes optimistiske ut hele tiden, og jeg har ikke medisin-utdanning. Det forventer jeg at det medisinske støtteapperatet vårt har, men jeg begynner å tvile igjen rett som det er.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #379 på: 01. Mars 2011, 12:12 »
For min del ser jeg like greit at man sparer ham, og bygger ham skikkelig opp til neste sesong.

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #380 på: 01. Mars 2011, 12:15 »
Da spørs det om vi får se Ben Arfa mer denne sesongen...

Hatem Ben Arfa comback delayed (Sky Sports)

Haha, har venta på dette.

Bevis nummer ørtenhundre på at det medisinske støtteapperatet i denne klubben er mildt sagt latterlig.

Lurt å si når spillern brakk to bein i leggen for kun 5 måneder siden! Er vel heller bevis på hvor dumme folk er som har trodd på comeback i mars, eller til og med februar! Hvis han spiller fotball i april eller mai, så er det bonus. Etter en sånn skade, så må man bare ta tiden.

+1

Vi klarer oss greit nå. Bedre å ikke gamble med spilleren.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #381 på: 01. Mars 2011, 12:24 »
Da spørs det om vi får se Ben Arfa mer denne sesongen...

Hatem Ben Arfa comback delayed (Sky Sports)

Haha, har venta på dette.

Bevis nummer ørtenhundre på at det medisinske støtteapperatet i denne klubben er mildt sagt latterlig.

Lurt å si når spillern brakk to bein i leggen for kun 5 måneder siden! Er vel heller bevis på hvor dumme folk er som har trodd på comeback i mars, eller til og med februar! Hvis han spiller fotball i april eller mai, så er det bonus. Etter en sånn skade, så må man bare ta tiden.

For all del, du må gjerne dytte det over på meg at jeg er dum, og jeg har riktignok syntes disse Ben Arfa prognosene har hørtes optimistiske ut hele tiden, og jeg har ikke medisin-utdanning. Det forventer jeg at det medisinske støtteapperatet vårt har, men jeg begynner å tvile igjen rett som det er.

Nei, det var ikke det jeg mente :) Men det har generelt vært en veldig stor optimisme rundt et tidlig comeback, tross en meget alvorlig skade. En sånn rehabiliteringsprosess kan være tøff, og jeg vil tro det er veldig individuelt hvor fort man "healer". Er han tilbake for fullt fysisk og mentalt til ny sesongstart i August så er jeg godt fornøyd, men jeg håper og tror at han kan få med seg to-tre kamper på tampen av denne sesongen også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #382 på: 01. Mars 2011, 12:30 »
Joa, jeg har hele tiden vært av den oppfatning at det var vel optimistisk å håpe at Ben Arfa var "back in action" allerede i April. I overkant optimistisk etter min mening, spesielt i frykt for et "setback" på skaden. Det er som sagt bare min generelle oppfatning uten at jeg noen gang har vært i nærheten av et legestudium. Det håper jeg derimot at det medisinske støtteapperatet til Newcastle har vært.

Uansett om det er klubbens leger som er for optimistiske, eller ikke strenge nok til å holde tilbake en skadet spiller er i grunn det samme. Han bør ikke spille for tidlig uansett årsak, nettop fordi det mest sannsynlig gjør vondt verre.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #383 på: 01. Mars 2011, 12:43 »
Har De Jong sagt unnskyld?

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #384 på: 01. Mars 2011, 13:00 »
Det medisinske apparatet har vel vært over-optimistiske ved ihvertfall et par anledninger også ombestemt seg (les utsatt) vedrørende retur av spiller. I noen tilfeller har de heller ikke ombestemt seg, men gått på en ny smell (ref Gosling).

Er vel lov å være optimist så lenge man kan, men samtidig være realistisk nok til å forvente skuffelse :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #385 på: 01. Mars 2011, 13:06 »
Har De Jong sagt unnskyld?
Haha. Good one!

Det skulle tatt seg ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #386 på: 10. Mars 2011, 15:47 »
Newcastle United boss Alan Pardew admits Hatem Ben Arfa is unlikely to play again this season.

The 24-year-old, who joined the Magpies from Marseille on a permanent basis in January, broke his leg in October's 2-1 defeat by Manchester City.

"He's still some way off, the most important thing is Hatem is 100% when he plays," Pardew told BBC Newcastle.

"I think that's going to be late April, early May, if then."

Godt de ikke forhaster seg med han iallefall. Viktigeste er at han er 100% neste sesong.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #387 på: 11. Mars 2011, 06:02 »
noen som tror han vil komme tilbake på det nivået han var på?...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #388 på: 11. Mars 2011, 09:49 »
No har han knapt spelt for oss, men at han har potensial er det ingen tvil om. Eg håpar han kan blomstra neste sesong. Det er vertfall ingen vits i å ta noko sjansar med han denne sesongen. Det hadde vore moro om han fekk spelt siste kampen mot WBA :)

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #389 på: 04. April 2011, 18:12 »
Noen som vet noe mer angående Ben Arfa? Blir han klar før sesongen er omme?