20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: www.fotballprat.net  (Lest 2683 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Raul7

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
www.fotballprat.net
« på: 13. Jan. 2008, 19:05 »
  Besøk vårt forum: www.fotballprat.net !

Er du lei av userriøse brukere? Da har du kommet til rett sted! Bli medlem hos oss! Registrer dere på www.fotballprat.net .

Her diskuterer vi alt fra Norsk til Belgisk fotball! Du får også tilgang til gratis streams til Direktesendte kamper fra alle forskjellige ligaer! Pluss masse mer!


Du kan også bli med på konkuranser. Quizer, tipping osv! Alle kan arrangere quizer!


Besøk vårt forum da! www.fotballprat.net !


Hvis denne tråden er plassert feil kan dere bare flytte der den skal!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: www.fotballprat.net
« Svar #1 på: 13. Jan. 2008, 19:07 »
Besøk vårt forum: www.fotballprat.net !

Er du lei av userriøse brukere? Da har du kommet til rett sted! Bli medlem hos oss! Registrer dere på www.fotballprat.net .

Her diskuterer vi alt fra Norsk til Belgisk fotball! Du får også tilgang til gratis streams til Direktesendte kamper fra alle forskjellige ligaer! Pluss masse mer!


Du kan også bli med på konkuranser. Quizer, tipping osv! Alle kan arrangere quizer!


Besøk vårt forum da! www.fotballprat.net !

Det kan du banne på... vi hadde ikke noe særlig problem med det før to minutter siden, da.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: www.fotballprat.net
« Svar #2 på: 13. Jan. 2008, 19:53 »
Raul7 og gutta har jo stjelt kundelisten til football-unlimited og er et gjeng "bedrevitere". Steng slike "SPAMERE" ute for all fremtid. Mener at folket lett finner de forumene de ønsker å delta i på egenhånd uten at vi skal nedlesses med reklame her inne.

Raul7

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: www.fotballprat.net
« Svar #3 på: 13. Jan. 2008, 20:05 »
Jaså? Har vi det? R7, og Mod-crewet dems baksnakker folk, og sånt! Har selv fått vite det.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: www.fotballprat.net
« Svar #4 på: 13. Jan. 2008, 20:14 »
og det gjør ikke dere??
For å renske opp her. Jeg bruker ingen av de forumene, de suger uansett...

Raul7

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: www.fotballprat.net
« Svar #5 på: 13. Jan. 2008, 20:31 »
Vi baksnakker ingen nei!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: www.fotballprat.net
« Svar #6 på: 13. Jan. 2008, 21:56 »
Dette er reklame. Reklame bør ikke være tillatt på dette forumet.

Hvis du kommer hit for å diskutere med en annen hensikt enn å reklamere for "ditt forum", så skal du få bli Raul, men jeg ønsker ikke å se reklametekster som dette på forumet igjen. Da blir jeg direkte forbanna. Håper dette blir rensket opp i.

Om du skal reklamere for forumet ditt her, vennligst gjør det på en mer diskré måte. Dette er og blir en reklametekst, og hører ingen plass hjemme på dette forumet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Raul7

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: www.fotballprat.net
« Svar #7 på: 11. Mars 2008, 20:42 »
Dette er reklame. Reklame bør ikke være tillatt på dette forumet.

Hvis du kommer hit for å diskutere med en annen hensikt enn å reklamere for "ditt forum", så skal du få bli Raul, men jeg ønsker ikke å se reklametekster som dette på forumet igjen. Da blir jeg direkte forbanna. Håper dette blir rensket opp i.

Om du skal reklamere for forumet ditt her, vennligst gjør det på en mer diskré måte. Dette er og blir en reklametekst, og hører ingen plass hjemme på dette forumet.
Tenker du på at jeg skal ha det i signaturen min?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: www.fotballprat.net
« Svar #8 på: 12. Mars 2008, 22:23 »
Nei, jeg tenker på at du kan skrive et innlegg som ikke er en ren reklametekst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon