20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?  (Lest 31093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #75 på: 29. April 2017, 18:05 »
Sier det igjen. Joshua King. 15 mål nå og nr 2 på toppscorer lista i 2017 i premier league. 5 mål foran Sanchez og Aguero som begge har 7! Sykt bra av King som spiller i så mye dårligere lag også👍

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #76 på: 29. April 2017, 21:01 »
King hadde vært jævlig gøy. Både fordi han er god nok og fordi han er norsk.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #77 på: 29. April 2017, 21:31 »
Går utifra 4-2-3-1-formasjonen fortsetter neste sesong i PL, og prøver meg på eit lag:

Keeper:
Elliot, Darlow, Woodman/Krul/Sels

Tviler på at Krul eller Sels vil være 3.valg og Woodman bør gå på lån. Trenger vertfall ikkje å forsterke.


Venstreback:
Charlie Taylor, Paul Dummet, Haidara/Lazaar

Charlie Taylor inn på free. Usikker på om han holder nivået, men god value for money. Lazaar eller Haidara som 3.valg etter Dummet. Lazaar kan også benyttes litt lenger fremme. Men bør ha 3 stk da me har hatt mange skader og problem på venstreback.


Høgreback:
Trippier/Walker, Yedlin, Anita

Funket fint sist me henta høgreback fra Tottenham, og syns me bør prøva oss igjen. Alt ettersom kven dei sjølv vil beholde, bør me anskaffe oss Kyle Walker (som eg har veldig sansen for) eller Trippier. Yedlin 2.valg og behold poteten Anita (p.diddy=)


Midtstopper:
Shawcross, Clark, Lascelles, Mbemba, Hanley
Eg er på papiret ganske fornøyd med dei stopperene me har, men i PL trenger me ein sjefsbauta helst med erfaring fra ligaen, og Shawcross er ein våt drøm. Det som taler imot er at han er litt injury-prone, samtidig som det i det heile tatt kan bli vanskelig og overtale han til å komme, om ikkje Rafa ordner den biffen... Men trur egentlig Rafa klarer og hoste opp ein klasse-midtstopper på eit vis. Før trudde eg f.eks Koulibaly på Napoli kunne være innenfor rekkevidde pga hans forhold til Benitez, men altfor mangen store som er etter han nå...
Usikker på om Lascelles bør fortsette som kaptein då eg syns Elliot, Clark, Ritchie eller ein av dei nye signering ene kan vær bedre egnet. Men Lascelles og Mbemba har masse utviklingspotensiall og bør spele masse! Grunnen til eg vil ha 5 stoppere er at me e fucked i PL om enn får skader og ikkje har "bodies" og hive innpå. Men om 1 av dei må vike, blir det Hanley for min del.


Sentral midtbane:
Carrick, Shelvey, Delph, Hayden, Diame/Anita

Carrick har kjøpt hus i Newcastle og avslutter sin lange manu-karriere med testimonial i Juni. Hadde vært ein våt drøm om Rafa allerede har overtalt han til å ta f.eks 2 år i "hans" klubb, og gjort han til kaptein med ein gong. Trur han har masse fotball i seg og god innflytelse både på og utenfor banen, gratis han og!
Delph er også Engelsk med viktig erfaring fra PL og hadde ikkje blitt så altfor dyr.
Shelvey er vår maestro pdd og hadde fått fin konkurranse/avlastning. Hayden gleder eg meg til fortsettelsen og er utrulig viktig 1.forsvarer på midten som bringer balanse, godt driv, masse energi og taklinger det bare er å ta av seg hatten for når det smeller til...
Poteten Anita som back-up for dei 4, eller Diame om me ikkje får solgt han. Colback blir overflødig om me får inn 1 par nye, men redd Rafa liker han, og han er jo lokal, men har kje noko å sei når han e så rævva...
Ønsker jo også seff Tielemans og/eller Camacho før Diame og Colback, men me får sjå ka so skjer...


Venstreving:
Mertens, Atsu, Aarons

Her må Rafa trylle litt! Trenge ein superving i PL, og her må Rafa hoste opp noko av hatten. Han har eit godt forhold til Dries Mertens som forøvrig kan bekle alle dei offansive rollene. Kjøp Atsu som back-up og ha Aarons som talent.
Dessuten kan Ayoze og Ritchie seff vikariere i den posisjonen.


Høgreving:
NY, Ritchie, Atsu (Ayoze kan og bekle denne rollen)

Her må det også ein storsignering til! Kommer ikkje på navn her eg skriver, men Rafa-persuasion må til! In rafa we trust...


10er-rollen:
Calhanoglu/TielemansNY, De Jong, Ayoze, Diame
Her har skoen trykket mest i år. Leverkusen har slitt og kanskje det er mulig å få Calhanoglu? Uansett må det trylles her og med fare for å gjenta meg sjølv altfor mange ganger!


Spiss:
Defoe/Mertens/NY, Gayle, Mitro, Ayoze, Murphy

Me skal jo berre bruke 1 spiss på banen i slengen regner eg med, men her som på stopperplass er det viktig med dekning og konkurranse. Vil beholde alle sammen og spe på med ein rutinert Defoe med masse PL-erfaring som me veit garanterer mål på dette nivået. Han eller ein ny supersignering eller begge deler - forutsett at me selger ein. Vil ikkje selge hverken Mitro eller Ayoze då eg trur dei har meir potensialle, men da kan skje... Særlig Ayoze e anvendelig og Mitro e einaste type targetmann forutenom bestefar...


For å ta ein liten oppsummering då, med utgangspunkt i at det er relativt dyrt å drive business;

Inn:
Charlie Taylor         -  FREE
Trippier/Walker      - 15M£
Shawcross/NY       - 15-25M£ (alt ettersom det blir Shawcross eller supermann)
Carrick                     -  FREE
Delph                       -  10M£
Mertens                   - 25-30M£
Calhanoglu             - 25M£
Ving-supermann    - 25-30M£
1extra supermann - 25M£
Defoe                       -  FREE

Totalt:                       140-160M£


Ut:
Krul og/eller Sels    -  8-10M£
Haidara/Lazaar       - 2-5M£
Kanskje Hanley       - (5M£)
Colback/Diame       - 5M£
Gouffran                   -  FREE
Ayoze/Mitro             - (12-15M£)

Totalt:                        15M£-40M£


Totale utlegg vil då bli alt frå 100M£-145M£ alt ettersom

Har prøvd å være realistisk med ein blanding av billige warp og spillere med PL-erfaring.
Har garantert glemt noken selvfølgelig.
Og der eg ikkje hadde forslag sjølv e da budsjettert med "supermenn" og forutsetningen "in Rafa we trust" te å hosta opp/overtale desse...

SJUKT lenge sio eg har gleda meg te eit overgangsvindu sånn som no!
Måtte alt gå på skinner, og kos dåke masse med rykter og bekreftelser i sommar👍👌😉😁
« Siste redigering: 29. April 2017, 21:42 av alop123 »
Venter i spenning...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #78 på: 30. April 2017, 00:07 »
Walker er så sjukt usannsynlig, mer tro på at vi signerer Messi! 😉

Ellers mye spennende :) artig før et overgangsvindu, nesten høydepunktet hvert år det. Synd man blir så skuffet, slik som i januar! Men håper sommerens vindu fører gode ting med seg!

Townsend er et navn som har blitt glemt av flere her, meg selv inkludert. Verdt å nevne, da Rafa tydeligvis liker'n..


Hva synes folk om at vi blir linket til sissoko da? Uavhengig av pris, hva er synet?
Jeg er ekstremt negativt!
« Siste redigering: 30. April 2017, 00:10 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #79 på: 30. April 2017, 01:11 »
Sissoko tilbake håper jeg er uaktuelt. Spiller som en hodeløs høne. Makan til dum spiller skal man lete lenge etter.

Walker har vi jo ingen sjanse på,og skulle han skifte klubb i sommer tipper jeg summen vil være rundt 40-50 mill pund. ( beste backen i pl)

En spiller som ikke nevnes er 3dje valget i city.
Iheanacho. Han kan jo umulig bli værende. Aguero og deres nye stjerneskudd Jesus er jo foran i kø.
Han har et vanvittig målrate( bedre enn aguero med antall mål pr min).
Hadde vært en kanonsignering. Tipper han er tilgjengelig for 15-25mill.
Ung, sulten, fysikk, målteft. Den perfekte spiss for oss.
Hva tror dere? Er det sjanse for Newcastle til å hente han???

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #80 på: 30. April 2017, 06:59 »
Sissoko sier nei nei takk til. For det første synes jeg han er en fjott som kommer til å forsure spillergruppa.  For det andre mener jeg han er en frustrerende spiller å se på:Han mangler sluttprodukt, ikke kan han legge inn eller avslutte og for en person med den fysikken så er han dårlig på hodet.  Det eneste han kan være god på er overganger, men jeg vil ikke at vi skal spille på den måten.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #81 på: 30. April 2017, 09:50 »
Alop 123: mange fine spillere du nevner men mener du virkelig at vår dødball/vår beste innleggskandidat ikke skal være med i planene neste år? Kun som back up??
-Ritchie-

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #82 på: 30. April 2017, 09:51 »
King hadde vært jævlig gøy. Både fordi han er god nok og fordi han er norsk.

Og trolig relativt billig..

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #83 på: 30. April 2017, 10:47 »
Er det ikke VM til sommeren? Må jo være noen stjerner rundt om kring som tenker at dette året er det viktig å ikke havne på benken.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #84 på: 30. April 2017, 11:34 »
Er VM neste sommer ja.

Iheanacho er spennende, men City som fort spiller 50-60 kamper i løpet av et år, trenger tre gode spisser. Så tviler kanskje på at de selger han.
Men blir han tilgjengelig, bør han absolutt være interessant.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #85 på: 30. April 2017, 11:51 »
Alop 123: mange fine spillere du nevner men mener du virkelig at vår dødball/vår beste innleggskandidat ikke skal være med i planene neste år? Kun som back up??
-Ritchie-
ALLE eg har på den listen er jo ment for å være med i planene... Blir opp mot 50 kamper og alle må jo roteres som Rafa pleier å gjør. Ritchie er jo klart førstevalg pdd, det var jo bare OM det var ein endo bedre ving der ute... misforstå meg rett, kunne godt satt Ritchie først og NY på 2.plass som du sier, men ein ny spiller bør vertfall ikkje vær dårligere enn Ritchie, enig? Ellers kan me la vær og heller forsterke andre plasser først... Poenget er at eg syns me bør ha 2 nye supervinger. 1 på kvar kant, eller 2 på venstre alt ettersom. Bør ha mulighet til 1 venstrefotet (innoverving) og 1 høgrefotet på kvar sin side.
« Siste redigering: 30. April 2017, 13:28 av alop123 »
Venter i spenning...

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #86 på: 30. April 2017, 12:25 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-transfer-gossip-benitez-12964986

Linket med Sunderland's Jordan Pickford. Har ikke helt troa på det, da vi har nesten for mange keepere allerede. Pickford skal også ha uttalt "I would never do that, I couldn’t do it myself, not me, never going to Newcastle”.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/04/11/jordan-pickfords-response-when-asked-about-newcastle-united-move/
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #87 på: 30. April 2017, 12:50 »
Han kommer nok til å bli veldig god, men usikker på om jeg har lyst på Pickford til klubben.
Har som du sier selv uttalt at han ikke ønsker å spille for oss, og da synes jeg han kan få oppfylt det ønsket!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #88 på: 30. April 2017, 13:40 »
Er ikkje på keeperplass skoen trykker verst akkurat. Ingen tvil om at han har talent, men vi har Woodman, samt fleire gode keepere, så nei takk.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #89 på: 30. April 2017, 13:48 »
Skal hi handle keeper, må det være en som er veldig mye bedre enn Darlow/Elliot/Krul, eller et ungt talent i 18-20-års-alderen.

Glemte et alternativ til spissplassen i innlegget mitt, Florin Andone fra Deportivo. Ble 24 i april, og er en arbeidshest på topp.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒