20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Cacapa to sign" - Chronicle  (Lest 11051 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #45 på: 04. Aug. 2007, 12:46 »
Bautaer som Rozehnal og Cacapa må spille midtstoppere. Hvis Taylor skal presses inn i dette så foreslår jeg at han enten spiller høyreback eller at backlinjen består av 3 midtstoppere med Cacapa som dirigenten i midten, da altså med 2 vingbacker.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #46 på: 04. Aug. 2007, 12:47 »
Er fantastisk å endelig ha en manager som har det som trengs. Big Sam har omtrent ikke brukt en krone om Dyer salget går i orden, men har i tillegg styrket laget mange hakk.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #47 på: 04. Aug. 2007, 14:28 »
Hvem trodde før denne sesongen at vi skulle få et luksusproblem på midtstopperplassen!?

Det eneste jeg er helt sikker på er Taylor som midtstopper. Det er den eneste jeg foreløpig vet som skal(bør) få fast plass i forsvarsrekka. Den som viser seg å være best av Rozenhal/Cacapa får den andre plassen. Taylor viser stor fremgang, og jeg synes ikke vi bør stoppe den nå som vi har to mer rutinerte stoppere. Håper Sam skjønner dette. Steven Taylor er en framtidig kaptein og bauta i Newcastle United, som Terry i Chelsea. Får han ikke nok spilletid, vil utviklingen bli påfølgende dårligere.

Kan ikke se for meg at noen av de tre stopperne våre nå kan spille godt på høyrebacken. Geremi spiller nok midtbane denne sesongen. Selv håper jeg Solano får plassen på høyreback. Trenger backer som kan slå gode crosspasninger og komme til innlegg. Carr er jeg usikker på, ettersom han har spilt bedre under pre-season. Sam kan være mannen til å få Carr opp på toppnivå igjen. Men for øyeblikket ser jeg helst Nolberto som høyreback. På den andre siden av backrekka kommer vi til å finne Enrique eller serberen, alt ettersom hvem som kommer.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #48 på: 04. Aug. 2007, 15:26 »
Jeg har egentlig aldri hørt om Cacapa, men synes det er litt merkelig at han har stått uten kontrakt så lenge. Hvis han er så god som alle sier er det rart at ingen storklubber har snappet han opp før nå. Håper jeg blir positivt overasket men føler bare det er noe som ikke stemmer

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #49 på: 04. Aug. 2007, 15:58 »
Jeg tror at grunnen til at ingen "storklubber" har snappet han opp er utelukkende på grunn av alderen. I en alder av 31 år er det nok mange av de aller beste klubbene som ser seg om etter litt yngre spillere, og Cacapa selv kansje er litt "kresen" på hvilket av de nest beste klubbene han vil spille for!?!
Uansett er jeg glad han valgte "oss"!  :)

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #50 på: 05. Aug. 2007, 13:18 »
Plenty rutine, en stopper som kan lære Taylor mye
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Stephan Solheim

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 126
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #51 på: 05. Aug. 2007, 13:27 »
Jeg tror både Cacapa og Roz er gode forsterkninger i forsvaret. Men Taylor bør få spille mange kamper i år. Tror Taylor kan lære svært mye av Cacapa! Mannen har jo vært kaptein på  et av Europas best lag i flere år og har plenty med erfaring. Og Taylor er jo helt klart et av et av Englands største talenter, og vil nok bli å se som kaptein både på england og Newcastle hvis han fortsetter den utviklingen han har gjort de siste årene. Jeg tror at det å sette Taylor - Cacapa i midtforsvaret kan være ekstremt bra for Taylor sin del. Nå sier jeg ikke at Tayls skal ha klippekort på laget, for om han underpresterer skal han selvfølgelig ikke få spille uansett.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk