20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #645 på: 03. Jan. 2011, 11:40 »
Daily Mail melder at  Newcastle are lining up a move for QPR star Adel Taarabt. Det hadde vært et brilliant kjøp. Er teknisk meget god. Så ham for Tham i et par kamper. Fintet ut mange, dessverre ble det for mye til tider. Kan derimot bli en kjempespiller hvis Pardew kan lære ham når han skal sentre og når han skal druble.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #646 på: 03. Jan. 2011, 11:47 »
Lære han hvordan  han skal være en lagspiller.
Har sett han i noen kamper, og virker mest opptatt av og gjøre alt selv på mest spetakulær måte, få vekk det og han kan bli en kjempespiller.
Ja takk.

Newcastle United will have to move quickly to land Swindon hotshot Charlie Austin.
The Sun says Hull City are doubling their bid for Austin to £1.2million.
Former bricklayer Austin, 21, has attracted interest from Newcastle, QPR and Millwall.
He has fired 29 goals in 49 games
http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11758_438082,00.html
Scoret noen mål i denne sesongen også?
Var linket til han forrige sesong også, men nei. Slår han igjennom kan det vise seg og bli et kupp.
Ja takk, men bare kansje siden jeg aldri har sett han spille og hvor god er han egentlig?
« Siste redigering: 03. Jan. 2011, 11:55 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #647 på: 03. Jan. 2011, 11:55 »
Helt klart ja takk til Austin. £1.2 er ingenting i dagens fotball og ikke vil han kreve for mye i lønn. Slår han til halvveis er han plutselig verdt 10 ganger mer enn hva vi ga for ham. Dvs at vi kan gjøre ca 7 slike kjøp til som ikke slår til og vi går i null..

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #648 på: 03. Jan. 2011, 12:02 »
Nå må jeg spørre dere som spiller mye fm.
Denne Kadlec eller hva han heter den unge spissen dere alle skryter av?
Har noen av dere sett han spille i virkligheten? Er han virkelig såå god?
Noen som har noen formeninger om han?
Hadde han vært noe for oss?

Spør om dette siden jeg ser på en tåplig rumor siden på sky eller teamtalk at Liverpool leder kampen om å kjøpe han for £8mill.. Bolton og et lag til har vist interesse.(ikke newcastle)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andi

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 251
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #649 på: 03. Jan. 2011, 12:04 »
Må si jeg er svært skeptisk til Keane & Bentley som vi blir så heftig linket til. Beckham har jeg ingen tro på noe som er like greit.

Drømmesigneringene i mine øyne i dette vinduet må være:
#1Yannick Djalo - Raskt uromoment på topp som kunn utfyllt Carroll godt, ut fra det jeg har sett av ham minner han meg om Obafemi Martins
#2Niko Kranjcar - Ypperlig ballspiller som kan bekle alle plassene på midten
Takker heller ikke nei takk til å gjøre Hatem Ben Arfa permanent Newcaste spiller.

Andre spillere som virker spennende men som jeg kjenner lite til:
Lacina Traore, Adel Taarabt, Charlie Austin og Stephane Sessegnon.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #650 på: 03. Jan. 2011, 13:14 »
Er veldig positiv til Bentley, både lån og kjøp for rundt £5-6 mill. Noe mer kan vi ikke gi, og noe mer kan heller ikke Redknapp regne med å få for en spiller som ikke har spilt mer i nærmeste fortid.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #651 på: 03. Jan. 2011, 13:26 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1343427/Aston-Villa-Newcastle-eye-Stephane-Sessegnon.html

Aston Villa and Newcastle will battle it out to sign Paris Saint Germain ace Stephane Sessegnon.
 
The 26-year-old right winger is contracted until 2013 but wants to quit after a bust-up with his manager.

The Benin international is valued at £7million but both Villa and Newcastle are confident of securing a knockdown price.

Sessegnon revealed last month that it was 'impossible' for him to stay at PSG after being insulted by boss Antoine Kombouare. He claims Kombouare swore at him in training.

Sessegnon said: 'The coach insulted me. I believe that a coach cannot call one of his players 'a******' or call him 'a s*** player' as was the case with me.

'That is what he said to me, I am not going to cover up what he said. Under these conditions, it appears to me that it is impossible to continue to play for Paris. Impossible.'


Virker ganske spennende!

Denne da folkens? Noen som vet noe om han, eller har sett han spille?

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #652 på: 03. Jan. 2011, 13:52 »
Er veldig positiv til Bentley, både lån og kjøp for rundt £5-6 mill. Noe mer kan vi ikke gi, og noe mer kan heller ikke Redknapp regne med å få for en spiller som ikke har spilt mer i nærmeste fortid.

Ville gitt 3 for han, ikkenoe mer. Urolig spiller som har underprestert gang på gang, var som man nevner her stort sett i Blackburn og låneoppholdet i Norwich som imponerte meg.

Ser også rykter om at Smith er linket tilbake til Leeds i dag...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #653 på: 03. Jan. 2011, 14:00 »
Inn: Yannick Djalò(£3-5mill), Stephane Sessegnon(£7mill), Max Gradel/Adel Taarabt(bytte med Best/Smith+litt cash).
Og hadde vi fått denne Austin for mindre enn £1.5, så ja takk til han også!

Ut: Best (bytte), Smith (bytte/cash), Xisco (cash), Guthrie(lån/bytte/cash?), Løven (cash), Perch (bytte/cash).

Kor mye tror dere vi får for Smith, Best etc ?

Regner selvfølgelig ikke med at vi får inn alle disse, eller at vi kvitter oss med særlig flere enn et par spillere. Men 2-3 av disse spillerne burde vi klart å fått inn, noe som ville vært fantastisk!  ;D

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #654 på: 03. Jan. 2011, 14:51 »
Spiller ikke Ferguson v.back da?
Ellers veldig enig i hva og hvordan du beskriver tingene Christian.
Van Anholdt kan spille back og ving på venstre siden.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #655 på: 03. Jan. 2011, 15:10 »
Er også enig i det du skriver, Christian. Sleng med Max Gradel, så er eg 100% enig xD

Drit hvis det stemmer at Pardew ikke vil selge Best  ???

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #656 på: 03. Jan. 2011, 15:32 »
Håper vi holder oss langt unna Bentley/Keane/Beckham. Dette er spillere vi kjøpte da det gikk brått nedover. Liker ikke at det er slike spillere Pardew nå ser for seg til tross for at klubben har som "mål" å unngå slike overganger. Måtte Ashley for enda en gangs skyld stikke kjepper i hjulene. Nei, Pardew, hør på hva Graham Carr sier du.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #657 på: 03. Jan. 2011, 15:47 »
Enig Parker. Keane og Beckham  er gamle, vi får med stor sannsynlighet ikke tilbake det vi investerer (bortsett fra Beckham ifm draktsalg). Bentley har ikke spilt god fotball siden sine dager i blackburn, og er i tillegg skadeplaget.  Jeg kan ikke forstå at han er interessert i noen av dem. Og jeg tror det bare er tull, som sagt. Han har vel fått klar beskjed fra MA før han fikk jobben om hvilken transferpolitikk som skal følges. Et nei fra Pardew der, og han ville ikke vært vår manager.

Og når sant skal sies, liker jeg veldig godt den transferpolitikken som MA og CH drev på med. Det hadde heller ikke vært så morsomt å se på Tiote hvis vi betalte £20 mill for ham. Hans nåværende prestasjoner ville da være det fansen forlangte av ham, nettopp fordi vi betalte så mye. Tilfredsstillelsen over at en spiller gjør det bra, blir mao. større, fordi det i større grad kan tilskrives klubbens evne til å plukke ut talenter/gode spillere og ikke dens evne til å kjøpe seg til sukess.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #658 på: 03. Jan. 2011, 16:09 »
Leste at Juventus har signert Edin Dzeko. Liker ikke at City ikke fikk han, for hadde de fått han så hadde de garantert holdt seg unna Carroll.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #659 på: 03. Jan. 2011, 16:12 »
Leste at Juventus har signert Edin Dzeko. Liker ikke at City ikke fikk han, for hadde de fått han så hadde de garantert holdt seg unna Carroll.

Hvor leste du dette? City hadde/har visst fått gjennomslag på et bud på £27 m på Dzeko.