20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!  (Lest 91141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Re: Jesmond Park Hotel (noen spørsmål...)
« Svar #30 på: 02. Feb. 2006, 22:34 »
Sitat fra: "Leffy"
I påska skal jeg endelig ta meg en tur til Newcastle og få med meg hele to Newcastle-kamper  :)  Ser at noen av dere har hatt gode erfaringer med Jesmond Park hotel. Kan sikkert skrive e-post til hotellet eller ringe, men jeg hadde ett par spørsmål til dere som jeg håper å få svar på. Jeg er delvis rullestolbruker å må være litt obs på hvordan tilgjengeligheten er der jeg overnatter... Det kan jo være vanskelig nok å treffe døra når man kommer hjem sent på kveld  :lol:  Så det jeg lurer på er om noen husker om det var trapp inn til hotellet ? Og om det var heis inne ? Lurer også på hvordan det er å ta buss / tog / sub i Newcastle ?

Er takknemmelig for alle svar  og tilbakemeldinger 8)


Som John Marius sa så bør du ikke velge Avenue som rullestolbruker :) Da kan du like godt gå naken i Sibir midt på vintern. Alt i alt et OK hotell som er verdt pengene, men det er veldig trangt og man har ikke mye "space", verken i gangen eller på rommet.

ANgående transport i Newcastle så går Metroen fra flyplassen direkte til Jesmond stasjonen. Det er to stasjoner i Jesmond, og det nærmeste av disse er bare 4-5 stopp fra flyplassen. Tror turen tok 22 minutter da jeg var der i desember.

Vi tok denne kl 12 om natta. Var redd for at den ikke skulle gå, men vi rakk den siste et par minutter over midnatt.

God tur!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #31 på: 03. Feb. 2006, 18:05 »
west jesmond heter det stoppet.....    :wink:
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #32 på: 03. Feb. 2006, 18:49 »
Sitat fra: "Monty"
west jesmond heter det stoppet.....    :wink:


Fant ikke ut at West Jesmond var det nærmeste stoppet før vi kom hjem fra Newcastle :) Typisk det. Hadde spart oss for et par kilometers gåturer.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #33 på: 03. Feb. 2006, 22:10 »
hehe.. gikk på samme smellen første gangen selv...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #34 på: 08. Feb. 2006, 13:22 »
Nå viser det seg at Jesmond Hotel ikke har noen ledige rom den helgen jeg skal over, er det andre hotel i området dere kan anbefale...??

Jeg bodde på Imperial Swallow Hotel (hahahahhaa) sist jeg var der, og det var absolutt ikke så værst...hm, kanskje prøve der igjen! :)


Bjørn - spits or swallows
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Noreng

  • Gjest
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #35 på: 08. Feb. 2006, 14:48 »
Waterside hotell!

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #36 på: 08. Feb. 2006, 18:53 »
Jurys Inn. Fint 3 stjerners hotel med gode rom. Vet ikke prisen. Ligger ned med elva, rett atmed den store baskethallen. Åsså er det bare en liten bakke så er du på St.James Park.
Står sikkert noe her:

http://newcastlehotels.jurysdoyle.com/jurysinn_newcastle

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #37 på: 18. Mars 2006, 10:16 »
Sitat fra: "Noreng"
Waterside hotell!


Ja, her ligger jeg nå. Har liggi her en natt. Nå leter jeg etter alternativer. Det er litt vanskelig ettersom det stort sett er fullbooket overalt. Men jeg har etter en liten runde på nettet bestemt meg for å forsøke Royal Station Hotel eller Jurys Inn. Mulig jeg kan bo på en av de stedene den siste natta.

Og det får vi inderlig håpe. Jeg slakter dette hotellet uten å nøle, og jeg er stort sett misfornøyd med alt bortsett fra beliggenheten.

Nå skal jeg prøve maten, og dere skal få tilbakemelding om den også. Men uansett vil jeg ikke anbefale Waterside Hotel.
Toon, Toon,
Black and white army

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #38 på: 18. Mars 2006, 11:41 »
Lykke til! :D

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #39 på: 13. April 2006, 19:17 »
Sitat fra: "Mack"
Sitat fra: "Noreng"
Waterside hotell!


Ja, her ligger jeg nå. Har liggi her en natt. Nå leter jeg etter alternativer. Det er litt vanskelig ettersom det stort sett er fullbooket overalt. Men jeg har etter en liten runde på nettet bestemt meg for å forsøke Royal Station Hotel eller Jurys Inn. Mulig jeg kan bo på en av de stedene den siste natta.

Og det får vi inderlig håpe. Jeg slakter dette hotellet uten å nøle, og jeg er stort sett misfornøyd med alt bortsett fra beliggenheten.

Nå skal jeg prøve maten, og dere skal få tilbakemelding om den også. Men uansett vil jeg ikke anbefale Waterside Hotel.



skulle jo bare brukt jesmond park hotell...   8)
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #40 på: 13. April 2006, 21:04 »
Nei, jeg synes det er greit å bo sentralt. Men jeg bytta hotell til Royal Station Hotel. Og jeg var egentlig ganske fornøyd med det hotellet. Vi kan ikke forvente samme standard i England som i Norge. Hotellet var veldig sentralt plassert i Newcastle, noe som passer meg svært bra. Det er skikkelig service og maten var bra. Deilig å kunne bestille mat på rommet.

Husker ikke helt hva det kostet, men jeg tror ikke det var noe spesielt dyrere der enn andre steder.
Toon, Toon,
Black and white army

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #41 på: 13. April 2006, 21:20 »
Jurys inn ligger rett nedfor stadion å det er å anbefale! Tar 2 min å gå. Det ligger også rett ved elva og Metrohall(tror det er det hallen heter) hvis noen vet hvor det er.
Selv bor jeg i leilighet hos en kompis av pappa når jeg er i newcastle. Rett atmed Gateshead millenium bridge.

Royal station er jo sikkert bra det også. Hvor ligger det Mack?

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #42 på: 13. April 2006, 21:29 »
Toon, Toon,
Black and white army

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #43 på: 13. April 2006, 23:17 »
greit og bo sentralt... men for meg er hotell en plass jeg skal sove, jeg trenger en seng og dusj/wc... er nesten ikke på hotellet, så bestille mat til rommet og slikt er ikke så viktig for meg...   et rom på hotellet ditt koster 70 pund pr. natt... jeg betaler mellom 25-35.. så tar jeg taxi eller metro til byen og det koster max 4 pund, hvis taxien er dyr...   men som sagt det spørs jo hva man er ute etter...  øl, og pub er viktigere enn hotell-fasiliteter for meg... :)
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #44 på: 14. April 2006, 15:28 »
Jeg er vel ikke så mye på hotellet selv når jeg er i Newcastle. Men når jeg skal slappe av, unner jeg meg gjerne litt ekstra. Når jeg er i Newcastle er jeg på ferie, og jeg er ikke gnien i ferier. Tror jeg betalte £85 per natt for rommet faktisk. Det var det verdt.  :lol:
Toon, Toon,
Black and white army