20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva blir greiest fra Oslo til kampen mot Sunderland i april?  (Lest 1725 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Graxel

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 18
    • Vis profil
Har sjekket mange steder nå, men klarer ikke å finne ut hva som blir det beste alternativet.
Noen som har noen tips. Så mange forskjellige meninger ute å går. Jeg ser etter det rimeligste alternativet, så sant det ikke blir helt urimelig mye venter eller liknende. Foretrekker fly fremfor 2 dager på ferge.
Så..... Hva er det beste alternativet i april?

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Norwegian til Stanstead (Ca.1500,- t/r) og easyjet derfra til Newcastle (Fra ca. 600,- t/r)
Norwegian til Edingburgh og tog derfra (Langt unna Newcastle saa det tar tid paa toget)
British Airways fra Gardermoen til Newcastle (Ca. 4000,-)
SAS til Heathrow (Ca.2400,- t/r) og BA til Newcastle (ca.1000,- t/r)

Desverre la de ned Ryanair hit men du kan sikkert forsoeke aa reise via Manchester (Ca. 1000,- t/r) men det er litt langt unna.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Du overdriver i flyprisene Radar.....

Jeg har flydd fra Gardermoen via Heathrow til Newcastle (for 2300-2400kr t/r) i høst to ganger..

Jeg har også flydd med Norwegian fra Gardermoen til Stanstead (519kr t/r)......på denne ruten varier nok prisene noe, og jeg var sannsynligvis litt heldig, men det skal være null problem å få Gardermoen-Stanstead til under 1000 lappen t/r hvis du bestiller en 3-4 uker i forveien..



BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Mulig jeg overdriver, men det vil i saa fall vaere positivt. Men Oslo - Stanstead 18.april koster 609,- hos Norwegian og returen koster 930,- Prisene til Gatwick er de samme. Naar vi reiser hjem til Norge saa reiser vi med jet2.com til Bergen og videre derfra. For deg vil det koste litt under 700,- t/r Oslo - Bergen. Turen over til England er ikke lagt ut for salg ennaa men tror du kan faa tak i billige billetter der. Jeg har kjoept billett hjem i mars via Bergen og betaler  610,- t/r. Saa om du kan reise den veien saa kan du komme deg t/r for like under to tusenlapper.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sjekka Norwegian og BA nå.....tror de prisene vil bli satt ned, de er jo skrekkelige....så jeg anbefaler å vente med å kjøpe flybilletter..Kan vel ikke bli så mye dyrere på et halvt år..?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM