20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 367039 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #990 på: 09. Jan. 2011, 19:41 »
Høyreving.

I så fall sier jeg ja! Synes Barton burde få være sentralt. Vi trenger jo høyre ving. Synes vi da burde spille 4-4-1-1 med Nolan som hengende. Jeg kunne tenkt meg Larsson og en evt høyreback inn, så er jeg fornøyd. Simpson ville vært en god backup for en bra høyreback.

Når vi snakker om spillere vi håper å få inn, synes eg ikke vi skal bygge oss rundt Nolan som hengende spiss. Fungerer langt bedre sentralt. Når det gjelder Simpson synes eg han er mer en god nok for oss.

Jeg ville helst hatt Barton sentralt. Men da har vi jo 3 gode sentrale midtbaner. Hvor på midten spiller Gosling forresten?

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #991 på: 09. Jan. 2011, 20:26 »
Gosling er høgre og sentralt. Kan også spele på høgreback.

Har litt forventninger til Gosling jeg. Håper vi snart får se ham i aksjon, it's been a long time coming...

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #992 på: 09. Jan. 2011, 20:59 »
Faen Pardew. Ønsker seg typiske spillere vi kjøpte før vi rykket ned, og ønsker å beholde noen av våre dårligste på grunn av gode holdninger osv osv. Er langt ifra trygg på Pardew på overgangsmarkedet.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #993 på: 09. Jan. 2011, 21:10 »
Inntil han kjøper noen vet vi ikke hva det er han vil ha. Den eneste vi vet at han virkelig vil ha er med andre ord Ben Arfa, og det er vel ikke så ille? Det kan heller ikke sees på som noe annet enn positivt at han uttaler seg positivt om spillere i media framfor å si at de er ubrukelige og må komme seg vekk så fort som mulig, noe som ville vært utelukkende negativt.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #994 på: 09. Jan. 2011, 21:20 »
Inntil han kjøper noen vet vi ikke hva det er han vil ha. Den eneste vi vet at han virkelig vil ha er med andre ord Ben Arfa, og det er vel ikke så ille? Det kan heller ikke sees på som noe annet enn positivt at han uttaler seg positivt om spillere i media framfor å si at de er ubrukelige og må komme seg vekk så fort som mulig, noe som ville vært utelukkende negativt.

Tenkte meg den kom. En Ben Arfa som allerede er på lån, som man har mulighet til å kjøpe for 5 mp, er et selvfølgelig kjøp. Synes det blir feil å hylle Pardew noe veldig for den. Hvorfor skal han uttale seg positivt om noe som ikke er positivt? Det er ikke positivt i min bok. Det er dårlig vurdering. Han uttaler seg forøvrig ikke bare positivt om spillere i media, men det er en annen sak...

Jeg har nok grunnlag å gå ut fra hva Pardew på overgangsfronten gjelder da han har innrømmet interesse i spillere som Santa Cruz, Beckham, Keane osv. At han også innrømmelig ønsker å bryte med den gode transferpolitikken vi har hatt i det siste er jeg ikke spesielt glad for. Han virker å være svært egenrådig i grunn. Litt for egenrådig for Newcastles beste.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #995 på: 09. Jan. 2011, 21:54 »
Inntil han kjøper noen vet vi ikke hva det er han vil ha. Den eneste vi vet at han virkelig vil ha er med andre ord Ben Arfa, og det er vel ikke så ille? Det kan heller ikke sees på som noe annet enn positivt at han uttaler seg positivt om spillere i media framfor å si at de er ubrukelige og må komme seg vekk så fort som mulig, noe som ville vært utelukkende negativt.

Tenkte meg den kom. En Ben Arfa som allerede er på lån, som man har mulighet til å kjøpe for 5 mp, er et selvfølgelig kjøp. Synes det blir feil å hylle Pardew noe veldig for den. Hvorfor skal han uttale seg positivt om noe som ikke er positivt? Det er ikke positivt i min bok. Det er dårlig vurdering. Han uttaler seg forøvrig ikke bare positivt om spillere i media, men det er en annen sak...

Jeg har nok grunnlag å gå ut fra hva Pardew på overgangsfronten gjelder da han har innrømmet interesse i spillere som Santa Cruz, Beckham, Keane osv. At han også innrømmelig ønsker å bryte med den gode transferpolitikken vi har hatt i det siste er jeg ikke spesielt glad for. Han virker å være svært egenrådig i grunn. Litt for egenrådig for Newcastles beste.

Om du tror Pardew kan bestemme å bryte fra transfer-policyen vår, så tar du feil. Men det eg kan tenke meg er at Ashley kan gå med på å hente inn et par etablerte spillere no (spesielt for et par uker siden når  ting gikk litt trått) for å stabilisere klubben i PL. Til sommeren er eg sikker på at vi vil se få av disse eldre spillerne med karrierekurve pekende nedover.

Ellers synes eg det er merkelig at noen er så ekstremt negativ mot Pardew. Synes han har gjort sine saker bra siden han kom!

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #996 på: 09. Jan. 2011, 22:18 »
Inntil han kjøper noen vet vi ikke hva det er han vil ha. Den eneste vi vet at han virkelig vil ha er med andre ord Ben Arfa, og det er vel ikke så ille? Det kan heller ikke sees på som noe annet enn positivt at han uttaler seg positivt om spillere i media framfor å si at de er ubrukelige og må komme seg vekk så fort som mulig, noe som ville vært utelukkende negativt.

Tenkte meg den kom. En Ben Arfa som allerede er på lån, som man har mulighet til å kjøpe for 5 mp, er et selvfølgelig kjøp. Synes det blir feil å hylle Pardew noe veldig for den. Hvorfor skal han uttale seg positivt om noe som ikke er positivt? Det er ikke positivt i min bok. Det er dårlig vurdering. Han uttaler seg forøvrig ikke bare positivt om spillere i media, men det er en annen sak...

Jeg har nok grunnlag å gå ut fra hva Pardew på overgangsfronten gjelder da han har innrømmet interesse i spillere som Santa Cruz, Beckham, Keane osv. At han også innrømmelig ønsker å bryte med den gode transferpolitikken vi har hatt i det siste er jeg ikke spesielt glad for. Han virker å være svært egenrådig i grunn. Litt for egenrådig for Newcastles beste.

Om du tror Pardew kan bestemme å bryte fra transfer-policyen vår, så tar du feil. Men det eg kan tenke meg er at Ashley kan gå med på å hente inn et par etablerte spillere no (spesielt for et par uker siden når  ting gikk litt trått) for å stabilisere klubben i PL. Til sommeren er eg sikker på at vi vil se få av disse eldre spillerne med karrierekurve pekende nedover.

Ellers synes eg det er merkelig at noen er så ekstremt negativ mot Pardew. Synes han har gjort sine saker bra siden han kom!

Selvsagt kan han påvirke den. Det gjør han ettertrykkelig ved å ønske seg dyre/overbetalte/gamle spillere. Forhåpentligvis holder Ashley lommeboken tett til seg. Noe han ser ut til å ha gjort til nå. Vi har nok etablerte spillere i min mening. Vi trenger friske pust så kan ta oss oppover. Pardew har vært så som så ellers. Kanskje litt bedre enn fryktet, men jeg klarer å styre min voldsomme interesse for Pardew enda...

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #997 på: 09. Jan. 2011, 22:23 »
Hva tror du skjer om Pardew f.eks. sier at Smith er en elendig spiller som vi vil ha vekk så fort som mulig og det så ikke kommer noe bud på ham? Hva tror du det gjør med lagmoralen?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #998 på: 09. Jan. 2011, 22:38 »
Gosling er høgre og sentralt. Kan også spele på høgreback.

Er du sikker på det? Kan ikke huske å ha verken sett eller hørt Gosling spille back..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #999 på: 09. Jan. 2011, 22:40 »
Gosling er høgre og sentralt. Kan også spele på høgreback.

Er du sikker på det? Kan ikke huske å ha verken sett eller hørt Gosling spille back..

Synst å huske at eg såg han vikariere/kom innpå som back i Everton et par ganger. Kan igrunn se for meg at han er spilletypen til å takle det greit.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1000 på: 09. Jan. 2011, 22:41 »
Wikipedia, i den grad vi stoler på dem, sier han har vikariert ved nødstilfeller i alle fall. Er nok ikke noe opplagt førstevalg med andre ord, men sikkert bedre enn Perch. ;)

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1001 på: 09. Jan. 2011, 22:46 »
Kan Gosling ta den mer deffensive rollen på midten? Har ikke sett allverden av han og ser gjerne at vi får sett Smith så lite som mulig fremover.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1002 på: 09. Jan. 2011, 22:47 »
Hva tror du skjer om Pardew f.eks. sier at Smith er en elendig spiller som vi vil ha vekk så fort som mulig og det så ikke kommer noe bud på ham? Hva tror du det gjør med lagmoralen?

Hvorfor sier du egentlig dette til meg? Har jeg sagt han skal være negativ til noen spillere i media? Selvsagt skal han ikke det. Jeg kommenterte at Pardew innrømmelig ønsket å beholde våre dårligste(/høyst betalte) spillere.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1003 på: 09. Jan. 2011, 22:53 »
Kan Gosling ta den mer deffensive rollen på midten? Har ikke sett allverden av han og ser gjerne at vi får sett Smith så lite som mulig fremover.

Jeg har ikke sett veldig mye av han, men inntrykket mitt er at han er mer enn løpssterk midtbanespiller som løser både offensivt og defensivt greit. Litt samme type spiller som Ciljan Skjelbred, men litt farligere foran kassa. Ingen typisk ving, mangler litt dribleferdigheter, rykk og cross. Bedre i kortpasningsspillet og å komme gjennom fra dypet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1004 på: 09. Jan. 2011, 22:58 »
Hva tror du skjer om Pardew f.eks. sier at Smith er en elendig spiller som vi vil ha vekk så fort som mulig og det så ikke kommer noe bud på ham? Hva tror du det gjør med lagmoralen?

Hvorfor sier du egentlig dette til meg? Har jeg sagt han skal være negativ til noen spillere i media? Selvsagt skal han ikke det. Jeg kommenterte at Pardew innrømmelig ønsket å beholde våre dårligste(/høyst betalte) spillere.

Hva signaliserer det om Pardew sier i media at han ikke vil beholde spillere da?