20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle fans med barn  (Lest 5320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle fans med barn
« Svar #15 på: 29. Mars 2010, 18:01 »
Enig med Ulf. Jeg har to jenter på 3 og snart 7, og de er egentlig ikke særlig interesserte ennå. De skal få lov å velge selv, men jeg håper de blir interessert. Det ligger ann til at de blir Ålesund patrioter begge to, selv om jeg fremdeles får med minsta på Molde sangen.

Hvis ungene blir interessert så er jo det en måte og få aksept fr frua til å se enda flere kamper, og det er jo av det positive. Jeg har likevel, som Pondus, begynt å snakke dritt om manure, for å unngå det mest fornedrende valget hvis interessen skulle ta seg opp...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle fans med barn
« Svar #16 på: 29. Mars 2010, 18:13 »
Det rette valget er som Radar og Ulf er inne på, la barna velge selv.
Selv håper jeg jo selvfølgelig at barna mine, når den tid kommer altså, begynner å heie på Newcastle United.
Man må jo få lov til å påvirke dem ;)

Jobber i en barnehage, der er det en gutt som har veldig bra peiling på PL (spesielt Liverpool) til å være 5 år :)
Vi diskuterer relativt mye fotball, og jeg ble mobbet skikkelig da Newcastle rykket ned. Først fikk jeg en sympati-klem, men etter noen uker fikk jeg virkelig høre det :P
Faren hans fotballtrener, og har vel spilt på et relativt høyt nivå. Han er også Liverpool-fan, så er vel der sønnen har det fra ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Beate Jenssen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 118
    • Vis profil
Sv: Newcastle fans med barn
« Svar #17 på: 29. Mars 2010, 19:29 »
Eldstegutten min på 3,5 år er opptatt av Newcastle og Løvenkrands, men jubler med faren også om Arsenal scorer...

Han tutes ørene full av en Chelseasupporter som jobber i barnehagen vår, men nå svarer han tilbake..."vi like ikje Chelsea", og er godt fornøyd med seg selv  8)

Da jeg fortalte han at en i bhg også er keeper slik som Harper, men at han ikke spiller på Newcastle, så responderte han med "kor han da spille hen?" Er liksom bare et relevant lag  ;D

Beate Jenssen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 118
    • Vis profil
Sv: Newcastle fans med barn
« Svar #18 på: 29. Mars 2010, 19:30 »
Ja, og så vil han at jeg skal synge "We love you newcastle, we do. Oh, Newcastle we love you"  ;)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle fans med barn
« Svar #19 på: 30. Mars 2010, 00:59 »
Godt å høre at du oppdrar barna dine ordentlig, Beate. Og om de skulle få litt Arsenal-sympatier fra Lasse, så er jo ikke det verdens undergang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

andrtve

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 189
    • Vis profil
Sv: Newcastle fans med barn
« Svar #20 på: 31. Mars 2010, 11:23 »
Synes egentlig man skal velge selv. Sånn man blir ekte supporter. Glad ikke faren min pressa på meg Leeds ting, eller storebroren min med Liverpool:P

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Newcastle fans med barn
« Svar #21 på: 02. April 2010, 14:34 »
Har heller ingen barn, men søstra mi har en sønn på 2 år. Han har jeg kjøpt en del drakter og effekter til, slik at han bruker draktene han har fått av onkel. Første drakta jeg kjøpte så spurte han hyggelige fyren på Newcastle shoppen som ligger nede ved Eldon Square, hva jeg skulle ha. Jeg svarte at jeg skulle forhindre at min søsters sønn ble Sunderland supporter, så da fikk jheg med ei lue gratis av han.