20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 4 poeng for 3- målseier?  (Lest 2334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tyneside

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
4 poeng for 3- målseier?
« på: 01. Okt. 2005, 15:16 »
Hva synes dere om Arsene Wengers utsagn om at 3- målseier eller mere skal belønnes med 4 poeng?
Vil dette gjort fotballen mer underholdene?
Jeg må si meg veldig usikker. Hadde dette ikke bare favorisert topplagene, og gjort avstanden mellom de og nedover større?
På den andre siden hadde det vært morsomt å se et lag presse på for vinne med 3, og dermed gitt motstanderen mulighet til å få en redusering.

For NUFC er dette lite gunstig med tanke på at de nesten aldri vinner med 3 mål.
ynesides black and white army..!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
4 poeng for 3- målseier?
« Svar #1 på: 01. Okt. 2005, 19:43 »
Dette er jo egentlig utdebbatert på et visst annet forum, men jeg er av den oppfatning av at Wenger er på jordet. Tror ikke fotballen blir stort bedre av at vi begynner å gi flere poeng for flermålsseire.
3 poeng for seier, 1 for uavgjort, 0 for tap. Enkelt og greit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

  • Gjest
4 poeng for 3- målseier?
« Svar #2 på: 02. Okt. 2005, 11:53 »
Jeg er FOR! Dette skaper mere spenning i serien uten tvil!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: 4 poeng for 3- målseier?
« Svar #3 på: 02. Okt. 2005, 11:55 »
Wenger kommer alltid med tåpelige ting når det ikke går veien for Arsenal. Dette er helt på jordet fra Franskmannen. Han mener tydeligvis at Arsenal er verdens beste lag til å angripe og bør belønnes for det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
4 poeng for 3- målseier?
« Svar #4 på: 02. Okt. 2005, 13:06 »
Synes dette er tåpelig. Fotball handler om å score flere mål enn motstanderen. Klarer du det får du 3 poeng. En slik regel vil kun favorisere de beste lagene. Dette kan også være avgjørende i bunnstriden i slutten når enkelte lag ikke har noe å spille for...

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
4 poeng for 3- målseier?
« Svar #5 på: 02. Okt. 2005, 14:13 »
Vi bør iallefall ikke håpe på at dette blir vedtatt, når vi er newcastlefans:P Men dette er nok noe Wenger sier i bitterhet over at han har innsett at ingen kan ta gullet fra Chelsea, og håper dermed Arsenal med sin offensive kraft kan ta igjen noen poeng ved å utnytte faktumet av at Chelseas sjelden vinner med fire mål.

:)
ancs and Scousers, go to H***!!