20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - CS Maritimo 22.11, kl.21:05 (Cmore Fotball HD)  (Lest 22880 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Burde jo heller vært et annet GofT sitat: "hear me roar", men vi må vel vente litt på den...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Bladerunner

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Hva skal Pardew si etter en nitriste kamper hvor laget taper?
Legge skylden på spillerne?
Legge skylden på seg selv?
Legge skylden på styret som ikke forsterket?
Fokkusere på det lille positive?

Pardew har vært eksemplarisk i media helt siden han tok over. I fjor var han en mester i å "nullstille" spillerne etter gode kamper. Hva har han å vinne på å kristisere Ashley for manglede innvesteringer? Det eneste han kan vinne er oppsigelse.

Dette med at han ikke har snudd en kamp på 2 år bør også nyanseres litt. I fjor var det newcastle som ofte skåret først. I de kampene vi tapte, var det ofte med veldig store sifre hvor målene rant inn som blyhagl. Noen kamper var spillerne helt skrudd av fra start. At de var skrudd av er selvfølgelig litt av Pardews ansvar. Jeg vil også hevde at det er lettest å snu kamper med spillerbytter, til forskjell fra formasjonsendringer i midten av kamper. Så er det bare til å ta en titt på benken å beskue obie, marve, sammy, perch, anita, ameobi osv. Det er ikke rare greiene å kaste inn hvis du trenger mål.

Slik jeg opplever det er det ingen på dette forumet som vil fraskrive Pardew alt ansvar, slik snzk hevder. Men det kan kanskje være fornuftig å ta med andre faktorer en kun manageren for å diskutere hvorfor det går så dårlig for tiden.

det har vært mange kamper det han i ettertid nevner han savner enkeltspillere: "Today we really missed our Captain" - "Today we missed our warrior" - "Missing out Cisse was a real blow" - "Today we missed a pass for Cabaye" Hvorfor snakke ned spillerene som kommer inn ?
Funker for meg om han bare er ærlig og har de samme svarene etterhver kamp, vi er bare ikke samspilt og er i daarlig for om dagen. Vi fans kan godt savne enkelt spillere, men naar sjefen flagger det for hele verden blir det litt teit.

Bladerunner

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Formtabellen, 3.sist:  http://www.premierleague.com/en-gb/matchday/form-guide.html?tableView=total

Skadetabellen, 1.plass: http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

 :nervøs:

Er vel passande med eit GofT sitat; "Winter is coming"

"When it rains, it pours"

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Det jeg lurer fælt på er hvorfor vi alltid spiller 4-2-3-1/4-3-3 i Europa, mens i PL sverger Pardew på liv og død til 4-4-2. Og i tillegg klager han på at europacup-kampene ødelegger for forberedelsene til helgas kamp. Hvorfor for helvette ikke spille inn et fast system da? Hvorfor legge opp til 4-2-3-1 på torsdag og 4-4-2 på søndag?

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Det jeg lurer fælt på er hvorfor vi alltid spiller 4-2-3-1/4-3-3 i Europa, mens i PL sverger Pardew på liv og død til 4-4-2. Og i tillegg klager han på at europacup-kampene ødelegger for forberedelsene til helgas kamp. Hvorfor for helvette ikke spille inn et fast system da? Hvorfor legge opp til 4-2-3-1 på torsdag og 4-4-2 på søndag?

Han glemmer hva han sier fra intervju til intervju.

Om vi hadde spilt med vårt beste mannskap i europa med formasjonen og tankegangen vi spiller med der, så hadde vi kanskje vært litt gøye å se på.