20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 160053 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #15 på: 24. Sep. 2013, 00:51 »
Vi er bedre tjent med å ha Lukaku på lån enn det vi har til rådighet nå.
Kan vel egentlig si det som at jeg tror ikke WBA angrer på at de lånte Lukaku den ene sesongen, selv om de visste de bidro til å utvikle en spiller for Chelski.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #16 på: 24. Sep. 2013, 03:44 »
Ser det annerledes å låne Remy enn Lukaku. Slår Remy til,  tipper eg vi nok henter han til sommeren.  Lukaku derimot, går uansett tilbake til Chelsea.  Derfor glad vi ikke hentet han,  på tross av at han hadde styrka oss kraftig.

Ja, for det villle vært krise for oss om Chelsea fikk en klassespiss tilbake. Vi kommer jo ikke til å konkurrere med dem de neste årene uansett. Men hva om Lukaku hadde gitt oss den siste dimensjonen til å pushe oss til topp 6 og pengene som følger med en slik plassering. Da er vi plutselig i en veldig lovende posisjon og kan tilogmed hente en god erstatter.

Rykker QPR opp så kan Remy være så god han bare vil, men han vil bli altfor dyr for Ashley tipper jeg. En slik spiller vil være forskjell på nedrykk og overlevelse for QPR så de vil selge ham nødig og dyrt.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #17 på: 24. Sep. 2013, 06:44 »
Hadde tatt i mot Lukaku på lån med åpne armer, som sagt flere ganger før. At Chelsea muligens hadde fått tilbake en bedre spiller enn hva de lånte ut er helt OK, for Lukaku er en spiller som fort kunne ha vist seg å være forskjell på 14. og 7. plass.

Hva er egentlig best, Sebastian:

La vær å låne en spiss og kjempe om å unngå nedrykk, eller låne en spiss og muligens kjempe om EL-plass?
Nei.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #18 på: 24. Sep. 2013, 08:38 »
Har ikke Remy en utkjøpsklausul på ca £10mill?
Er ikke dette bekreftet eller er det bare løse rykter.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #19 på: 24. Sep. 2013, 10:20 »
Har ikke Remy en utkjøpsklausul på ca £10mill?
Er ikke dette bekreftet eller er det bare løse rykter.
http://www.thejournal.co.uk/sport/football/football-news/loic-remy-deal-place-newcastle-6083912?

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #20 på: 24. Sep. 2013, 17:49 »
Selvfølgelig ville Lukaku heva oss, men for meg er ikkje resultat alt det handler om. For meg handler det å være Newcastle-fan om å kunne være stolt over spillere som gjør det bra, og laget. Er ikke særlig stas med lånte spillere, imo!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #21 på: 24. Sep. 2013, 17:58 »
Lånte spillere er jævlig mye bedre enn ingenting. Cisse + Gouffran + Remy + Lukaku > Cisse + Gouffran + Remy.
Nei.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #22 på: 24. Sep. 2013, 18:09 »
Heller Cisse + Remy + Gouffran for min del, og så plass til å la spillere som Campbell slippe til.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #23 på: 24. Sep. 2013, 19:14 »
Wow...

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #24 på: 24. Sep. 2013, 19:27 »
Å hatt Lukaku ville jo ført til at vi måtte benket en av spillerne som faktisk spiller for Newcastle fast og som gjerne vil utvikle seg i form av kamptrening.. Det å låne Lukaku vil kanskje gi oss noen poeng ekstra denne sesongen, men jeg ser helst at vi bruker spillere vi skal ha med videre. Dersom det lønnet seg å låne spillere i PL, hadde vel de fleste lag lånt så mange spillere som mulig.

I tillegg ville det vært en glede med bismak dersom vi endte på topp 10, og en Chelsea-spiller som forsvant tilbake igjen etter sesongen hadde scora nesten halvparten av målene våre.. Vet ikke om jeg i det hele tatt hadde kunne gledet meg over målene hans.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #25 på: 24. Sep. 2013, 22:12 »
Vet ikke om jeg i det hele tatt hadde kunne gledet meg over målene hans.
Dagens.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #26 på: 24. Sep. 2013, 22:14 »
Vet ikke om jeg i det hele tatt hadde kunne gledet meg over målene hans.
Dagens.

Ser for meg at Eriksen hadde en ekstremt kjip dag da Newcastle spilte mot Hull, selv rett etter at Newcastles mål kom. Newcastles to mål ble scoret av en spiller på lån. Æsj! :thumbd:
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #27 på: 24. Sep. 2013, 22:41 »
Haha! :P Det siste der mente jeg ikke helt, men er forskjell på en spiller vi i følge rapportene har oppsjon på kjøp med, og en spiller som aldri i livet (kanskje når han passerer 35) kommer til å signere permanent for klubben vår.

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #28 på: 24. Sep. 2013, 23:21 »
Mål gleder jeg meg over uansett, men ser poenget til Eriksen. Er veldig i mot at vi skal drive talentutvikling for andre lag i Premier League om vi ikke har opsjon på kjøp. Samtidig føler jeg at Lukaku faller litt utenfor akkurat den båsen, ettersom det er et beist av en spiller som allerede er etablert i Premier League. Vil heller sammenligne det med at klubber låner Landon Donovan og Robbie Keane fra MLS for å ha en kortsiktig løsning i en posisjon de er svake.

Tremblem

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #29 på: 25. Sep. 2013, 09:39 »
Hadde valgt Lukaku foran Cisse any day! han har kraft, fart og målteft, samt klarer å gjøre ting på egen hånd. Cisse er helt på bærtur om dagen stakkars.

For ikke glemme det faktum at f.eks. 5 plasser høyere på tabellen er verdt mange titalls millioner, som forhåpentlig hadde blitt pløyd tilbake i laget. Se tabell i linken under for forrige sesong, antagelig betraktelig høyere denne sesongen.

http://worldsoccertalk.com/2013/05/20/the-premier-league-prize-money-table-see-how-many-millions-your-club-made/
« Siste redigering: 25. Sep. 2013, 10:10 av Tremblem »