20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146112 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #525 på: 26. Juli 2018, 18:03 »
Mange eksperter tippa Newcastle langt nede på tabellen i fjor. De glemte av at vi har en verdensklassemanager. Helt sykt å se hvordan enkelte klubber som Everton hiver penger etter spillere som ikke har vist at de har prestert.
De beste ekspertene sa 10 . Plass 🤪😂😎

Der var vi enige Toon! ;)

Rafa forklarer tankegangen bak Mbemba-salget.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-boss-rafa-benitez-14955898


Sels bekreftet ut: https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/sels-completes-strasbourg-switch

Begynner å tynnes i rekkene over spillere som må ut! Lazaar, Aarons, Saivet og Mitro. Regner med Mitro forsvinner innen noen dager. Noen fler?

« Siste redigering: 26. Juli 2018, 19:19 av Geordie »
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #526 på: 26. Juli 2018, 19:53 »
Schar sikkert ein god signering! Men vi trenger ein spiss som leverer 15+.
Er Muto ein slik spiss ? Neppe, men tanken på asiatiske investorer kan det være lurt.
Men ein stjernespiss hadde vært deiligt å fått inn, men neppe under M A det skjer.....
Må si meg enig her. Muto er nok en spiller med flere kvaliteter og absolutt ingen dårlig spiller, men føler vi definitivt trenger mer pondus på topp. Mulig Rondon er den typen vi trenger, hva vet jeg. Muto kan vel bekle posisjoner over hele angrepsrekka (da tenker jeg spesielt på 10er) også etter hva jeg har forstått.

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #527 på: 26. Juli 2018, 22:46 »
Hva er egentlig tanken bak Muto? Skal han spille foran Ayoze som spydspiss? Ser ikke helt poenget med å kjøpe muto til 9m hvis han ikke skal være førstevalg på topp? Det er i alle fall ikke sannsynlig at vi ender opp med Muto + en dyrere spiss i tillegg! :p

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #528 på: 26. Juli 2018, 23:09 »
Muto er nok en falsk nier, som sannsynligvis er tiltenkt i rollen til Ayoze. Alternativt en dyptliggende spiss hvis vi bruker to spisser. Vi skal visstnok fortsatt være interessert i Rondon, så det betyr nok at vi sender Gayle motsatt vei (begge lån).
Så får vi håpe at Muto og Rondon slår til fra start, vi er vel ratt styrket offensivt av dette.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #529 på: 27. Juli 2018, 19:51 »
Flere enn meg som er bekymret for at Muto ikke vil få arbeidstillatelsen sin? Newcastle styret har funnet en ny måte å lure oss med at de prøver så godt de kan med "dyre" signeringer

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #530 på: 27. Juli 2018, 19:58 »
Flere enn meg som er bekymret for at Muto ikke vil få arbeidstillatelsen sin? Newcastle styret har funnet en ny måte å lure oss med at de prøver så godt de kan med "dyre" signeringer
Nei :)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #531 på: 27. Juli 2018, 20:16 »
Flere enn meg som er bekymret for at Muto ikke vil få arbeidstillatelsen sin? Newcastle styret har funnet en ny måte å lure oss med at de prøver så godt de kan med "dyre" signeringer
Hahaha.. snakk om å se spøkelser da 🤪😂😎

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #532 på: 27. Juli 2018, 20:58 »
Flere enn meg som er bekymret for at Muto ikke vil få arbeidstillatelsen sin? Newcastle styret har funnet en ny måte å lure oss med at de prøver så godt de kan med "dyre" signeringer
Hahaha.. snakk om å se spøkelser da 🤪😂😎


Haha, da skal jeg slappe litt av  ;D. Stoler ikke mye på klubben nå..

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #533 på: 27. Juli 2018, 21:06 »
As we speak, Muto er klar forutsatt spilletillatelse. Bekreftet på hjemmesiden.

Tror dette er en rimelig grei sak for panelet som avgjør dette.
« Siste redigering: 27. Juli 2018, 21:07 av Geordie »
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #534 på: 27. Juli 2018, 22:48 »
Noen som har lagt merke til hvor mye oppmerksomhet overgangen til Schär har fått på Newcastle sine hjemmesider? Noen har behov for positiv oppmerksomhet 😊
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #535 på: 27. Juli 2018, 23:31 »
Storsignering vettu 😉🙄

(PS: jeg er meget positiv til Schär, så er ikke et stikk)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #536 på: 28. Juli 2018, 01:23 »
Noen som har lagt merke til hvor mye oppmerksomhet overgangen til Schär har fått på Newcastle sine hjemmesider? Noen har behov for positiv oppmerksomhet 😊
Han er en veldig undervurdert spiller også🤪 så skjønner godt de er fornøyde. Landslagsstopper som er fast på det 6. Rangerte laget i verden må jo være bra 🎉

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #537 på: 28. Juli 2018, 12:53 »
Sidan me per dags dato går i pluss på overgangsfronten og framleis ikkje har selt Mitro for rundt £20 mill, reknar Ashley med ting som kantinemat, treningskle med namn på osv inn i prisen når han kjøper ein spelar? Samtidig er jo det spelara som går ut, so den kostnaden nullar seg jo ut slik ca. 
Forstår ikkje heilt dette :P

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #538 på: 28. Juli 2018, 13:58 »
http://www.nufcblog.co.uk/2018/07/28/bristol-city-reporter-reveals-the-latest-on-nufcs-pursuit-of-joe-bryan-confirms-asking-price/

Virker som Newcastle har seriøs interesse i Joe Bryan, venstreback fra Bristol City. Som vanlig med Newcastle ser det ut til at dette drar ut unødvendig lenge, grunnet at man skal knipe på småpenger.

Virker som dette er nivået vi har lagt oss på, og tror Bryan er noe av det bedre vi kan få tak i. 24 år, går for å være en av de beste venstrebackene i Championship, gode muligheter for at han kan utvikles videre til en solid venstreback av Rafa i PL.
« Siste redigering: 28. Juli 2018, 14:00 av Geordie »
No fate but what you make

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #539 på: 28. Juli 2018, 14:43 »
Linkes stadig med Ings og Rondon. Er de 2 jeg minst ønsker meg av de spissene vi har blitt koblet til. Ings på grunn av skadehistorikk i begge knærne. Rondon på grunn av hva han har vist i PL kontra noen av de andre navnene vi har blitt koblet til.

Selv om begge 2 forsterker laget håper jeg på noen andre. Welbeck, King er 2 stk som er nevnt tidligere og som frister meg mer.

Jeg tror Arsenal og Chelsea vil gjøre store utskiftinger i stallen med nye managere. Der ser jeg muligheter.