20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem er den "store signeringen"?  (Lest 33386 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #30 på: 18. Aug. 2008, 21:13 »
Er ikke Saviola en ganske skadeplaget spiller han og ? Kroppen og størrelsen på fyren minner meg om flere av våre tidligere "kjekser" !

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #31 på: 18. Aug. 2008, 21:20 »
Hvis det blir noe av den store signeringen så tror jeg det er størst sjanse for Saviola, men jeg tar gjerne feil...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #32 på: 18. Aug. 2008, 21:39 »
Denne "WOW" signeringen, var ikke det bare rykter som ble startet for flere måneder siden??

Det er mange troverdige kilder som linker oss til en wow-signering før overgangsvinduet stenger, i dag.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_4004574,00.html
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4004664,00.html
http://nufcblog.com/2008/08/18/newcastle-news/wow-signing-promised-by-mike-ashley/

osv.

Joda, men alle disse artiklene er bassert på intervjuet som Kev ga etter kampen på Søndag. Journalisten spurte om Ashley ville gi han en "wow" signering som han hadde sagt for noen måneder siden. Da fleipet Kev å sa at dersom Ashley hadde sagt noe slik måtte han jo stå for det han sier.

Jeg har absolutt ingen tro på dette, men jeg tror at Saviola kan dukke opp. Og da tror jeg han vil spille offensiv midtbane bak Owen og Martins, er hvertfall flere medier som antyder at det er der Kev vil bruke han.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #33 på: 18. Aug. 2008, 22:03 »
Latterlige alternativ. Men håper på Arda, Saviola .. hadde ikke skadet med Ashton heller.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #34 på: 18. Aug. 2008, 22:06 »
Har Diego vært direkte linka til Newcastle eller er dette bare ren og skjær ønsketenkning? For da syns jeg vi kan legge til Joe Cole  ;D

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #35 på: 18. Aug. 2008, 23:57 »
Om det ligger noe i dette, tror jeg nok at det er en spiller vi ikke har blitt linket til. Diego er et eksempel på det.
Det hadde i alle fall gitt meg et mer " :o" enn vist det feks hadde blitt Arda eller Saviola.
Men det er klart at det mer er et ønske, enn noe annet.
Men jeg syntes ikke det er urealistisk. Spørs hva Diego\denne spilleren ser etter, og om de får et akseptert bud.
Han er kun 23 år, og kan etter 5 år i Newcastle spille for drømme klubben, om ikke Newcastle er det om 5 år.

Men som Kevin sier, han vil kun ha spillere som gir alt for drakta og laget - noe jeg er 100% enig i.
Og får vi Diego, så velger han nettopp oss, akuratt av den grunn.
Henry, Saviola osv derimot, er jeg mer skeptisk til. Virker mer som vi er fluktstedet deres, om de kommer.

Nei, det blir spennende å se om det blir en  :o signering eller ikke, og hvem det evt. blir.

Håper det blir Moutinho, Diego eller Veloso. Samme for meg hvem av dem det hadde blitt.

Ho'way the lads!  :-*
« Siste redigering: 19. Aug. 2008, 00:09 av Jewlnufcfan »
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kristian G

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #36 på: 19. Aug. 2008, 10:25 »
Er det virkelig noen her som synes Fernandez og Turan er WOW-signeringer??
Kjempegode spillere med stort potensiale (og jeg tar gjerne imot dem i NUFC), men ingen stjerner spør du meg...
Saviola er også veldig god, men har vært reserve i 6-7 år nå. Ingen WOW spør dere meg, men jeg tar gjerne imot han.

Arshavin, Henry, Cole, Anelka, Deco hadde vært WOW!

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #37 på: 19. Aug. 2008, 10:58 »
Deco er vel "FAT CHANCE" akkurat nå vil jeg tro :-)

Kristian G

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #38 på: 19. Aug. 2008, 11:41 »
Deco er vel "FAT CHANCE" akkurat nå vil jeg tro :-)

Ja virkelig WOW  :)
Vet ikke helt hvor jeg var når jeg skrev navnet hans.
Var ikke han jeg tenkte på  :)

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #39 på: 19. Aug. 2008, 13:14 »
Er det virkelig noen her som synes Fernandez og Turan er WOW-signeringer??
Kjempegode spillere med stort potensiale (og jeg tar gjerne imot dem i NUFC), men ingen stjerner spør du meg...
Saviola er også veldig god, men har vært reserve i 6-7 år nå. Ingen WOW spør dere meg, men jeg tar gjerne imot han.

Arshavin, Henry, Cole, Anelka, Deco hadde vært WOW!

Har vel litt med hvilken posisjon klubben er i til å få store stjerner!   Spillere som er  WOW for oss trenger ikke være WOW for Man Utd, Real Madrid osv.
Synes helt klart Fernandez og Turan ville vært WOW-signering for oss.
Hadde jeg vært på fjellet fra mai til september uten noe info om newcastle og kommet tilbake og sett at vi hadde signert Fernandez og Turan og evt Saviola, så hadde det helt klart kommet ett stot WOW fra meg :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #40 på: 19. Aug. 2008, 14:51 »
Dette med WOW-signering blir jo veldig opp til hver og en da..Jeg for min del kan synes att det har litt med spilleren å gjöre også..Syns jo for eksempel att Jonas er en WOW-signering, fordi han er en spiller som gjör mye selv og er litt uortodoks i spillestilen...Så spillere som Turan, Arshavin og Diego er WOW-signeringer fordi de kan gjöre fantastiske ting på banen...Spillere som Veloso er WOW-signeringer fordi ingen hadde trodd att vi kunne fått en sånn spiller..

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #41 på: 19. Aug. 2008, 15:05 »
Bramble hadde vel også vært en "wow" signering. Det kommer bare an på hvilket tonefall man har :P

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #42 på: 19. Aug. 2008, 15:06 »
Bramble hadde vel også vært en "wow" signering. Det kommer bare an på hvilket tonefall man har :P

Du sier noe der ja :D
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #43 på: 19. Aug. 2008, 15:13 »
Bramble hadde vel også vært en "wow" signering. Det kommer bare an på hvilket tonefall man har :P

Med Deco hadde det vore å sprunge utpå verandaen og ropt "WOW", med Bramble hadde eg gjort det samme, men hoppa utfor..."Wooooooo....ow"


SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #44 på: 19. Aug. 2008, 15:42 »
Jeg velger å ikke ha for store forhåpninger  :-\
Derfor tror jeg kanskje det kan være Arango ;)
Putta foresten 13 mål forrige sesong fra offensiv midtbane og er en meget kreativ spillertype.  ;)
HAn slår nesten ikke feilpasninger, mener jeg leste et sted at det kun var Xavi som var bedre på dette området forrige sesong. ;D
Han har vistnok noen vanvittige crosspasninger ::)
Han begynner kanskje å dra litt på åra da, selvom 28 ikke er så veldig gammelt
« Siste redigering: 19. Aug. 2008, 15:44 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".