20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301065 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1575 på: 16. Juli 2020, 16:55 »
Begynner å haste nå. Vinduet åpner 27. Juli. Da bør klubb være solgt og ny manager har kommet inn.
Går vel rykter om i morgen. Men har vært ropt ulv litt for mange ganger nå 😂😎

I går ble det sagt at overgangsvinduet stenger 3. Oktober

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1576 på: 16. Juli 2020, 17:23 »
Begynner å haste nå. Vinduet åpner 27. Juli. Da bør klubb være solgt og ny manager har kommet inn.
Går vel rykter om i morgen. Men har vært ropt ulv litt for mange ganger nå 😂😎

I går ble det sagt at overgangsvinduet stenger 3. Oktober

Helst være i orden til det åpner syns jeg😎

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1577 på: 16. Juli 2020, 18:38 »
Begynner å haste nå. Vinduet åpner 27. Juli. Da bør klubb være solgt og ny manager har kommet inn.
Går vel rykter om i morgen. Men har vært ropt ulv litt for mange ganger nå 😂😎

I går ble det sagt at overgangsvinduet stenger 3. Oktober

Helst være i orden til det åpner syns jeg😎

Helt enig!

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1578 på: 17. Juli 2020, 12:57 »
Hvem er disse folkene som ofte hevder at oppkjøpet blir annonsert igjen og igjen?! Jeg tror det ikke før jeg for se det.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1579 på: 17. Juli 2020, 13:41 »
Hvem er disse folkene som ofte hevder at oppkjøpet blir annonsert igjen og igjen?! Jeg tror det ikke før jeg for se det.

Denne gangen var det vel mr. Keys himself som sa det ble i dag. Hadde faktisk trua iom det kom fra han.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1580 på: 17. Juli 2020, 15:29 »
https://www.nufcblog.co.uk/2020/07/17/saudi-takeover-u-turn-suddenly-arrives-from-bein-spors-richard-keys-shock/

Backtracking der fra Mr. Keys

Dette har blitt så langdrygt, at jeg igjen nesten har sluttet å følge med. Sjekket nyhetene i dag, da jeg ville se om noe var annonsert slik ryktene tilsa. Neida........

Drit lei.......
« Siste redigering: 17. Juli 2020, 15:31 av Geordie »
No fate but what you make

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1581 på: 18. Juli 2020, 11:17 »
Denne sagaen her har greit bevist at du trenger fullført 7 klasse i England for å bli journalist. Slenger ut 14 august som dato jeg nå. Sånn, da var jeg også like informert som resten av de idiotene
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1582 på: 18. Juli 2020, 17:27 »
Denne sagaen her har greit bevist at du trenger fullført 7 klasse i England for å bli journalist. Slenger ut 14 august som dato jeg nå. Sånn, da var jeg også like informert som resten av de idiotene

Jeg tror ikke skolegang er relevant, du må bare bare være en lystløgner uten ryggrad

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1583 på: 20. Juli 2020, 10:12 »
Flerårig kontrakt med Fun88 og også fornya draktavtale med jævla Puma.
Jeg vet ikke hvorvidt det samsvarer helt med en klubb som skal kjøpes opp av et sportsvaskende, totalitært regime som vel gjerne ville klistra opp et eller annet saudi-selskap på draktene ved første ledige anledning?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1584 på: 20. Juli 2020, 10:19 »
Tyder vel på at oppkjøpet har strandet, om det i det hele tatt har vært noe oppkjøp.

Null info fra klubben, men skrive nye kontrakter, kjøpe et par spillere og fornye sponsoravtaler er vel svaret klubben klarer å gi.

Fullstendig latterlig!!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1585 på: 20. Juli 2020, 11:07 »
Nei, dette lover ikke bra.

In other news:
Kong Salman innlagt på sykehus i dag. Er vel faren til vår potensielt nye eier, eller? Trenger ikke ha noe å si for det eventuelle oppkjøpet, men tipper at prinsen og PIF begynner å miste tålmodigheten, så dette hjelper nok ikke.

https://www.tv2.no/nyheter/11550856/

Jævla PL altså..

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1586 på: 20. Juli 2020, 12:20 »
Vet ikke om denne kongens sykehusinnleggelse har noe å si for et eventuelt oppkjøpet.

Men dette med ny sponsoravtale med Fun88 lyder ikke bra! Det er vel spikeren i kista for ikke oppkjøp.

Jeg synes fansen og byen burde få en offisiell tilbakemelding på dette. Ellers er det bare rykter og drittslenging som skjer

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1587 på: 20. Juli 2020, 14:51 »
På tide PL får finger'n ut av rævva og kommer med en uttalelse. Kan ikke holde på å dra ut dette i all evighet uten et eneste pip til fansen. 
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1588 på: 20. Juli 2020, 15:17 »
Nå vet jeg ikke om PL har noe med å komme med en uttalelse til fansen/media. De formidler vel bare til eier/potensiell ny eier hva utfallet ble. NUFC BURDE komme med et startment. Er jo helt horribelt at de ikke gjør det!!!!! >:(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1589 på: 20. Juli 2020, 16:16 »
Her har dere gått litt fort frem. Avtalen med fun88 kan sies opp når som helst. Klubben må signere ny avtale da de ikke vet hvor lang tid dette tar.

Vi vet 100% at papirene er hos pl. At de skal ta avgjørelse.
Så blir bare tull å påstå at dette ikke er reelt.

Uansett hvilken retning pl tar vil det være 1. Side i alle aviser i hele England. Så slapp av vi får høre det når avgjørelsen er tatt.

Trolig blir det når sesongen er ferdig. Kanskje de åpner med å prestantere countinho, Cavani og posh i samme sleng .