20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 348389 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Ny drakt...
« på: 20. Mars 2007, 12:23 »
I disse dager vises det hver dag frem en liten del av den nye newcastle drakta, som skal i bruk fra neste sesong av. Etter det jeg har sett til nå, liker jeg den drakta vi har nå, bedre.

www.nufc.co.uk
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1 på: 20. Mars 2007, 13:54 »
Er dette drakta som endelig skal bekle et Newcastle lag med sportslig suksess?  ;)

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #2 på: 20. Mars 2007, 14:02 »
Haha. Dette var morsomt. Gleder meg til de neste dagene. Syns begynnelsen på drakta var o.k.

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #3 på: 20. Mars 2007, 17:09 »
For å si det mildt, jeg synes ikke drakta ser så veldig pen ut ennå.

Og jeg har ikke likt utviklingen med å ta vekk det som først gjorde at jeg ble glad i drakta og laget, nemlig de svarte og hvite stripene!

Det begynte sånn gradvis med 05-07-drakta, at ikke hele drakta blir dekket av de vertikale stripene.
Og nå ser jeg ikke lenger de hvite stripene på ermene lenger...  :'(
Jeg synes det er litt trist at vi mister litt av identiteten til "The Magpies", selve "Skjærene".

Jeg personlig er litt skeptisk til den nye drakta før jeg får sett på den skikkelig.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #4 på: 20. Mars 2007, 17:45 »
Jeg synes det er bra at det er "krave" (hvordan skrives det?) på drakten. Synes draktene er finest med det og at det gjør de mer "elegante"! Ja faktisk er det en viktig ting for meg.

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #5 på: 20. Mars 2007, 17:53 »
Enig i at det er synd at stripene forsvinner.... Er også skeptisk til det jeg har sett til nå. Hvorfor må de skifte drakt? Liker den de har nå!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #6 på: 20. Mars 2007, 22:16 »
Til nå kan den ligne på denne drakten.


djmattis

  • Gjest
Sv: Ny drakt...
« Svar #7 på: 20. Mars 2007, 23:24 »
syns ikke de bør skifte allt for mye, den drakta som de ahr nå syns jeg er veldig fin

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #8 på: 20. Mars 2007, 23:32 »
Er det bare jeg som ikke finner bilde på nufc.co.uk?


Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #9 på: 20. Mars 2007, 23:49 »
Er det bare jeg som ikke finner bilde på nufc.co.uk?



prøv å lukk alle internett-vinduene dine, så opnar du eit nytt vindu og går inn på nufc.co.uk. Det er på den sida der det står "click here to enter nufc.co.uk, altså opnings-sida.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #10 på: 21. Mars 2007, 00:00 »
Til nå kan den ligne på denne drakten.



Den nye har kvit stripe i midten. Men skjortearmane ser ganske like ut.

bråkebøtta

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 278
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #11 på: 21. Mars 2007, 07:27 »
Jeg tenker dog mer på at han som bærer drakta snart er tilbake igjen!
Håper det fortsatt blir svart-hvitt på oss...Det er det som kler Newcastle aller, aller best!!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #12 på: 21. Mars 2007, 15:16 »
Jeg tror at når det kommer til stykket og alle har fått tid til å fordøye "sjokket" ved å se en ny drakt som ikke er helt lik det vi har vært vant til, så vil folk strømme til butikkene og sikre seg den nye drakta. Det er jo i det minste ingen reklameplakat som norske fotballdrakter er.

Alt tyder på at denne drakten vil bli en del mørkere, med flere sorte felt, enn vi har sett tidligere. Jeg synes ikke det nødvendigvis er negativt. Jeg ser frem til å få en litt annerledes drakt, som ikke er nesten helt lik de foregående draktene.

Årets drakt er jo ganske så lik sin forgjenger, med det unntak at de blå feltene på 03-05-drakta er byttet ut med gullfarge og noen ytterst små designmessige forandringer fra Adidas.
Jeg ser egentlig frem til å få noe nytt jeg. Jeg synes det blir kjedelig om drakta hele tiden skal være den samme, bare med små forskjeller fra gang til gang.

Det eneste jeg så langt ikke liker er det lyseblå (nesten turkise) feltet på kragen. Jeg vil ha en ordentlig blåfarge, eller ingen blåfarge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #13 på: 21. Mars 2007, 15:21 »
Ja, det klart jeg skal kjøpe den... Men håpe bare ikke trenden er slik at man går mer bort fra stripene... Men synes det er dårlig gjort at de erter oss på denne måten! Ved at de viser en og en del av den! Og så viser de beina og sokkene først... arghhhh
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #14 på: 21. Mars 2007, 15:54 »
Jeg synes drakten ser veldig spennende ut. Jeg er ganske sikker på at det enten er bare en hvit stripe på midten, eller så er det 2 andre ved siden av den som kan sees nå, bare at de starter lavere.
Hovedforskjellen fra den nye til den gamle drakten er jo at det er mer svart og ett nytt design.

Denne skal kjøpes.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg