20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bournemouth - Newcastle United lørdag 24.02.18 Vises ikke på TV2  (Lest 7483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Endelig ny kamp, borte mot Bournemouth. B'mouth med 3-1-2 på siste seks, tapte siste kampen med et smell,  4-1 borte mot Huddersfield. Newcastle med 1-3-2 på siste seks, sterk hjemmeseier mot Scum forrige kamp.

Såvidt jeg har fått med meg er det, som vanlig, Gamez som er ute. Ellers en så og si skadefri tropp å velge fra. Hva situasjonen er i Bournemouth har jeg ikke oversikt på?

Tipper vi stiller temmelig uendret fra Scum-kampen. Spennede å se om Slimani starter, evt. er på benken?

Etter mitt skjønn en helt åpen kamp som kan vippe i alle retninger. 3-1-5 er historikken vår mot dette laget, og vi tapte 1-0 hjemme på St. James' i høst.

Tanker? Meninger? Kjør debatt!

Toon, toon black & white army! Howay the lads!
« Siste redigering: 23. Feb. 2018, 14:20 av Geordie »
No fate but what you make

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Slimsni ute i 2 uker til....

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Slimsni ute i 2 uker til....

Faen

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Som vanlig vil da det å score mål være vårt hovedproblem tenker jeg.
Bare å kjøre samme lag som sist da!
Dubravka
Yedlin  Lascelles Lejeune Dummett
Shelvey Diame
Kenedy Perez Ritchie
Gayle
« Siste redigering: 23. Feb. 2018, 15:25 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Er jo helt komikk låneovergangene som ble gjort i Januar. Alle faller som fluer Sturridge og Mangala. Så har du Slimani som er helt crocked. Blir ikke mange kampene på fyren. Desto større mirakel om Benitez drar denne sesongen i land med dette mannskapet..

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Skuffende med Slimani. Gode nyheten er at Paul Merson tipper vi taper.
No fate but what you make

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Blir nok en U her. 1-1. Ayoze.

Howay the lads!!

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Nå gleder jeg meg fælt til kamp igjen! Det er rart hvordan et godt resultat kan endre innstillingen til neste kamp så mye. Forhåpentligvis har laget tatt med seg denne positiviteten i disse to ukene siden forrige kamp og kjører på og vinner i dag. Vi er langt ifra trygg med seier, men det blir en helt annen positivitet i garderoben og hos alle rundt og det kan være gull verdt og gi en god flyt i innspurten, i motsetning til lag som f.eks ligger på nedrykk og som har vært i fokus pga utenomsportslige hendelser.

Men da må vi vinne, for vi supportere har en tendens til å glemme fort. Jeg tipper seier i dag, basert på forrige kamp. Men jeg er klar over at fallhøyden er stor.

HOWAY THE LADS!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Taper garantert. 1-0. Typisk det etter førre prestasjon.  Ingen Slimani. Herleg. Kor mange kampar kjem han til å spela for oss? Tippar dei 3 siste.
« Siste redigering: 24. Feb. 2018, 14:58 av lgrinde »

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Noen som har linker til god gratis streaming?

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Viktig selvmål i Leicester-Stoke. Der røyk heldigvis to poeng for pottemakerne.

Bournemouth har funnet bra form hjemme og i ligaen generelt siste kampene. Ser en dog bort fra 1-4 sist tyder det meste på at de er favoritter i denne kampen.
Tror ikke Rafa satser så veldig offensivt i denne og det blir enten 1-0, 1-1 eller 0-1.
Frykter dog en ny kamp gutta ikke klarer å avgjøre til sin fordel...

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Er murphy skadet?
lt;3 Newcastle <3

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Noen som har en stream? ::)

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
takk, helt konge !