20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: John Arne Riise  (Lest 44660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sivernil

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 40
  • :)
    • Vis profil
John Arne Riise
« på: 24. Jan. 2008, 22:02 »
Synst ditte burde på et eget emne..
Er det noen andre enn Liverpool supportere som syns dette er bra???  En sånn person med så lite IQ vill ingen ha i en klubb!! Det sier vel seg selv! Ble sint når jeg så at han var linket..Måtte ringe en kompis å spørre om dette virkelig var sant..OFFOFF  De skal ikke engang vær et tema å by 70 mill for John Arne Riise..:(
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #1 på: 24. Jan. 2008, 22:05 »
Jeg vil heller ha Shorey, for å si det sånn. Men vist vi absolutt skal ha Riise inn i stallen, tror jeg han kan gjøre det bra. Han er jo flink i det offensive, å han jobber i 90 minutter.. Kansje han hadde hatt godt av å bytte klubb, få mere førstelagsfotball, å finne tilbake til storformen..
Hvem vet, Keegan spiller jo i enkelte tilfeller en slags 3-5-2 eller kan vi si en meget offensive 4-4-2.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

sivernil

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 40
  • :)
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #2 på: 24. Jan. 2008, 22:15 »
Jajaja..Riise er en sympatisk familiefar! :-X
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #3 på: 24. Jan. 2008, 22:47 »
Riise er på ingen måte mitt soleklare førstevalg. Men jeg anser ham for å være en god spiller. Bedre enn Zog defenisvt, meget god venstrefot. Men han bommer langt mer enn han scorer og han er ikke den skarpeste kniven i skuffa. Og vi må tåle å få en god del irriterende tabloidoverskrifter i norske medier da. Gud vet hvor mange innslag på TV2-sporten, gud vet hvor mange forsider i VG. Og vi vil alltid bli "John Arne Riise og hans Newcastle" så lenge han spiller her.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #4 på: 24. Jan. 2008, 23:02 »
"John Arne Riise og hans Newcastle" så lenge han spiller her.

haha, må innrømme at det hadde vært noe drit, men tror også at riise er en god spiller og har muligheten til å gjøre det bra hvis han kommer.
Toon till I die.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #5 på: 24. Jan. 2008, 23:17 »
Riise er "over the hill" etter min mening. Vi har enerique som er bedre. Riise gjør ikke annet enn å skyte. Er vel ingen spillere som har større selvtillit enn han! håper faktisk ikke han endre i castle. Vi fortjener bedre
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #6 på: 24. Jan. 2008, 23:21 »
Vi har Enrique ja, men han er den eneste. Vi trenger dobbeldekning på den plassen... Det holder ikke å ha en venstreving på venstreback.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #7 på: 24. Jan. 2008, 23:22 »
synes ikke Zog har spillt så dårlig på backen jeg... Zog er fin erstatter, samtidig har vi duff på vinga..
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #8 på: 24. Jan. 2008, 23:28 »
Joda, men skal vi bli et topplag så må vi ha stallen til et topplag også. Dobbeldekning på alle plasser, og ikke bare spillere som KAN spille der, men spillere som SKAL spille der. Det er der svakheten vår har ligget i altfor mange år nå...

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #9 på: 25. Jan. 2008, 00:29 »
tror vi først og fremst burde tenke på å styrke laget med en terrier på midten og en solid stopper jeg.. dobbeldekning kommer i 2. omg:)
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #10 på: 25. Jan. 2008, 01:10 »
Du mener i posisjoner hvor vi allerede har dobbeldekning?

Jeg mener venstreback, høyreving og defensivmidtbane er 3 plasser vi bør prioritere med engang.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #11 på: 25. Jan. 2008, 01:36 »
Jeg mener i posisjoner der vi sliter fra før av. Hjelper lite å ha dobbel dekning med cacapa og roz når de ikke gjør jobben sin. Og hvis Butt fortsatt skal spille deffensivt i stedet for emre, så trenger vi absolutt en spiller som er MYE bedre enn butt der.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #12 på: 25. Jan. 2008, 01:53 »
Vel, da er vi uenige. Jeg mener Cacapa har gjort en svært god jobb i Newcastle. Han har vel kun hatt en dårlig kamp så langt? Rozenhal har vært litt dårligere, men heller ikke han vært så veldig dårlig. Så med Taylor - Faye - Cacapa - Rozenhal mener jeg vi er ganske så bra dekket her.

Er enig i DM, som jeg skrev tidligere, Butt bør bli backup spilleren vår.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #13 på: 25. Jan. 2008, 04:07 »
totalt uenig! Hvis du leser statestikk så ser du at vi er et av lagene som slipper inn sykt mye mål. Slik skal ikke skje. Vi er alt for dårlig bakover og trenger sårt en solid stopper ved siden av taylor.
Butt er en spiller som ikke engang er god nok til å være backup i mine øyne.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #14 på: 25. Jan. 2008, 09:11 »
Nei, det er tull. Hvis vi ser bort i fra de to kampene vi ble slakta i United og Pompey har vi sluppet inn 29 mål, det er mindre enn feks Villa som ligger på 6 plass. Med de to kampene så har vi sluppet inn 39, noe som er gjennomsnittlig i PL. Problemet til Newcastle har ikke vært to stoppere, men laget i sin helhet! Og vi HAR en soldig stopper, vi har FAYE!