20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salomón Rondón  (Lest 1492 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Salomón Rondón
« på: 16. April 2019, 16:37 »
Gikk inn for å skrive på Rondon-tråden, men oppdaget til min store forbauselse at den ikke fantes!? (om jeg har blingsa skal jeg slette den)

"Tror ikke folk skjønner hvor viktig Rondon er for Newcastle" Hater egentlig utsagn som starter med dette premisset men lurer på om det ikke stemmer litt. I mine øyne har han vært vår klart viktigste spiller, helt uvurderlig. Senket Bournemouth og Everton, avgjorde mot Huddersfield, viktig mål mot City.  Dette er kun noen av målene. Men jobben han gjør for laget er enda viktigere. Mot Leicester bandt han opp et helt forsvar på egenhånd, i en rolle som er svært utakknemlig for enhver spiss. Han gjør det på ypperlig vis (dog fått godt hjelp av blant annet Ayoze i år altså) Tanken på at både Rafa og Salomon kan forsvinne etter sesongen gjør meg nedstemt. Han har ett år igjen av konktrakten med WBA til sommeren, antar andre klubber også har følerne ute. Her må du være på ballen, tjukke-Mike!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Salomón Rondón
« Svar #1 på: 17. April 2019, 12:05 »
Enig i din analyse. Ganske så spot on.
Ekstremt viktig for laget, vi er et helt annet lag uten han på banen. Heldigvis har vi sluppet unna å måtte oppleve det så ofte, hovedsaklig kun i starten av sesongen - og vi så alle hvordan det gikk. Hadde rykket ned uten Rondon på laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida