20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jamaal Lascelles  (Lest 13499 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #30 på: 30. Nov. 2017, 11:49 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #31 på: 30. Nov. 2017, 13:34 »
Håper han tar det siste steget som gjør ham til en stabil klassestopper. Da blir dette en mann å bygge en kultur og et lag rundt.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #32 på: 02. Jan. 2018, 07:41 »
Fant disse statsene på N-O. Om de stemmer vet jeg ikke, men kan se for meg at de gjør det:

With him: conceded 15 goals in 17 games.

Without him: conceded 15 goals in 5 games.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #33 på: 02. Jan. 2018, 08:23 »
Han er ihvertfall helt suverent viktig for oss, og vår soleklart beste spiller sålangt denne sesongen. Begynner å bli ganske stor fan!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #34 på: 02. Jan. 2018, 14:19 »
Fant disse statsene på N-O. Om de stemmer vet jeg ikke, men kan se for meg at de gjør det:

With him: conceded 15 goals in 17 games.

Without him: conceded 15 goals in 5 games.

Vi var jo blant lagene som hadde sluppet inn minst i starten av sesongen fram til han vart skada, så stemmer nok det der ja. Ingen tvil om at det er hans namn som kommer til å vere på drakta dersom eg bestemmer for å ha noko bakpå.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #35 på: 02. Jan. 2018, 14:37 »
De stemmer tror jeg.
Har faktisk vurdert han på ryggen selv når neste drakt kjøpes.
Vår desiderte viktigste mann på laget.
Om dere så i går da newcastle scoret, han feiret vel ikke! Sprang rett til Rafa og tok i mot instruksjoner om hva de skulle gjøre.
Fantastisk kaptein med stor K.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #37 på: 01. Nov. 2018, 11:03 »
Ikke for å være party pooper, men jeg synes det er unødvendig med seksårskontrakter.  Vårt verste eksempel er Colback. Hvis Lascelles fortsetter utviklingen, og gjør seg mer attraktiv for andre klubber, så tror jeg det ikke vil være slik at klubben da vil si: sorry mac, du har signert en seksårskontrakt, du blir hos oss. Som regel vil det da være en ny kontraktsinngåelse som gjør at Lascelles får en lønn som tilsvarer sin nye markedsverdi.

Hvis derimot Lascelles utvikling stopper opp eller går nedover, for eksempel pga. skader, sitter vi igjen med en dyr spiller som ingen vil ha, og vi blir ikke kvitt ham, og samtidig er transfermidler bundet opp i hans lønnskostnader. 

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #38 på: 01. Nov. 2018, 12:08 »
Tror neppe det blir det største problemet med Jamal, men mye enig i hva du skriver Thomas. 4 år er etter mitt skjønn det beste for en spiller under 30 år.
No fate but what you make

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #39 på: 01. Nov. 2018, 17:46 »
Tipper det er en fin exit mulighet med klausul om at han kan forlate klubben ved kommende nedrykk.
Likte heller ikke at han var ute og babla om at Ashley er en fin fyr. Utrolig hva litt penger kan gjøre.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #40 på: 18. Juli 2019, 22:39 »
Håper litt at Lascelles fratas kapteinsbindet, og at det gis til Schär. Da slepper førstnevnte å ha klippekort, spesielt dersom Stiv Brus ønsker å spille med fire bak. (Selv om Rafa's 5-backslinje burde fortsettes med)

Rangerer Lascelles faktisk bak både Schär, Lejeune og Dummett. Kanskje til og med bak Fernandez også.

Tanker?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #41 på: 18. Juli 2019, 22:50 »
Håper litt at Lascelles fratas kapteinsbindet, og at det gis til Schär. Da slepper førstnevnte å ha klippekort, spesielt dersom Stiv Brus ønsker å spille med fire bak. (Selv om Rafa's 5-backslinje burde fortsettes med)

Rangerer Lascelles faktisk bak både Schär, Lejeune og Dummett. Kanskje til og med bak Fernandez også.

Tanker?

Ikkje viss han finn formen frå 2017/2018 sesongen. Då stiller dei ganske likt tykkjer eg. Han er dessutan ein leiartype. Håpar han kan ta nye steg denne sesongen.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #42 på: 18. Juli 2019, 23:21 »
Håper litt at Lascelles fratas kapteinsbindet, og at det gis til Schär. Da slepper førstnevnte å ha klippekort, spesielt dersom Stiv Brus ønsker å spille med fire bak. (Selv om Rafa's 5-backslinje burde fortsettes med)

Rangerer Lascelles faktisk bak både Schär, Lejeune og Dummett. Kanskje til og med bak Fernandez også.

Tanker?

Ikkje viss han finn formen frå 2017/2018 sesongen. Då stiller dei ganske likt tykkjer eg. Han er dessutan ein leiartype. Håpar han kan ta nye steg denne sesongen.

Håper såklart han tar nye steg eg også, men bør ikke ha klippekort slik han spilte i sesongen som var.. Tjener så mye på å ha stoppere som kan slå gode pasninger. Men vi får nå se. Var nå bare en tanke.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #43 på: 19. Juli 2019, 06:26 »
Håper litt at Lascelles fratas kapteinsbindet, og at det gis til Schär. Da slepper førstnevnte å ha klippekort, spesielt dersom Stiv Brus ønsker å spille med fire bak. (Selv om Rafa's 5-backslinje burde fortsettes med)

Rangerer Lascelles faktisk bak både Schär, Lejeune og Dummett. Kanskje til og med bak Fernandez også.

Tanker?

Ikkje viss han finn formen frå 2017/2018 sesongen. Då stiller dei ganske likt tykkjer eg. Han er dessutan ein leiartype. Håpar han kan ta nye steg denne sesongen.

Håper såklart han tar nye steg eg også, men bør ikke ha klippekort slik han spilte i sesongen som var.. Tjener så mye på å ha stoppere som kan slå gode pasninger. Men vi får nå se. Var nå bare en tanke.

Sant det. Håpar Lejuene held seg skadefri.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Jamaal Lascelles
« Svar #44 på: 19. Juli 2019, 10:31 »
Håper litt at Lascelles fratas kapteinsbindet, og at det gis til Schär. Da slepper førstnevnte å ha klippekort, spesielt dersom Stiv Brus ønsker å spille med fire bak. (Selv om Rafa's 5-backslinje burde fortsettes med)

Rangerer Lascelles faktisk bak både Schär, Lejeune og Dummett. Kanskje til og med bak Fernandez også.

Tanker?

Ikkje viss han finn formen frå 2017/2018 sesongen. Då stiller dei ganske likt tykkjer eg. Han er dessutan ein leiartype. Håpar han kan ta nye steg denne sesongen.

Håper såklart han tar nye steg eg også, men bør ikke ha klippekort slik han spilte i sesongen som var.. Tjener så mye på å ha stoppere som kan slå gode pasninger. Men vi får nå se. Var nå bare en tanke.

Sant det. Håpar Lejuene held seg skadefri.

Enig!