20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet - Januar 2019  (Lest 49032 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #210 på: 31. Jan. 2019, 12:05 »
https://twitter.com/LukeEdwardsTele/status/1090915261350334464

Er han en god kilde til det som skjer i Newcastle da? Hørt han spyr ut mye tull..

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #211 på: 31. Jan. 2019, 12:22 »
Går for å være seriøs godeste Edwards.


"Samaris was the deal that #nufc were struggling with the most. Not dead yet, but performances of Hayden and Longstaff recently have made pursuit of the Greek midfielder less of a priority. Sources close to Hayden say he'll continue giving 110% to @nufc if he stays. #avfc"

Pete Graves i Sky. Skal også være en journalist med gode kontakter i nordøst.
« Siste redigering: 31. Jan. 2019, 12:25 av Geordie »
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #212 på: 31. Jan. 2019, 12:40 »
Forsåvidt ok det vel. Samaris er snart 30 år, antakeligvis middelmådig på PL-nivå. Vi har nok middelmådigheter sentralt på midten og vi har jo faktisk en Longstaff vi kan videreutvikle til noe mer. Ki, Shelvey og Diame straks skadefri.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #213 på: 31. Jan. 2019, 13:01 »
Forsåvidt ok det vel. Samaris er snart 30 år, antakeligvis middelmådig på PL-nivå. Vi har nok middelmådigheter sentralt på midten og vi har jo faktisk en Longstaff vi kan videreutvikle til noe mer. Ki, Shelvey og Diame straks skadefri.

Godt poeng.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #214 på: 31. Jan. 2019, 13:33 »
Syns det drøyer fælt med Almiron, ryktene sier de venter på Atlanta, klokka er 0600 der nå.. Bør skje noe i løpet av de neste timene.

Hvorfor bør det skje noe snart? Han er i newcastle, ingen grunn til panikk.

Hørt fra sikre kilder at han har signert, bekreftes ila ettermiddagen. Det jobbes med flere :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #215 på: 31. Jan. 2019, 13:36 »
Syns det drøyer fælt med Almiron, ryktene sier de venter på Atlanta, klokka er 0600 der nå.. Bør skje noe i løpet av de neste timene.

Hvorfor bør det skje noe snart? Han er i newcastle, ingen grunn til panikk.

Hørt fra sikre kilder at han har signert, bekreftes ila ettermiddagen. Det jobbes med flere :)

for det er ikke første gang vi har klart å rote bort en såkalt "klar" signering.. Er ikke rare tilliten jeg har til den ledelsen der dessverre..

Orjani

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #216 på: 31. Jan. 2019, 13:39 »
Fabrizio Romano melder at Barreca har signert. Samtidig ryktes det at den mystiske spilleren som er på veg inn er Markus Henriksen. Hmm.. Bra for pressedekning i Norge, men ikke noe mer enn det tror jeg.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #217 på: 31. Jan. 2019, 13:45 »
Fabrizio Romano melder at Barreca har signert. Samtidig ryktes det at den mystiske spilleren som er på veg inn er Markus Henriksen. Hmm.. Bra for pressedekning i Norge, men ikke noe mer enn det tror jeg.

tenkte det samme, er positiv til den, rett og slett fordi det blir mer fokus på Newcastle..

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #218 på: 31. Jan. 2019, 13:54 »
Hørt navn som Charlie Austin blant annet idag angående denne mystiske spissen.
Siste jeg leste fra nevnte Edwards er at vi prøver å forlenge Rondon sitt lån med en sesong til. Og at det IKKE er det samme som en ny signering...

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #219 på: 31. Jan. 2019, 13:59 »
Fabrizio Romano melder at Barreca har signert. Samtidig ryktes det at den mystiske spilleren som er på veg inn er Markus Henriksen. Hmm.. Bra for pressedekning i Norge, men ikke noe mer enn det tror jeg.

tenkte det samme, er positiv til den, rett og slett fordi det blir mer fokus på Newcastle..

Syns nå først og fremst vi må tenke sportslig, noe som ville gjort en slik overgang noe så usannsynlig rævva.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #220 på: 31. Jan. 2019, 14:02 »
Fabrizio Romano melder at Barreca har signert. Samtidig ryktes det at den mystiske spilleren som er på veg inn er Markus Henriksen. Hmm.. Bra for pressedekning i Norge, men ikke noe mer enn det tror jeg.

tenkte det samme, er positiv til den, rett og slett fordi det blir mer fokus på Newcastle..

Syns nå først og fremst vi må tenke sportslig, noe som ville gjort en slik overgang noe så usannsynlig rævva.

Helt enig at sportslig er det i beste fall en back up spiller.. men vis jeg faktisk får sett ett par Newcastle kamper på tv2 driter jeg i om Feiten sløser på penger på Henriksen:)

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #222 på: 31. Jan. 2019, 14:07 »
barreca klar: https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/antonio-barreca-joins-newcastle-united

Den som kommer med nyheten må også opprette spillertråd :P  Glimrende at vi har fått på plass en venstreback.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #223 på: 31. Jan. 2019, 14:13 »
Lån igjen?

Spesielt, da tror jeg Mike virkelig har troa på å få solgt klubben i sommer.

https://mobile.twitter.com/NUFC360/status/1090943380991954945

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #224 på: 31. Jan. 2019, 14:15 »
barreca klar: https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/antonio-barreca-joins-newcastle-united

Den som kommer med nyheten må også opprette spillertråd :P  Glimrende at vi har fått på plass en venstreback.

Done:)  Nå er det i ferd med å skje litt positive ting rundt klubben, deilig!