20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 103551 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Transfersommeren 2019
« på: 25. Feb. 2019, 10:55 »
Hvorfor vente med å diskutere tranfers? :)

Syns dette er en god anledning når det har dukket opp et mildt sagt sinnsykt ryte om at vi skal være villige til å betale 60 millioner Euro, evt omtrent 52 millioner pund for Hoffenheim-spiss Joelinton. Antar at dette er svada av dimensjoner  ::)

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6737235/Newcastle-prepared-pay-record-Hoffenheim-forward-Joelinton-60m-deal.html

https://www.sport1.de/transfermarkt/2019/02/transfer-joelinton-von-1899-hoffenheim-fuer-60-millionen-nach-newcastle
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #1 på: 25. Feb. 2019, 13:00 »
60 mill? hahahahahahahahahahahaha.
Gøy med rykter da.

Så en plass at vi var linka til Che Adams fra Birmingham. Bøtter ikke han inn mål i wankerchip? Kanskje klar for ett steg opp?

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #2 på: 25. Feb. 2019, 14:17 »
Hihi. Går høyt ut og ender med et par middels lån:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #3 på: 25. Feb. 2019, 16:32 »
60 mill med ashley som eier? ::) tror man på det så bør man redusere narkotikaforbruket sitt... 8)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #4 på: 25. Feb. 2019, 18:36 »
Tror det ryktet skal taes med en god klype salt ja :)

Blir nok fryktelig mye svada frem til Rafa's situasjon er avklart, som neppe skjer før tidligst uti april skal vi tro ryktene om at Rafa ikke vil diskutere noe før plassen er siket.
No fate but what you make

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #5 på: 27. Feb. 2019, 08:40 »
Ble Newcastles viktigste signering gjort i Leicester i går?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #6 på: 27. Feb. 2019, 11:33 »
Ble Newcastles viktigste signering gjort i Leicester i går?

Ikke nødvendigvis. Ashley kan fint enda føkke dette opp.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #7 på: 27. Feb. 2019, 12:19 »
No fate but what you make

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #8 på: 27. Feb. 2019, 16:18 »
Ble Newcastles viktigste signering gjort i Leicester i går?

Ikke nødvendigvis. Ashley kan fint enda føkke dette opp.

Akkurat det der er jeg fullstendig klar over. :-\
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #9 på: 27. Feb. 2019, 18:29 »
Ble Newcastles viktigste signering gjort i Leicester i går?

Spørs litt hvordan du ser på Benitez. Jeg for min del hadde gjerne byttet Benitez med Rodgers. Vi har hatt flyt nå noen kamper og meget positiv til vår nye amerikanske venn, MEN må si jeg er litt drit lei den kjedelige fotballen Benitez står for. På sikt håper jeg på en mer offensiv manager. gjerne da med en ny eier.

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #10 på: 27. Feb. 2019, 20:00 »
Syns Benitez er det beste klubben har gjort på 100 år,, Han holder jo klubben oppe nesten selv,, eiern burde gitt han masse penger

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #11 på: 27. Feb. 2019, 20:22 »
I en drømmesituasjon med en ny og seriøs eier, tror jeg vi kunne tiltrukket noe mer spennende enn Rodgers om Rafa stikker. Men, dette blir nå bare utopi.

Blir uansett spennende å se hva han får til med Leicester. Har en del spennende, unge spillere.





« Siste redigering: 27. Feb. 2019, 20:32 av Geordie »
No fate but what you make

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #12 på: 27. Feb. 2019, 21:25 »
Med all respekt for forskjellige meninger TooN. Et managerskifte til noe mer offensivt anlagt, ville vært synonymt med katastrofe mm store deler av stallen gikk samme vei.
Ja, Rafa har sine offensive begrensinger, med det han mestrer, mestrer han til gjengjeld helt utrolig bra. Jeg er litt «drit i hvordan vi vinner, bare vi vinner». Og jeg stor pris på spillere som jobber sokkene av seg og som drar i samme retning. Rafa har tidvis og spesielt i det siste klart å få spillere til å prestere det mange tror er over evne. Det må tas med når en tenker kjedelig fotball.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #13 på: 27. Feb. 2019, 22:59 »
Ble Newcastles viktigste signering gjort i Leicester i går?

Spørs litt hvordan du ser på Benitez. Jeg for min del hadde gjerne byttet Benitez med Rodgers. Vi har hatt flyt nå noen kamper og meget positiv til vår nye amerikanske venn, MEN må si jeg er litt drit lei den kjedelige fotballen Benitez står for. På sikt håper jeg på en mer offensiv manager. gjerne da med en ny eier.

Du skal selvsagt få lov til å mene det. Men det å bytte ut Rafa nå ville vært en hårreisende avgjørelse av Mike Ashley. Med mindre det er Pep Guardiola eller Klopp som er klar til å signere.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #14 på: 28. Feb. 2019, 09:00 »
Ble Newcastles viktigste signering gjort i Leicester i går?

Spørs litt hvordan du ser på Benitez. Jeg for min del hadde gjerne byttet Benitez med Rodgers. Vi har hatt flyt nå noen kamper og meget positiv til vår nye amerikanske venn, MEN må si jeg er litt drit lei den kjedelige fotballen Benitez står for. På sikt håper jeg på en mer offensiv manager. gjerne da med en ny eier.

Du skal selvsagt få lov til å mene det. Men det å bytte ut Rafa nå ville vært en hårreisende avgjørelse av Mike Ashley. Med mindre det er Pep Guardiola eller Klopp som er klar til å signere.

Amen.
Eg er ikkje einig i at Benitez sin fotball er so jevla kjedeleg. Folk skryter jo so voldsomt av Eddie Howe, men 9 strake bortetap viser at det ikkje er nok å kunn vera offensiv i tankegangen.
Alle vil sjølvsagt ha ny eigar. Skulle no eit slikt mirakel skje, so håpar eg at Benitez framleis er her og får sjansen til å visa kva han kan få til med større overgangsbudsjett.
« Siste redigering: 28. Feb. 2019, 09:02 av lgrinde »