20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299431 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1560 på: 13. Juli 2020, 21:21 »
Det hele er en vits!

Er flau når jeg snakker med folk om oppkjøpet. Mange tror at oppkjøpet har skjedd. Så må jeg begynne å forklare. Men det er ganske kompliserte greier dette her.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1561 på: 14. Juli 2020, 15:45 »
Tror PL nå gjør hva de kan for å skvise oljepenger ut av Saudierne.... Få de til å fortplikte seg til å by på rettigheter osv......
No fate but what you make

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1562 på: 14. Juli 2020, 21:17 »
Etter dagens nyheter så ser det ut som det er off.  :'(

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1563 på: 14. Juli 2020, 21:30 »
Det som har skjedd er altså at Saudi Arabia har permanent trukket BeinSports lisens til å vise sportssendinger i landet, og også pålagt kanalen en bot på 2,6 mill dollar. Grunnen til dette er at Beinsport skal ha brutt konkurranseregler.

Aner ikke hvordan en skal tolke dette.

https://gulfnews.com/sport/saudi-arabia-permanently-revokes-qatars-bein-sports-licence-1.72591043
« Siste redigering: 14. Juli 2020, 21:32 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1564 på: 14. Juli 2020, 22:00 »
Aner ikke hvordan en skal tolke dette.
Er jammen ikke godt å vite hva som skjer, men er ikke dette langt utenfor hva PL testen gjelder? Altså løse hele problemet mellom Qatar/Saudi og hele midtøsten?

Eikelanden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1565 på: 15. Juli 2020, 00:29 »
Kan det vere at saudi telecom vil sjøl vise kampane og har forhandlet fram ein ny tv avtale med premier league.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1566 på: 15. Juli 2020, 08:50 »
Tenker

1. De gjør dette pga at avtalen har havarert og de vil hevne seg på beinsport
2. De har snakket med Pl om at de kommer til å by på tv rettighetene og oppkjøpet så og si er i boks


TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1567 på: 15. Juli 2020, 10:04 »
Tenker

1. De gjør dette pga at avtalen har havarert og de vil hevne seg på beinsport
2. De har snakket med Pl om at de kommer til å by på tv rettighetene og oppkjøpet så og si er i boks

Kan jo ikke være nr 1. Det hadde vært Breaking News på skysports så fort avgjørelsen tas uansett hvilken retning det går.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1568 på: 15. Juli 2020, 13:01 »
Jeg begynner å bli kvalm og lei av dette styret om det kommer en ny eier eller ikke. En dag sier man at det vil skje, neste dag ikke osv.. jeg begynner å bli lei disse journalistene der ute som papler og føyer ut bare vrøvl. Hva vet disse mer enn dem som skal ta over klubben.

Virker som disse vet mer enn hva saudi og staveley vet...

Synes dette virker veldig negativt. Noen sier oppkjøpet vil skje fredag. jeg tror igjen at det ikke blir noe av...


lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1569 på: 15. Juli 2020, 23:06 »
https://www.themag.co.uk/2020/07/in-the-last-throes-of-this-newcastle-united-takeover-with-now-all-hurdles-removed/

Har ikkje peiling i om da e noke hold i detta, men den var no vertfall veldig positiv retta.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1570 på: 16. Juli 2020, 00:17 »
Skal bli jæskla spennende å følge Newcastle - City fremmover, det kommer til å bli det nye derbyet mellom Qatar og Saudi.

For ett sirkus, det siste vi nå mangler er rykter om at fat Mike nekter å signere avtalen vis han ikke får draktsponsor plass de neste 25årene..

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1571 på: 16. Juli 2020, 00:38 »
City er eid av UAE. PSG-Newcastle i CL derimot kommer til å bli spenstig.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1572 på: 16. Juli 2020, 08:46 »
https://www.themag.co.uk/2020/07/in-the-last-throes-of-this-newcastle-united-takeover-with-now-all-hurdles-removed/

Har ikkje peiling i om da e noke hold i detta, men den var no vertfall veldig positiv retta.

Jeg vet ikke om den fyren som skriver her er helt jus-kyndig. Syns ikke artikkelen virker helt vanntett? :P

Tror bare vi skal drite i lese slike randome blogg-skriverier. Jeg merker meg at mange av de bedre journalistene og mediene i stor grad holder stilt nå om overtakelsen - og det er vel fordi det enda ikke er lekket ut noen info verdt skrive om. Imens kan alle andre spekulere til de blir blå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1573 på: 16. Juli 2020, 11:47 »
Begynner å haste nå. Vinduet åpner 27. Juli. Da bør klubb være solgt og ny manager har kommet inn.
Går vel rykter om i morgen. Men har vært ropt ulv litt for mange ganger nå 😂😎

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1574 på: 16. Juli 2020, 14:11 »
City er eid av UAE. PSG-Newcastle i CL derimot kommer til å bli spenstig.

Ja selvfølgelig:)