20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aleksandar Mitrović  (Lest 64681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #195 på: 25. Juni 2018, 16:47 »
Hadde vært litt morsomt om Mitrovic ble solgt til Fulham og scora det avgjørende målet som sender Newcastle ned neste sesong, mens Joselu og Gayle avslutter sesongen med sine 7 mål sammenlagt. Slurp.  :-*

Så sånn sett er jeg helt for å selge han til en PL-rival. Men kjipt om han går til en annen liga.
Nei.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #196 på: 25. Juni 2018, 20:01 »
Det hadde vært morsomt? Sjukt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #197 på: 25. Juni 2018, 20:19 »
Mitro: 17 mål på 72 kamper, 10 assist (10 mål i PL)
Joselu: 4 mål på 32 kamper, 1 assist (alle mål i PL)
Gayle: 29 mål på 71 kamper, 8 assist (6 mål i PL)

Etter min mening holder ingen PL nivå. Championship ja, men i verdens tøffeste liga er ikke dette gutta jeg vil satse på skal score mål.
Ja, det fins andre lagdeler som også kan stå for målpoeng, men uten en spiller som er sikker foran motstanderens mål blir 2018/19 en kamp for å unngå nedrykk og med Wolves og Fulham opp som etter min mening er vassere enn de tre lagene som ble sendt ned i år kan det bli meget vanskelig for Rafa å trylle frem en ny topp ti plassering.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #198 på: 25. Juni 2018, 20:21 »
Legion of light in disguise boris?

Men slett ikke utenkelig så lenge vi har Fulham borte i siste runde. Fortsetter transfervinduet og sagaen som dette er jeg redd vi er nede før siste runde uansett.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #199 på: 25. Juni 2018, 20:23 »
Mitro: 17 mål på 72 kamper, 10 assist (10 mål i PL)
Joselu: 4 mål på 32 kamper, 1 assist (alle mål i PL)
Gayle: 29 mål på 71 kamper, 8 assist (6 mål i PL)

Etter min mening holder ingen PL nivå. Championship ja, men i verdens tøffeste liga er ikke dette gutta jeg vil satse på skal score mål.
Ja, det fins andre lagdeler som også kan stå for målpoeng, men uten en spiller som er sikker foran motstanderens mål blir 2018/19 en kamp for å unngå nedrykk og med Wolves og Fulham opp som etter min mening er vassere enn de tre lagene som ble sendt ned i år kan det bli meget vanskelig for Rafa å trylle frem en ny topp ti plassering.

Kunne vært mer interessant med antall minutter. Er det bare meg eller har Mitro flere av sine kamper som sub?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #200 på: 25. Juni 2018, 22:13 »
Mitro har helt klart flest kamper fra benk. Uten å sjekke tipper jeg nærmere halvparten.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #201 på: 26. Juni 2018, 12:00 »
Hadde vært litt morsomt om Mitrovic ble solgt til Fulham og scora det avgjørende målet som sender Newcastle ned neste sesong, mens Joselu og Gayle avslutter sesongen med sine 7 mål sammenlagt. Slurp.  :-*

Så sånn sett er jeg helt for å selge han til en PL-rival. Men kjipt om han går til en annen liga.
Da sees vi på Craven Cottage siste match. Regner med du kommer til å lyse opp som en femåring når du finner klapperne de legger på alle hjemme-setene. Skal vinke fra bortesvingen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #202 på: 26. Juni 2018, 23:52 »
Kommer aldri til å bruke en eneste krone på noe (klubb)fotball-relatert i resten av mitt liv, så det skjer neppe. Med mindre du viser deg som en engel og spanderer fly, hotell, mat og kampbillett selvfølgelig. Aå tar vi noen øl og litt hån etter kamp.

Btw, spiller Newcastle mot Fulham i siste kamp?
Nei.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #203 på: 27. Juni 2018, 05:19 »
I Premier League sammenheng scorer Joselu hvert 414 minutt, Gayle 326 og Mitro 227.
Perez ligger på 329.

I Championship er tallene:
Joselu: ikke spilt
Gayle: 93
Mitro: 280
Perez: 245

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #204 på: 27. Juni 2018, 09:16 »
De tallene der sier mer jonni_e. Takk. Nå mener ikke jeg at Mitro er Guds gave til fotballen. Men han gir oss også andre strenger å spille på enn det vi har med Gayle. Jeg tviler på at vi finner noen bedre enn Mitro i vår prisklasse. At han har en slags kultstatus blant fansen trekker heller ikke ned. Hadde det nå vært slik at han gikk til en storklubb, kunne jeg skjønt det. Og mangelen på gode signeringer generelt i klubben gjør meg enda mer skeptisk til et salg.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #205 på: 28. Juli 2018, 23:16 »
Leser at et bud er akseptert? Er jo bare å håpe og be om at Mitro ender opp med tidenes sesong i PL og netter nærmere 50 ganger i PL, FAC og EFL Cupen, og skyter Fulham til topps i alle tre.  :-*
Nei.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #206 på: 28. Juli 2018, 23:20 »
Deg om det.

Budet kan være på potensielt £27mill. Da er det bare å selge, til og med for min del!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #207 på: 29. Juli 2018, 08:48 »
Slett tråden. Endeleg.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #208 på: 30. Juli 2018, 19:19 »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #209 på: 30. Juli 2018, 19:29 »
Synd Mitro ikke fikk det helt til hos oss. Liker fyren siden Shearer er idolet hans. I tillegg spiller han med følelsene utenpå drakta. Utfordringen hans var derimot hans temperament som gjorde at han fikk noen idiotiske suspensasjoner. Da han så som kvikkest ut, på slutten av nedrykksesongen, toppet han det med å få et nytt rødt kort. Det var kanskje dråpen for Rafa sidene Mitro aldri har startet en kamp sidene, om jeg husker rett..