20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leicester City vs. Newcastle United, Lørdag 07.04.2018 - Ikke TV-sendt  (Lest 9242 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Jeg syns vi er trege om dagen til å starte kamptråder, men dette er en kamp jeg gleder meg til.



Dette blir en god test for oss, for å se om våre tidligere problemer er "løst". Klarer vi å opprettholde vår gode form, mot et lag som er bedre enn oss - spesielt på bortebane. Vi har 3 borteseiere, kun mot dårligere lag, Stoke, West Ham og Swansea. Siste kom mot Stoke i Januar.

Leicester har en ganske dårlig hjemmestatistikk. Siste 5 hjemmekampene har endt med 1-3-1.

Vi har ingen nye skader å bry oss om, og jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å stille helt uforandret mot Leicester. Tror ikke Slimani kommer inn fra start nå, siden jeg tror Benitez ønsker fart på topp mot lite hurtige Leicester-stopperne Maguire og Morgan.

Dubravka, Dummet, Lejeune, Lascelles, Ydelin - Shelvey, Diamé - Kenedy, Perez, Ritchie - Gayle.

Jeg tror kampen kommer til å være styrt av Leicester, noe som kommer til å passe oss godt, og vi kan gå på en iskald 0-1 seier.

Howay the lads.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil

Vi har ingen nye skader å bry oss om, og jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å stille helt uforandret mot Leicester. Tror ikke Slimani kommer inn fra start nå, siden jeg tror Benitez ønsker fart på topp mot lite hurtige Leicester-stopperne Maguire og Morgan.


Slimani har jo ikke lov å spille denne kampen. Noe nytt om Diame?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sendes ikke på noen kanal kl 4 denne vel? Den ene dagen jeg skal karre meg en liten tur til den store byen type Oslo..

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Finner lett en stream til denne da
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Føler me under Rafa, nesten alltid, er på høgde med motstanderen. Håpar me kan ta poeng i dag. Det er so moro når det går so bra som det gjer no. Må vera prikkfrie defansivt skal me stogga Marhez og Vardy. Håpar me går ut offansivt og køyrer kampen.

Howay the lads!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Stiller likt som sist. 3p idag og champisen for fornyet kontrakt sprettes
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

shearer_wonderland

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Link til alle streams for kampene i PL:
http://www.footballstreamings.com/live-streams.html

Howay the lads :)

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Leicester er favoritter i kveld, men begge lag kan kanskje leve greit med et poeng hver?
Frykter dog Vardy finner nettmaskene i kveld ettersom han har scoret i seks av åtte kamper og ligner litt på utgaven av seg selv fra gullsesongen.
1-0 til hjemmelaget er mitt tips. Får håpe laga under oss enten taper eller spiller uavgjort innbyrdes.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Jeg har trua. Vi har ikke blitt overkjørt til nå...

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Noen som har en stream som funker? Får ikke de øvrige til å funke😫

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Veldig bra av både Shelvey og Perez.
Nei.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Kom igjen gutter!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.