20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 269930 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1035 på: 13. Nov. 2009, 18:50 »
de ryktene fra eveningchronicle er å koke kaffi på gammel grut.

Jeg tror at Per hadde garantert kommet til oss om vi hadde rykket opp. Men jeg tror også han hadde kommet om vi fikk godkjent bud i januar.
hehe, hvis han er inne på forumet og leser av og til, tror jeg nok ikke han får mer lyst å spille for oss.

vi får håpe Ashley får solgt etter et evt opprykk, og at vi prøver oss på ham. Jeg tror han kunne blitt en klassespiller. Han har en evne til å heve nivået flere hakk når han spiller mot bedre lag. Den samme evnen hadde Brede Hangeland.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1036 på: 13. Nov. 2009, 19:40 »
Hyggelig for Rosenborg. Hyggelig for Newcastle. :P

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1037 på: 13. Nov. 2009, 20:40 »
Trur nok ikkje han er noko meir fan av Newcastle enn det Solskjær var av Liverpool, og Riise av Man U. Trenger so absolutt ikkje være en svær bulldoser for å lykkast i CC, Robert Koren er kanskje den beste midtbanespelaren i ligaen, og han er ikkje akkurat store mannen.

Hadde eg vore i hans situasjon hadde eg nermast trygla om en overgang. Kan bli skjebnesvangert dette med at Ciljan alltid skal være så tålmodig med å flytte på seg, no nermar han seg snart 23 år og så lenge han fortsetter med å la være å utvikle seg kan han snart ende opp i en sveitsisk eller østerriksk klubb som så mange andre nordmenn, når han førts får oppleve profflivet. Han må ihvertfall flytte på seg snart skal det bli noko ut av han, er ikkje det spor bedre no enn han var når han var 19.

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1038 på: 14. Nov. 2009, 00:08 »
Visst faen er han ordentlig Newcastle-fan. Fyren var jo helt fra seg da han spilte kamp den dagen Newcastle hadde rykket ned.

Ciljan bør bort fra Rosenborg enn så lenge han ikke får spille i den posisjonen han blomstrer i. Han er åpenbart ikke i stand til å utvikle seg på høyrekanten, så får han heller dra til en klubb hvor det er ledig på midten.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1039 på: 14. Nov. 2009, 18:18 »
Hvorfor skal vi vise veldedighet for en spiller som ikke har klart å utvikle seg? Newcastle bør satse høyere enn som så. Middelmådige, dyre og stagnerte spillere har vi mer enn nok av.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1040 på: 14. Nov. 2009, 19:48 »
Kansje Henning Hauger?
I de kampene jeg har sett han, er han ganske kreativ, stor utholdenhet, har ro i pressede situasjoner, god passningsfot å leser spillet veldig bra.
Å han kunne tatt den defensive roøøen i Newcastle.
Hva mener dere folkens?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1041 på: 14. Nov. 2009, 20:08 »
Kansje Henning Hauger?
I de kampene jeg har sett han, er han ganske kreativ, stor utholdenhet, har ro i pressede situasjoner, god passningsfot å leser spillet veldig bra.
Å han kunne tatt den defensive roøøen i Newcastle.
Hva mener dere folkens?


24 år og ikke kommet lenger enn Stabæk? Nei takk!

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1042 på: 14. Nov. 2009, 20:47 »
Kansje Henning Hauger?
I de kampene jeg har sett han, er han ganske kreativ, stor utholdenhet, har ro i pressede situasjoner, god passningsfot å leser spillet veldig bra.
Å han kunne tatt den defensive roøøen i Newcastle.
Hva mener dere folkens?


24 år og ikke kommet lenger enn Stabæk? Nei takk!

Han er jo på landslaget. Syns heller vi burde prøve på Farnerud, enn Hauger.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1043 på: 14. Nov. 2009, 20:58 »
At Skjelbred ikke har muligheten til å bli suksess i Newcastle syns jeg er piss. Jeg syns også det er særs viktig å påpeke at Skjelbred alltid har taklet høyeste nivå når han har spilt der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1044 på: 14. Nov. 2009, 23:14 »
Tom Høgli?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1045 på: 15. Nov. 2009, 08:44 »
Kansje Henning Hauger?
I de kampene jeg har sett han, er han ganske kreativ, stor utholdenhet, har ro i pressede situasjoner, god passningsfot å leser spillet veldig bra.
Å han kunne tatt den defensive roøøen i Newcastle.
Hva mener dere folkens?

Helt enig! Synes det er merkelig at Henning Hauger ikke er kommet seg til utlandet enda, var jo lenge linket til FC København og Ståle Solbakken. Kan vel være at den defensive midtbanerollen er den plassen hvor det er størst konkurranse og flest spillere å ta av. Finnes jo flust med gode (defensive) midtbanespillere på verdensbasis.

Jeg synes uansett at Hauger er en meget god spiller. Tøff i duellene, rolig med ballen, veldig god til å lese spillet og binde opp leddet mellom forsvar og midtbane.
Ut med Butt og Geremi. Inn med Hauger. Da ville laget vårt ihvertfall vært betydelig forsterket og billigere i drift atpåtil.

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1046 på: 15. Nov. 2009, 10:13 »
Kansje Henning Hauger?
I de kampene jeg har sett han, er han ganske kreativ, stor utholdenhet, har ro i pressede situasjoner, god passningsfot å leser spillet veldig bra.
Å han kunne tatt den defensive roøøen i Newcastle.
Hva mener dere folkens?


24 år og ikke kommet lenger enn Stabæk? Nei takk!

Han er jo på landslaget. Syns heller vi burde prøve på Farnerud, enn Hauger.


Han spiller ikke fast på landslaget da. Ville du virkelig hatt Pontus Farnerud? Hehe, mannen som var alt for dårlig for Sporting Lisboa som Stabæk betaler mer i lønn til enn overgangsprisen var. Hvis man faktisk har lyst på en som er så dårlig at han måtte varme reservelagsbenken. :P
Da har jeg mer lyst på Hauger!

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1047 på: 15. Nov. 2009, 16:45 »
Synes faktisk Sokolowski bl.a har vært bedre enn Hauger i år. Han har vært den beste norske sentrale midtbanespilleren jeg har sett spille i TL i år, og ihvertfall langt bedre enn noen av de deprimerende spillerne vi har på landslaget; Hæstad, Skjelbred og Solli f.eks.

Simen Brenne har også vært god når jeg har sett han.

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1048 på: 15. Nov. 2009, 16:59 »
Synes faktisk Sokolowski bl.a har vært bedre enn Hauger i år. Han har vært den beste norske sentrale midtbanespilleren jeg har sett spille i TL i år, og ihvertfall langt bedre enn noen av de deprimerende spillerne vi har på landslaget; Hæstad, Skjelbred og Solli f.eks.

Simen Brenne har også vært god når jeg har sett han.


Det virker som Soko har stagnert. Stort potensiale, men man kan ikke akuratt regne med å få det ut i en klubb som Viking. I Lyn fikk han vel heller ikke nok sportslige utfordringer så jeg tviler faktisk han kommer noe lengre enn Dansk SAS liga.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1049 på: 15. Nov. 2009, 17:08 »
Det spørs jo hvilke kamper du har sett. Jeg ser ihvertfall hele tiden prov på at Skjelbred trenger større utfordringer, og det å spille i en liga som har mye høyere tempo enn det TL har.
Forøvrig syns jeg godeste Jo Inge Berget har vært en av de mest spennende spillerne i TL i år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida