20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle v Huddersfield lørdag 31.3 kl 16.00  (Lest 6616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle v Huddersfield lørdag 31.3 kl 16.00
« Svar #30 på: 01. April 2018, 16:38 »
Få inn Slimani for Ayoze.

Ohhh, the irony Hehe, 3 deilige poeng i sekken, og andre resultater går veien.
Føler jeg bidro litt til seieren med den kommentaren. ;) Gayle hadde sikkert klart å skyte utenfor om han hadde fått sjansen. Ayoze var jo evneveik store deler av kampen. Jobber hardt, men synes han aldri får til noe på egen hånd. Derimot svært dyktig i angrepet som førte til målet. Håper Slimani starter neste match.




Er ikke helt enig der. Perez er til tider frustrerende ja, men hvis det skjer bra kombinasjonspill som åpner opp motstanderens forsvar så er det som regel Perez eller Shelvey som står bak.

Pga. bedre målforskjell er vi realiteten 8 poeng foran nedrykk, takket være at resultatene gikk vår vei i går. Nå kan vi senke skuldrene. Forhåpentligvis vil det gi bedre spill og tabellposisjon. Iø

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle v Huddersfield lørdag 31.3 kl 16.00
« Svar #31 på: 01. April 2018, 23:44 »
Må jo bare berømme jobben Benitez har gjort. F.eks på papiret to helt meningsløse signeringer i januarvinduet Kenedy og Dubravka. Men hjelpes for en forskjell de har gjort. Så har man spillere som har blitt klipper i dette laget.. Lascelles, Shelvey, Dummet, Lejune og ikke minst Diame! At Ashley tørr å gjøre denne mannen irritert er for meg en gåte, men så er jo det Ashley gjør ofte uforklarlig. Benitez har gjort ting han fortjener kritikk for, men det han har levert etter nyttår er ikke annet enn imponerende.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle v Huddersfield lørdag 31.3 kl 16.00
« Svar #32 på: 02. April 2018, 03:33 »
Jeg skal være den første til å legge meg flat når det gjelder Dubravka! Jeg så på han som en signering som lot Woodman dra nordover på lån, ikke noe mer. For meg er det litt skuffende at Darlow ikke fikk fortsette som førstekeeper, og er fortsatt usikker på om Dubravka er en (klart) bedre keeper enn Darlow.

Men når det er sagt, så merker man forskjellen mellom Dubravka og Darlow på det offensive. Dubravka klarer å spille ballen, tør å prøve på pasninger som Darlow ikke tør. Jeg er både imponert, og bittelitt sjokkert, over hvor god Dubravka egentlig er. Både som keeper, og førsteangriper. Så der skal Benitez, speiderne og Dubravka selv ha skryt!

Kenedy er ikke så overraskende, men han har vært bidratt mer enn jeg trodde. Dårlig kamp nå sist, men var så iskald som bare pokker på målet!

Ellers enig i at det laget og Benitez har levert etter nyttår er imponerende! Jeg var jævlig nervøs etter januarvinduet, men spanjolen har virkelig vist hva han er god for! Så får vi bare håpe han har overbevist Ashley...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle v Huddersfield lørdag 31.3 kl 16.00
« Svar #33 på: 02. April 2018, 10:25 »
Helt enig. Var meget lunken til både Kenedy og Dubravka. De har virkelig imponert! Og resten av laget. Den reisen Diame og Dummett f.eks har hatt er nesten sjokkerende