20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM - Hvem vil Keegan ha?  (Lest 38981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #165 på: 22. Juni 2008, 21:52 »
Nå har jo ikke transfervinduet åpnet enda da. Åpner om ni dager, så vi har altså 2 mnd og 9 dager på å hente spillere. DET skal vi klare ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #166 på: 23. Juni 2008, 16:07 »
Likevel, flere og flere av de beste spillerne er i ferd med å bli plukket opp, og innen 1. juli vil nok de øverste hyllene være nesten utplukket.

Arshavin ønsker seg til Barcelona, og det er ikke vanskelig å se for seg at han fort kommer til å ende opp der også. Uansett, Newcastle er neppe særlig aktuelt for en spiller som har drøssevis av bedre tilbud.

Jeg liker ikke denne ventetiden jeg heller. Men man må bare smøre seg med gode doser tålmodighet, og håpe og tro at vi ikke venter forgjeves.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #167 på: 23. Juni 2008, 16:27 »
Men det jeg ikke skjønner, nå har jo vi lagt inn et bud på Gomis FØR EM, og Frankrike ble jo slått ut for lenge siden. Dermed er vel denne spilleren tilgjengelig for kontraktsforhandlinger og annet!? Det har hvertfall ikke stått noe om hvorvidt budet er akseptert eller ikke!? Så denne spilleren burde vi hatt en avklaring på i løpet av disse dagene..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #168 på: 23. Juni 2008, 18:13 »
Det blir for dumt å si! Tenk deg litt om da, mann!

- Tror du Chelsea ville signert Nicky Butt?

Selvfølgelig ikke, og i tillegg er Sidwell en god del yngre.

Verte det for dumt å sei at eg synst det er rart at Sidwell tydlegvis er god nok for Villa og ein sinnsjuk god manager som O`neill. Men ikkje god nok for oss? Det var dette med å stikke fingeren i jorda då...

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #169 på: 23. Juni 2008, 18:48 »
Hva er det du snakker om? Jeg svarte jo selvsagt ikke på ditt innlegg, selv om jeg burde sitert. Men det burde du egentlig skjønne ut ifra det jeg skriver..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #170 på: 23. Juni 2008, 20:53 »
Hva er det du snakker om? Jeg svarte jo selvsagt ikke på ditt innlegg, selv om jeg burde sitert. Men det burde du egentlig skjønne ut ifra det jeg skriver..

Sorry!!! Hehe gjekk litt fort i svingane. Og ja eg skjønte igrunn ikkje bæret ;)

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #171 på: 25. Juni 2008, 20:41 »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #172 på: 26. Juni 2008, 16:36 »
Vel, Stephen Carr er han neppe interessert i. Han har jo allerede sendt den mannen på Free Transfer.
Djibril Cissé er jo et navn som stadig dukker opp når avisene ikke har annet å skrive om.
Shorey har vi vært linket til lenge, og jeg vil bli overrasket om han IKKE er på Keegans ønskeliste.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon