20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cystal Palace - Newcastle - 04.02.18 - Kl. 15.15 - TV2 Premium  (Lest 12910 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Kenedy så sliten ut. Diame skada. Ville sett Joselu som kunne holdt mer på ball. De som gir Darlow god karakter eier ikke fotballforståelse. Mange av redningene som er gode kommer av dårlig keeperarbeid forut. Fornøyd med et slik det utarta seg. Yedlin slipper til alt for mange legg. Stoler ofte på fart men rekker aldri oppi for å blokkere. Greit Zaha er god men.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Joselu var syk og ikke med i troppen. Vi har egentlig veldig lite å sette inn i dagen.

Dritt med en såpass vinkeglad assistentdommer. Tror faktisk vi kunne klart oss uten den straffen i mot, Palace scorte jo ikke på noe.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sjukt sjå kor god utskjelte Diame er blitt. Då er det håp for Joselu og Perez ;)

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Darlow - 7

Kan gå med på - i lys av det Geir og TooN skriv - at karakteren er i overkant snill for Darlow. Baserte den på redningane på skota frå Zaha og Benteke i 1. omgang, samt at han då faktisk var ute i feltet og plukka litt også (med betre hell enn tidlegare.)

Blir betraktelig meir rotete i 2. omgang, men den usikkerheita kan ikkje Darlow få all skuld for. Det er ganske elementære feil som blir gjort frå dei ti framfor han, og mesteparten av dette er ikkje strukturelle ting som Darlow kan spasere ut og rette opp i en fei med betre kommunikasjon. Trur de Gea også hadde sett usikker ut med dei same spelarane framfor seg i 2. omgang.

Fotarbeidet til Darlow er elendig, men det er jo regelen meir enn unntaket for Newcastle-målvakter. Ja, han kunne ha vore tryggare i feltarbeidet. Ja, han kunne gitt færre returar. Og ja, kanskje kunne han også tatt straffesparket (sjølv om han i det minste gikk rett vei.)

Eg justerer det ned til terningkast 6, og står fast på at han var (positive involveringar i 1. omgang tatt med i betraktninga) ein av dei betre av våre i dag. Så får Panzer heller betvile mi mentale helse.

Som ein fotnote kan eg legge til at eg ikkje er nokon stor Darlow-fan til vanleg, og at eg helst skulle sett både han og Elliot ut av klubben lenge før vi måtte begynne å tenke på slovakiske kriseløysingar.

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Jeg fikk ikke med meg 2. omgang, men det høres det ut som om var like greit. Det høres også ut som om vi var heldige som slapp unna med uavgjort, til tross for en billig(?) straffe imot.

Men basert på 1. omgang, som jeg fikk sett, så er jeg litt skuffet over at vi kun får med oss 1 poeng i dag. Som flere er inne på, vi har muligheten til å punktere kampen tidlig (selv om også Crystal Palace hadde sine sjanser i 1.). Dessverre ser det ut til å være en gjenganger i flere kamper. Vi klarer ikke å utnytte ledelsen/flyten og vi gir fra oss verdifulle poeng.

Vi viser glimtvis gode tendenser, men varierer altfor mye i prestasjonene. Og dessverre er bunnivået, som vi ser litt for ofte, veldig lavt. At vi ikke evner å holde på en ledelse og punktere kamper kan vise seg å koste oss dyrt.

Jeg klamrer meg til det faktum at vi ikke er de eneste som er dårlig.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Palace har tapt 1 kamp hjemme siden august så man bor i et annet univers dersom man forventer 3 enkle poeng. 1 poeng er objektivt sett bra, men dramaturgien ble litt feil med en dårlig andreomgang.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Tre viktige matchballer mot Southampton, Huddersfield og WBA.
Er hjemmekamper, så kanskje ikke verdt å håpe på ni poeng, men skal det skje at det blir seier på St. Janes igjen vil disse tre kampene gi oss minimum 34 poeng. Da må resterende ni kamper gi helst seks poeng. Da bør det vel være mulig å berge plassen. Av de lagene som ligger utsatt til nå vil garantert noen av dem finne en skikkelig form nå mot slutten. Min store bekymring er at vi aldri klarer å sette sammen en rekke på to-tre seire når det virkelig gjelder.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Fortjente ikke mer enn 1 poeng og CP var heller uheldige som bare fikk med seg ett.

Tenk litt realistisk på det, hvor mange spillere som startet på banen igår hadde startet for CP?

1, 2?

Lascelles og kanskje Merino over McArthur.

De har en bedre tropp og har kjempet her oppe de siste 3-4 sesongene, vi har en patetisk tropp rett og slett.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Den største bekymringen min er at vi ikke evner å vinne en eneste overraskende seier mot et topplag, slik som alle de andre rundt oss på tabellen gjør.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Den største bekymringen min er at vi ikke evner å vinne en eneste overraskende seier mot et topplag, slik som alle de andre rundt oss på tabellen gjør.

Swansea du tenker på som skulle vært rykket ned for lenge sia? :D

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
To poeng tatt mot topp 10, og ser vi bort fra seks poeng mot West Ham og Stoke og fire mot CP har vi tatt 8 poeng mot de øvrige 16 lagene.
Lov å håpe noen av topplagene dabber litt av når det nærmer seg april/mai?