20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Top 50 transfer targets!  (Lest 18760 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #30 på: 12. Aug. 2008, 16:24 »
Syntes vi ikke trenger vinger nå. Med N'Zogbia, Milner, Duff og Jonas er dette en av våre beste lagdeler og det er andre steder vi heller trenger forstekerkninger, som f.eks. på den sentrale midtbanen.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #31 på: 12. Aug. 2008, 16:25 »
Vil bare hinte dere nye om å ikke snakke for mye om FM i "reel life" tråder! Det faller ikke like godt i smak hos alle  ;D

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #32 på: 12. Aug. 2008, 16:36 »
Enkelte her klikker i vinkel bare man nevner FM, selv om det gir en meget god pekepinn etter min mening. Men selvsagt er det ikke 110% sikkert

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #33 på: 12. Aug. 2008, 16:38 »
Om en spiller er god eller ikke kan vere vanskelig å finne ut av på FM, men for eksempel stats og slike ting som hurtighet og styrke er like greit å se etter på fm som andre steder på nettet.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #34 på: 12. Aug. 2008, 16:52 »
Syntes som aDDis at FM gir en fin pekeping om en spiller er god eller dårlig. Ferdighetene er satt av "speidere" som kjenner spillerne godt og for hver versjon som kommer blir feridghetene mer og mer realistiske. Mange her som har spilt tidligere versjoner og der var det helt klart flere feil. Husker blant annet en at mange spillere fra Hviterussland var alt for gode. Nå er slike feil så godt som borte, og mange av spillerne som har vært gode på f.eks. FM06 og 05 er nå slått gjennom i virkligheten.

Sinhol9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #35 på: 12. Aug. 2008, 20:02 »
Jeg tror Duff kommer til å spille spiss i den kommende sessongen, gjør en knall jobb mot united som spiss? og blir værende der :P

JOnas har problemer med Lisensen eller noe leste jeg?

ThaGeneral

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #36 på: 12. Aug. 2008, 20:57 »
Skakke legge skjul på at jeg har spilt min andel FM og CM, men om dere sjekker ut de spillerne jeg nevnte på feks Youtube, eller leser litt om dem, eller har sett dem i diverse u21-kamper, vil dere se at det klassespillere. For meg er FM ol et spill som gir innsikt i mange spennende spillere, det som er gøy er å se når disse faktisk slår igjennom i det virkelige liv. Gutta som lager spillet er jo faktisk ikke bare et par fyrer i ei brakke, de har ganske god peiling, iaff i det siste spillet. Uansett kan man ikke kritisere spillere bare fordi de er gode på et spill. Om det samme er tilfellet i virkeligheten er det jo samma ulla er det ikke?...

Uansett, det er et spill og det er det. Men står fortsatt på at alle de navnene jeg nevnte ville vært gode forsterkninger for vårt kjære NUFC :D
« Siste redigering: 12. Aug. 2008, 21:22 av ThaGeneral »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #37 på: 12. Aug. 2008, 21:35 »
Jeg tror Duff kommer til å spille spiss i den kommende sessongen, gjør en knall jobb mot united som spiss? og blir værende der :P

JOnas har problemer med Lisensen eller noe leste jeg?
Det er ikke Jonas som har problemer. Det er Real Mallorca som har problemer med å akseptere at han ikke ville spille for dem lenger, og som dermed holder igjen lisensen hans, mens de venter på at FIFA skal ha etterforsket saken, og kommet med sin dom. Og som kjent kan man ikke vente på FIFA.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

  • Gjest
Sv: Top 50 transfer target
« Svar #38 på: 01. Feb. 2009, 11:47 »
Jeg tipper Kevin Nolan blir en flopp. Burde heller kjøpt F.eks Nigel Reo Coker, Carrick eller Sissoko. Eller hva?
« Siste redigering: 09. Okt. 2009, 20:26 av Peter »

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #39 på: 01. Feb. 2009, 12:21 »
Jeg tipper Kevin Nolan blir en flopp. Burde heller kjøpt F.eks Nigel Reo Coker, Carrick eller Sissoko. Eller hva?

Ser på alle de 3 du nevner som større flopp potensiale enn Nolan.    Ser ingen grunn til at Nolan skulle bli en flopp.   Blir nok ikke noe world Class spiller, men blir en god og viktig spiller for Newcastle.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #40 på: 01. Feb. 2009, 12:32 »
Ja herregud, la oss hente Carrick som United kjøpte for £20 mill, og Sissoko som Juve kjøpte for £10 mill.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #41 på: 01. Feb. 2009, 12:36 »
Ja for all del. La OSS , eit NEDRYKKSLAG henta Scums sin beste spelar for tida. Herregud...

Peter

  • Gjest
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #42 på: 01. Feb. 2009, 14:36 »
Carrick er bedre enn Nolan og hvis Man U kjøper en ny Midtbane kan Carrick fort forsvinne. Reo Coker har jo mistet plassen sin til Milner eller noe sånt, og tipper at Villa kan selge ham for en grei pris. Skjønner ikke helt hva Nolan kan tilføre laget.  :o
« Siste redigering: 09. Okt. 2009, 20:27 av Peter »

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #43 på: 01. Feb. 2009, 14:48 »
Innsatsvilje, løpskapasitet og det lille ekstra i offensive og defensive situasjoner(dødballer, frispark osv).

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #44 på: 01. Feb. 2009, 16:49 »
Carrick er bedre enn Nolan og hvis Man U kjøper en ny Midtbane kan Carrick fort forsvinne. Reo Coker har jo mistet plassen sin til Milner eller noe sånt, og tipper at Villa kan selge ham for en grei pris. Skjønner ikke helt hva Nolan kan tilføre laget.  :o

Så du mener at vi ikke skulle kjøpt Nolan fordi United kanskje kjøper en ny midtbane iløpet av 24 timer? Selv om SAF har sagt at han ikke skal kjøpe flere spillere? Og hvorfor i helvete skulle de selge formspilleren sin?

Lampard er og bedre enn Nolan.. Hvorfor kjøpte vi ikke han??? Han er jo 31 år og vi burde fått han for en grei pris....