20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 103636 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #645 på: 08. Aug. 2019, 15:54 »
Hehe. Bør nesten sitere meg selv angående mine spådommer om Carroll inn på deadline day.

Her kjører nostalgikeren og det følelsesmessige i meg showet - og sier velkommen tilbake hjem. Kan være perfekt joker på benk.

Jepp. Så lenge Carroll signerer en pay as you play ønsker jeg ham velkommen tilbake til moderklubben. Sykt å tenke på at han har vært 7 år i West Ham. Tiden flyr sier jeg bare.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #646 på: 08. Aug. 2019, 16:23 »
Austin til WBA. Carroll blir gøy, ser få nedsider og håper han holder seg skadefri.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #647 på: 08. Aug. 2019, 16:32 »
Sky skriver nå at Carroll er i Newcastle for å finansiere avtalen. Da skjer denne garantert, spesielt fordi vi ikke trenger å få den i havn før kl 17 lokal tid. Carroll er jo free agent som de sier.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #648 på: 08. Aug. 2019, 17:21 »
Sky skriver nå at Carroll er i Newcastle for å finansiere avtalen. Da skjer denne garantert, spesielt fordi vi ikke trenger å få den i havn før kl 17 lokal tid. Carroll er jo free agent som de sier.

Det er jo for å få med seg fansen og få fleire til St James Park på sundag. Ryktast om ganske mange tomme seter! Han kan sikkert verte ein god joker å ha viss han held seg skadefri.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #649 på: 08. Aug. 2019, 17:36 »
Tviler på at det påvirker boikotten nevneverdig. I så tilfelle er misnøyen alt for skjør, og boikotten er ikke mye verdt i utgangspunktet.

Litt nostalgisk er det jo og ringen sluttes på en måte, men først og fremst er det en proven PL-målscorer som vi får gratis pga. brokete skadehistorikk. Gitt historien så er det en grei sjanse å ta. Vi trenger den spisstypen, og han er på insentivert lønn. Dersom han er frisk så er det en prima overgang slik jeg ser det.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #650 på: 08. Aug. 2019, 17:51 »
Carroll bekreftet ilfg. Sky

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #651 på: 08. Aug. 2019, 17:52 »
Carroll tilbake er jo artig. Finnes ingen bedre på hode hvertfall. Håper han holder seg skadefri.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #652 på: 08. Aug. 2019, 18:05 »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #653 på: 08. Aug. 2019, 18:52 »
Artig med Carroll! Low risk, low reward vil jeg tro. Kan kanskje være positivt for garderoben.

Såg nettopp intervjuet med Carroll på Sky, han er jo fortsatt skadet sier han. Blir nok ikke med i troppen til kampen mot Arsenal, så ser ikke helt hvorfor folk plutselig skulle droppe streiken og komme til SJP på søndag!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #654 på: 08. Aug. 2019, 22:39 »
Carroll er ikke akkurat Shearer. Tror nok de fleste syns det er moro han er tilbake, men ingen høydare akkurat. Tviler på drakta hans blir revet bort.
« Siste redigering: 08. Aug. 2019, 22:41 av Geordie »
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #655 på: 08. Aug. 2019, 23:24 »
Carroll er ikke akkurat Shearer. Tror nok de fleste syns det er moro han er tilbake, men ingen høydare akkurat. Tviler på drakta hans blir revet bort.

Må innrømme at eg blei litt skuffa idag. Hadde håpet på 1-2 spennende spillere. Men men...

Vi får håpe at de vi har hentet leverer!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #656 på: 08. Aug. 2019, 23:52 »
Jeg synes det er mest moro at Carroll er tilbake, forventer ikke stort.

Egentlig fornøyd med vinduet, til tross for at Perez (og i praksis Rondon) forsvant. Synes vi har et litt mer spennende lag nå, men langt mer usikkert. Synes også vi savner en sentral midtbanespiller.
Har trua på alle, mest usikker på Willems. Blir spennende å se.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #657 på: 09. Aug. 2019, 00:51 »
Artig med Carroll! Low risk, low reward vil jeg tro. Kan kanskje være positivt for garderoben.

Såg nettopp intervjuet med Carroll på Sky, han er jo fortsatt skadet sier han. Blir nok ikke med i troppen til kampen mot Arsenal, så ser ikke helt hvorfor folk plutselig skulle droppe streiken og komme til SJP på søndag!

Carroll er skadet til slutten av September, så blir nok Joelinton og noen trauste innhop av Gayle de neste 2 månedene

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #658 på: 09. Aug. 2019, 07:51 »
Vi kan jo fortsatt hente Ben Arfa da, og Cabaye  :) Begge står uten kontrakt!
Lazar Markovic (25) er en annen.

Sku ønske vi hadde drøyd Carroll-overgangen litt, og heller fokusert på en "ikke free-agent" i går.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #659 på: 09. Aug. 2019, 09:10 »
Jeg er fornøyd med vinduet. Endelig fikk vi fylt opp to hull som har vært store de siste sesongene. Nemlig backene. Vi beholdt våre diamanter på midten og i mål. Syns også vi virker forsterket fremover. Tror dette kan bli en oki sesong.