20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]  (Lest 36228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]
« Svar #240 på: 16. Des. 2008, 00:45 »
En ting jeg virkelig verdsetter med Bassong er at han er venstrebeint. Det gir forsvaret en "ekstra fot å spille på." Det er mange ganger han tar oss ut av farlige situasjoner med passninger som ville vært vanskeligere for en høyrefot. sånn som passninger ut til venstreback under press. han kan skru de unne angriper slik at passningen blir framfor spiller.

Det er liksom det lille ekstra med bassong. Han har vell ennå tilgode å gjøre sin første "tabbe?" *bank i bordet*
Han kom, ble mett og dett var dett....

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]
« Svar #241 på: 16. Des. 2008, 01:15 »
Bassong har vist seg å være en fantastisk spiller.  Tror vi kan få mange fine år med han i forsvaret. Synes litt synd på Taylor som sitter på benken for tida, gutten har et kjempepotensiale, men det blir for dumt å endre på et midstopperpar som fungerer bra. For jeg må ærlig inrømme at selv Colo ser mer tilfreds ut med Bassong som makker.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]
« Svar #242 på: 16. Des. 2008, 09:00 »
Jeg synes faktisk ikke synd på taylor. Har spilt fast en god stund, men gjør fortsatt de samme brølerne. Tenk at vi  har holdt nullen de 3 av de 4 siste kampene. Skulle ikke tro det er castle vi snakker om.

Jeg tror Colo vil bli enda bedre i fremtiden. Han har hatt et par plasserings- og pasningsfeil. Hele forsvarrekka var helt på bærtur på 2. målet til stoke f.eks. Men han er helt rå en mot en. Så lenge Colo kommer seg i opp i kroppen på angriperen er resultatet gitt.

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]
« Svar #243 på: 16. Des. 2008, 20:19 »
Taylor er en av mine favorittspillere i Newcastle! Han gir alltid 110% og ofrer alt i en takling.
Men slik Coloccini og Bassong spiller for øyeblikket, ser jeg ingen grunn til at vi skal endre på forsvaret!
Bassong har vist seg å være en klassespiller, og jeg er imponert over hvor god han faktisk har vært.. Det som også er bra med han, er at han kan spille på venstrebacken i nødstilfeller..
Jeg tror også at Coloccini blir en bedre stopper i fremtiden, og jeg håper han fortsetter i samme spor som nå. Han er utrolig duellsterk, men som InspetorC sier, har han hatt et par plasseringsfeil. Dette tror jeg vil endre seg når han er blitt mer tilpasset tempoet i PL! Knallspiller! ;D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]
« Svar #244 på: 16. Des. 2008, 23:03 »
Dette er bare sunt for Tayls. Mannen har vært nødt til å være forsvarssjef i Newcastle i alt for ung alder, uten den nødvendige rutinen. Avskriver overhodet ikke Tayls, mannen har bøtter av potensiale bare han blir bedre på å holde hodet kaldt. Enda god tid på seg! Mannen kom tross alt inn mot Stoke og redda baklengs med en helt sinnsykt rå inngripen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]
« Svar #245 på: 17. Des. 2008, 02:09 »
Sant nok. Men dersom vi kjøper Upson i tillegg kan det bli vel lite spilletid på Taylor og da frykter jeg at han blir fort rastløs. Men skal det bli noe av oss må spillere som Taylor tåle å sitte på benken dersom det er andre som presterer bra. Per dags dato fortjener virkelig Colo og Bassong plassen.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]
« Svar #246 på: 17. Des. 2008, 07:27 »
Jeg har ventet på denne dagen lenge !! :) Endelig har vi faktisk et forsvar som faktisk er vanskelig å skore på, og det uten Taylor. For all del, han har masse potensiale, men er ikke god nok til å spille hver eneste kamp. Bassong - Colo virker langt mer samspilte, og for meg så er Bassong per i dag Newcastles beste midtstopper.

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]
« Svar #247 på: 17. Des. 2008, 16:50 »
Taylor er jo reserver for midtstopper og høyreback. så at 1 av 3 i forsvarsrekken er skadet  er ganske sannsynelig i newcastle., trur han blir å få endel spille tid

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]
« Svar #248 på: 17. Des. 2008, 22:38 »
Det vil helt sikkert komme en skade eller en suspensjon på Bassong eller Colo før sesongen er omme. Da er det opp til Taylor å bevise at han SKAL ha en av plassene i midtforsvaret. Det er bare sunt for Newcastle å ha tre meget gode midtstoppere. Kamp om plassene er viktig for at vi skal bli et bedre lag. Å ha for mange klippekort er overhodet ikke bra. Da kan spillerne fort blir for trygge på sin posisjon, og de begynner å spille dårlig. Jeg mener Butt har blitt et offer for det. Vi har ingen andre som kan bekle hans posisjon på en like god måte.

Derfor er det veldig bra at Taylor endelig har fått den konkurransen han trenger på midtstopperplass.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon